Spookrijder100 |
8-5-2007 20:46 |
Posts: 2227 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lange elst
als je met vol gas langzamer gaat rijden met je ff afstellen waarschijnlijk
dat zal het dan wel zijn, maar dan was het probleem niet. dat was het doorschieten naar hoog toeren, ligt dat dus aan mijn vertanding?? k heb nu 13-52
|
|
|
|
lange elst |
8-5-2007 20:47 |
Posts: 441 |
dat is inderdaad wel heel licht
|
|
|
|
Frysk |
8-5-2007 20:48 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tha scooterkiller
[...]
dat zal het dan wel zijn, maar dan was het probleem niet. dat was het doorschieten naar hoog toeren, ligt dat dus aan mijn vertanding?? k heb nu 13-52
moet je ook heel snel overschakelen ?
|
|
giggitybyte |
|
Spookrijder100 |
8-5-2007 20:50 |
Posts: 2227 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
moet je ook heel snel overschakelen ?
ja
|
|
|
|
Frysk |
8-5-2007 20:51 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tha scooterkiller
[...]
ja
veel te lichte vertanding.. doe maar een paar tanden zwaarder (voor 15 ofzo)
|
|
giggitybyte |
|
Spookrijder100 |
8-5-2007 20:52 |
Posts: 2227 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
veel te lichte vertanding.. doe maar een paar tanden zwaarder (voor 15 ofzo)
klinkt zo vaag, k had met me 50cc vertanding van 13 - 70! en toen moest ik ook wel snel schakelen maar hij sloeg niet door
|
|
|
|
BIET |
8-5-2007 20:55 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
veel te lichte vertanding.. doe maar een paar tanden zwaarder (voor 15 ofzo)
zulu heeft zowieso nogal een korte bak. En om een persoon die niet eens wat wat een powerband is te laten oordelen over wat wel of niet snel overschakelen is....
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
mail2kid |
8-5-2007 21:03 |
Posts: 1905 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
zulu heeft zowieso nogal een korte bak. En om een persoon die niet eens wat wat een powerband is te laten oordelen over wat wel of niet snel overschakelen is....
dat is ook zo...
beter laat je een ervaren+technische brommer rijder liefst ook Zulu een keer erop rijden. en dan luisteren wat hij er van vind.
|
|
Golf II styling |
|
Dooie Koe |
10-5-2007 17:58 |
Posts: 538 |
ik zou em ook ff zwaarder vertande, powerband klopt wel, miss ff afstelle nog
|
|
|
|
Spookrijder100 |
11-5-2007 11:21 |
Posts: 2227 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Omit
ik zou em ook ff zwaarder vertande, powerband klopt wel, miss ff afstelle nog
zwaarder vertanden?? k krijg um nu nie eens meer op zn achterwiel .. dat vin ik egt niet leuk.. en k wil juist sneller optrekken eigenlijk
k heb trouwens andere gaskabel op gezet, vorige zat knik in... nu slaat die minder snel door in hoog toeren
Dit bericht is gewijzigd door tha scooterkiller op 11-5-2007 om 11:22 uur.
|
|
|
|
Dooie Koe |
11-5-2007 11:31 |
Posts: 538 |
wat voor 70 cc heb je? als ie hoogtoerig is + metrakit (hoogtoerig) klopt het wel dat ie super trekt in hoge toere.
je zou laagtoerige cilinder kunne kope(raak ej wel aan andere pijp) of alleen andere uitlaat, ligt aan je cilinder
|
|
|
|
Spookrijder100 |
11-5-2007 18:39 |
Posts: 2227 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Omit
wat voor 70 cc heb je? als ie hoogtoerig is + metrakit (hoogtoerig) klopt het wel dat ie super trekt in hoge toere.
je zou laagtoerige cilinder kunne kope(raak ej wel aan andere pijp) of alleen andere uitlaat, ligt aan je cilinder
Airsel 70 cc, maar hij trekt helemaal niet super, hij slaat alleen hoog in toeren... en k heb geen geld/zin om nog een nieuwe cilinder te kopen, k vint het alleen vaag dat die um nie eens op zn achterwiel trekt:S
|
|
|
|
StefanB |
11-5-2007 18:57 |
Posts: 2591 |
alstie in 1x doorschiet naar zoveel toeren, en hij blijft daar beetje hangen, dan is gewoon je koppeling gaar hoor.. strakkere veren derin en het is wsch verholpen..
13-53 is echt niet extreem licht ofzo, 14-53 zal net ff fijner rijden wsch.
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
Spookrijder100 |
12-5-2007 20:28 |
Posts: 2227 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
alstie in 1x doorschiet naar zoveel toeren, en hij blijft daar beetje hangen, dan is gewoon je koppeling gaar hoor.. strakkere veren derin en het is wsch verholpen..
13-53 is echt niet extreem licht ofzo, 14-53 zal net ff fijner rijden wsch.
ja ik hoorde het gisteren ook al dat het aan de koppelingsplaten lag, k neem gelijk nieuwe aangezien me ouwe 20 000 km oud zijn. ook nieuwe drukveren uiteraard, denk dat dan het probleem wel is opgelost
|
|
|
|