oenoehoofd |
7-5-2007 19:43 |
Posts: 17851 |
stelletje beun pikkie's
bestel een nieuwe af.. waneer je binnen hebt, leg je brommer op de zeikant.. koppeling's kant open.. de boel eruit.. asje vervangen en de boel weer in elkaar
|
|
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY |
|
rebbes |
7-5-2007 19:49 |
Posts: 218 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: oenoehoofd
stelletje beun pikkie's
bestel een nieuwe af.. waneer je binnen hebt, leg je brommer op de zeikant.. koppeling's kant open.. de boel eruit.. asje vervangen en de boel weer in elkaar
ja maar ik ben bang als ik dadelijk het verkeerd in elkaar zet of zo dat ik de zak ben.....
en ik ga hem niet naar de bromboer brengen want dit kan ik zelf denk ik met wat beunen zelf wel doen... en heb ik in 1 uur of zo of minder tog 50 euro of meer uit bespaart..( en ik vrees veel meer)
|
|
|
|
rebbes |
7-5-2007 19:51 |
Posts: 218 |
ik heb een las apparaat thuis dus dat zou wle kunnen...
maar als je er een gaat door wil boren is wel een probleem kom je niet dorheen... heb ik al ooit met een kickstart pedaal geprobeert van mijn oude cross brommertje... maar kom je egt niet doorheen.
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
7-5-2007 19:52 |
Posts: 13700 |
dan heb je toch een bot boortje, lassen is een tijdelijke optie
|
|
|
|
oenoehoofd |
7-5-2007 19:54 |
Posts: 17851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rebbes
[...]
ja maar ik ben bang als ik dadelijk het verkeerd in elkaar zet of zo dat ik de zak ben.....
en ik ga hem niet naar de bromboer brengen want dit kan ik zelf denk ik met wat beunen zelf wel doen... en heb ik in 1 uur of zo of minder tog 50 euro of meer uit bespaart..( en ik vrees veel meer)
maak je 200 foto's ervan, kan je altijd alles terug vinden, en als je beetje hersenen hebt, onthoud je het wel
|
|
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY |
|
daanmtx |
7-5-2007 19:54 |
Posts: 3759 |
beter/sterker lasapparaat regelen dan heh
ga desnoods ff langs kwikfit oid
|
|
Honda VFR400R |
|
rebbes |
7-5-2007 19:55 |
Posts: 218 |
maar heeft hier niemand ervaring met staallijm of zoiets?????
want dat schijnt tog best stevig te zijn en sterk...
en dan heb ik het niet over gumgum maar egt over goed spul...
iemand een idee of ervaring?
|
|
|
|
benellifan |
7-5-2007 19:57 |
Posts: 1553 |
je kan eigenlijk weinig verkeerd erin zetten
je kan de as eruit pakken zonder andere dingen te demonteren (ook bij gsm dacht ik) en dan kan je de ander erin zetten en de boel weer dichtschroeven is niet zoveel werk
edit:
en lijm werkt niet dat gaat zo weer los
Dit bericht is gewijzigd door benellifan op 7-5-2007 om 19:58 uur.
|
|
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs |
|
rebbes |
7-5-2007 20:05 |
Posts: 218 |
oke...
heeft iemand een idee wat zoon asje kost?
en: moeten dan allenbei mijn carter helften niet uit elkaar?
( inclusief cillinder en spruitstuk en carberateur e.d.)
want dan zit je oiok bij de vertanding en zo...
want de schakelas gaat pas bij de carterhelft naar binnen..
|
|
|
|
oenoehoofd |
7-5-2007 20:06 |
Posts: 17851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rebbes
oke...
heeft iemand een idee wat zoon asje kost?
en: moeten dan allenbei mijn carter helften niet uit elkaar?
( inclusief cillinder en spruitstuk en carberateur e.d.)
want dan zit je oiok bij de vertanding en zo...
want de schakelas gaat pas bij de carterhelft naar binnen..
ik kan me zo niet herinneren bij gsm, bij derbi igg niet.. moet alleen koppelings kant leeg
|
|
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY |
|
bart de scootergek |
7-5-2007 20:06 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rebbes
oke...
heeft iemand een idee wat zoon asje kost?
en: moeten dan allenbei mijn carter helften niet uit elkaar?
( inclusief cillinder en spruitstuk en carberateur e.d.)
want dan zit je oiok bij de vertanding en zo...
want de schakelas gaat pas bij de carterhelft naar binnen..
Nee, helften kunnen op elkaar blijven, je trekt hem er vanaf de koppelingskant zo uit. Nieuwe erin en klaar.
|
|
Honda RC-33 |
|
rebbes |
7-5-2007 20:17 |
Posts: 218 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]
Nee, helften kunnen op elkaar blijven, je trekt hem er vanaf de koppelingskant zo uit. Nieuwe erin en klaar.
oke daar heb ik wat aan dat is fijn om te horen want dan kan ik dit dus zelf doen...
als er iemand is die dit ook ooit mee heehoor ik het graag...
( het betreft trouwens wel een morini blok)
|
|
|
|
dimi3 |
8-5-2007 10:28 |
Posts: 79 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
wel eens geprobeert in hardstaal te boren? Dat is echt een kutkarwei, vind ik althans. Dus zoek even iemand met een lasapparaat, ben je in 5minuten klaar.
Hardmetalen boor nemen ben je in 5 minuten klaar
|
|
|
|
THOMASJEUHHH |
8-5-2007 11:56 |
Posts: 4159 |
ja je kan kiezen,, gewoon goed en voor een tijdje goed en vervang je hele as..
of je doet het even anders, zet hem met 2 pitjes vat en niks aan de hand dat kost niks, en ben je sneller klaar. als die dr weer af moet pak je slijptop of een dremeletje en klaar! de as moet zowiezo vervangen worden,, dus als je hem ooit toch is los haalt zou ik het dan doen,,
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|
plof 4 ever |
8-5-2007 13:57 |
Posts: 295 |
PROBEER EENs loctite miss dat dat helpt
|
|
| Front tegen skoeters | DERBI !! het nieuwe rijden : 80 in zn 4 |
|