Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Maar 8500 toeren met NSR!?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 873 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42877 - Maar 8500 toeren met NSR!?
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3706 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 9-5-2007 17:42 Print reply

Posts: 20445
tijd voor een nieuwe bougie

chris wil graag een kopje thee met een kaakje

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 9-5-2007 om 17:42 uur.
 
Erik 39 9-5-2007 17:50 Print reply

Posts: 15088
Dat denk ik idd ook eens proberen, bougie.
Anders ff naar de ontsteking kijken.
Stottert ie ook heel erg met rijden? Dat had ik namelijk ook - ontstekingsspoel kapot.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Djeep 9-5-2007 17:59 Print reply

Posts: 8621
Probeer ook ff gasnaald in het midden, Sproeier 90 erin, en luchtschroef 1,5 slag open. (Zo rijd hij ongeveer goed, met die setup)

En verder kijken naar je Tandwiel verhouding, want als je achter 40 hebt en voor 16, vind ik het niet zo heel gek dat je maar 8500 draait...

Tjek tevens naar valse lucht, (deo busje spuiten, maakt hij meer toeren-> valse lucht)

En tja, soals Biet zij, je hebt weinig compressie, dan moet ie gewoon ff open


 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Erik 39 9-5-2007 18:01 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
Probeer ook ff gasnaald in het midden, Sproeier 90 erin, en luchtschroef 1,5 slag open. (Zo rijd hij ongeveer goed, met die setup)

En verder kijken naar je Tandwiel verhouding, want als je achter 40 hebt en voor 16, vind ik het niet zo heel gek dat je maar 8500 draait...

Tjek tevens naar valse lucht, (deo busje spuiten, maakt hij meer toeren-> valse lucht)

En tja, soals Biet zij, je hebt weinig compressie, dan moet ie gewoon ff open



Eerder deed hij het toch wel goed? dan hoef je naar afstelling en twv niet te kijken.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
MTX-speed 9-5-2007 18:01 Print reply

Posts: 1229
Wanneer je je sproeiers al hebt vervangen en je benzinetoevoer is goed, dan zou ik toch maar eens naar je onsteking gaan kijken.
Is alle bedrading degelijk? Kan er nergens een vonk overslaan? Bougiekap goed?
Verwissel je bougie eens; dit zal waarschijnlijk de boosdoener zijn.
Mocht het de bougie dan niet zijn; hoe vroeg staat je onsteking. Ik raad aan bij zo'n setup om een vroege grondplaat te gebruiken.

Succes d'rmee!
 
Djeep 9-5-2007 18:04 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Eerder deed hij het toch wel goed? dan hoef je naar afstelling en twv niet te kijken.


Ik kan nergens uit ze verhaal opmaken dat hij het goed deed?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
gelderboer 9-5-2007 21:11 Print reply
Posts: 226
is je cdi wel in orde? 10 tot 11000 rpm moet ie toch zondermeer kunnen draaien.
 
Ik motor ook
mtx-motard 9-5-2007 21:12 Print reply

Posts: 14947
misschien is er een begrenzer ingeschakeld
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
homoet exhaust 9-5-2007 21:14 Print reply
Posts: 399
Cdi doet het eigenlijk of wel of niet...

Dus of je bougiedop is zo lek als de ziekte of je bougie is gewoon af.

Dat is het meest waarschijnlijke wat ik zo kan bedenken.
 
As I get older, the faster I used to be...
Jelle rs50 9-5-2007 22:16 Print reply
Posts: 521
Ik had vanmiddag even anar de kleur van m'n bougie gekeken. Was wit, wil zeggen dat ie te weinig krijgt dacht ik. Dus even van 85 naar 89 gegaan, kwam ik toevallig in me inrij rondje oom agent tegen. Vriendelijke kerel, en hij wou wel even kijken hoe hard hij liep"eike teller" Ik haalde de 85 bij 9000toeren. Dus morgen kijk ik even die bougie na op welke kleur ie is, probeer ik hem afstelling +een nieuwe bougie.
 
NSR2 Chauffeur 9-5-2007 22:18 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelle honda NSR
Ik had vanmiddag even anar de kleur van m'n bougie gekeken. Was wit, wil zeggen dat ie te weinig krijgt dacht ik. Dus even van 85 naar 89 gegaan, kwam ik toevallig in me inrij rondje oom agent tegen. Vriendelijke kerel, en hij wou wel even kijken hoe hard hij liep"eike teller" Ik haalde de 85 bij 9000toeren. Dus morgen kijk ik even die bougie na op welke kleur ie is, probeer ik hem afstelling +een nieuwe bougie.

nou, dikke boete?? Enne als de bogie wit is, dan helpt zown klein verchil in sproeier toch niet? volgens mij moet je wel een sproeier hebben van 110 ofzo..
 
Jelle rs50 9-5-2007 22:23 Print reply
Posts: 521
110 lijkt me wel erg groot. ik heb 98 erin gehad, was me bougie heel zwart(te veel benzine dus). ik ag morgen wel ff wta dingetjes proberen qua sproeiers.
 
BIET 11-5-2007 16:22 Print reply

Posts: 22355
bougiebeeld is zowieso onbetrouwbaar

mareh jelle zag je net nog lopen volgens mij met de nsr .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Matthijsar50 11-5-2007 18:37 Print reply

Posts: 1029
wat is dan wel betrouwbaar?? ik ga altijd van de bougie uit.. en natuurlijk hoe hij loopt..
 
Peugeot 106 rallye ph2!
BIET 14-5-2007 14:33 Print reply

Posts: 22355
De bougie geeft niet altijd het juiste beeld v/d afstelling. Wat je voelt tijdens het rijden is wel betrouwbaar als je beetje herschenen en skills hebt.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 3706 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved