Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Maar 8500 toeren met NSR!?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 897 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42877 - Maar 8500 toeren met NSR!?
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3704 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jelle rs50 8-5-2007 22:23 Print reply
Posts: 521
Kleinere sproeiers heb ik al geprobeerd. Waar zou het dan aan kunne liggen?
 
BIET 8-5-2007 22:24 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelle honda NSR
Kleinere sproeiers heb ik al geprobeerd. Waar zou het dan aan kunne liggen?

Maar maakt het nou verschil in het rijgedrag of niet?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Jelle rs50 8-5-2007 22:28 Print reply
Posts: 521
geen verschil, alleen als ik groter ging(grootste sproeier die ik heb geprobeerd is 98) Maar daar merkte je aan dat hij echt fuck'd up liep. zeker te veel. Ook met 60 geprobeerd, duidelijk te weinig, en daar tussen vrijwel alle mogelijke sproeiers geprobeerd. Aangezien BIET er zelf op gereden heeft, zou hij het toch moeten weten?
 
BIET 8-5-2007 22:31 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelle honda NSR
geen verschil, alleen als ik groter ging(grootste sproeier die ik heb geprobeerd is 98) Maar daar merkte je aan dat hij echt fuck'd up liep. zeker te veel. Ook met 60 geprobeerd, duidelijk te weinig, en daar tussen vrijwel alle mogelijke sproeiers geprobeerd. Aangezien BIET er zelf op gereden heeft, zou hij het toch moeten weten?

En geen enkele reed niet goed dus. Wat mij ook opviel aan jouw brommer was dat ie vrij weinig compressie had. Ik kon gewoon met de hand de kickstarter omlaag drukken met nauwlijks wat kracht. Het kan een combinatie van problemen zijn...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
NSR2 Chauffeur 8-5-2007 22:32 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

En geen enkele reed niet goed dus. Wat mij ook opviel aan jouw brommer was dat ie vrij weinig compressie had. Ik kon gewoon met de hand de kickstarter omlaag drukken met nauwlijks wat kracht. Het kan een combinatie van problemen zijn...

kan het niet zijn dat er een zuigerveer kapot is ofzo??
 
BIET 8-5-2007 22:33 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR2 Chauffeur
[...]

kan het niet zijn dat er een zuigerveer kapot is ofzo??

Als er 1 zuigerveer kapot is dan merk je zoiets wel. Het is wel zo dat je met 1 zuigerver minder kan rijde als je er 2 hebt, maar normaal niet als zown ding in 3 stukke in je carters ligt. Maar het kan zijn dat de zuigerveren aan vervanging toe zijn of zelfs de zuiger.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
De Schout 9-5-2007 0:21 Print reply
Posts: 5327
wazigreageren op sproeiers kan wel is een teken zijn van valse lucht..
 
tune tweak fiddle bang bummer
buldogo2 9-5-2007 2:02 Print reply

Posts: 2101
niemand opgevalle dat i blijft steke bij de dip... zou heeel meschien ook kunne dat je cdi niet lkkr meer is, los contact der in ofzo, da zou kunne verklare dat i et en enkele keer wel goed doet... maat van me had dat ook, zou natuurlijk ook gewoon de afstelling kunne zijn, maar als je zecht dat andere sproeiers nix helpt (ik vind btw 98 nog vrij klein zou meer rond de 110 gaan zitten)

 
Born to ride
BIET 9-5-2007 13:41 Print reply

Posts: 22355
Ben ik nou de enige die ook leest dat ie het wel goed doet alstie koud is?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Frysk 9-5-2007 14:16 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Ben ik nou de enige die ook leest dat ie het wel goed doet alstie koud is?



ik ook clown

vaak als een brommer als die op temp is en loopt ie dan klote is het 8 v/d 10x de ontstkeing
 
giggitybyte
HONDA MTX-TREME 9-5-2007 17:25 Print reply

Posts: 1486
Heb je al naar je membraam gekeke, als die kapot is of klepje half open staat krijg je hem ook niet goed afgesteld.
 
MrOi 9-5-2007 17:30 Print reply

Posts: 3110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



ik ook clown

vaak als een brommer als die op temp is en loopt ie dan klote is het 8 v/d 10x de ontstkeing


De bobine bedoel je dus.
 
XT Supermotard For Sale!
BIET 9-5-2007 17:31 Print reply

Posts: 22355
die heeftie al1 vervangen voor een nieuwe
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
MrOi 9-5-2007 17:33 Print reply

Posts: 3110
door een nieuwe of een 2ehandse? Anders zou ik het zoeken bij de bekabeling/bougiedop/bougie/cdi. Waarom had je de bobine eik vervangen?
 
XT Supermotard For Sale!
BIET 9-5-2007 17:36 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MrOi
door een nieuwe of een 2ehandse? Anders zou ik het zoeken bij de bekabeling/bougiedop/bougie/cdi. Waarom had je de bobine eik vervangen?

geen moeilijke vragen stellen, ben z'n manager nie

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 9-5-2007 om 17:50 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 3704 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved