Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - SPOED: schakelas!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 744 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #42849 - SPOED: schakelas!!!
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3499 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

oenoehoofd 7-5-2007 19:43 Print reply

Posts: 17851
stelletje beun pikkie's

bestel een nieuwe af.. waneer je binnen hebt, leg je brommer op de zeikant.. koppeling's kant open.. de boel eruit.. asje vervangen en de boel weer in elkaar
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
rebbes 7-5-2007 19:49 Print reply

Posts: 218
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: oenoehoofd
stelletje beun pikkie's

bestel een nieuwe af.. waneer je binnen hebt, leg je brommer op de zeikant.. koppeling's kant open.. de boel eruit.. asje vervangen en de boel weer in elkaar



ja maar ik ben bang als ik dadelijk het verkeerd in elkaar zet of zo dat ik de zak ben.....

en ik ga hem niet naar de bromboer brengen want dit kan ik zelf denk ik met wat beunen zelf wel doen... en heb ik in 1 uur of zo of minder tog 50 euro of meer uit bespaart..( en ik vrees veel meer)

 
rebbes 7-5-2007 19:51 Print reply

Posts: 218
ik heb een las apparaat thuis dus dat zou wle kunnen...

maar als je er een gaat door wil boren is wel een probleem kom je niet dorheen... heb ik al ooit met een kickstart pedaal geprobeert van mijn oude cross brommertje... maar kom je egt niet doorheen.
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 7-5-2007 19:52 Print reply

Posts: 13700
dan heb je toch een bot boortje, lassen is een tijdelijke optie
 
oenoehoofd 7-5-2007 19:54 Print reply

Posts: 17851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rebbes
[...]



ja maar ik ben bang als ik dadelijk het verkeerd in elkaar zet of zo dat ik de zak ben.....

en ik ga hem niet naar de bromboer brengen want dit kan ik zelf denk ik met wat beunen zelf wel doen... en heb ik in 1 uur of zo of minder tog 50 euro of meer uit bespaart..( en ik vrees veel meer)




maak je 200 foto's ervan, kan je altijd alles terug vinden, en als je beetje hersenen hebt, onthoud je het wel
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
daanmtx 7-5-2007 19:54 Print reply

Posts: 3759
beter/sterker lasapparaat regelen dan heh

ga desnoods ff langs kwikfit oid
 
Honda VFR400R
rebbes 7-5-2007 19:55 Print reply

Posts: 218
maar heeft hier niemand ervaring met staallijm of zoiets?????
want dat schijnt tog best stevig te zijn en sterk...

en dan heb ik het niet over gumgum maar egt over goed spul...

iemand een idee of ervaring?
 
benellifan 7-5-2007 19:57 Print reply
Posts: 1553
je kan eigenlijk weinig verkeerd erin zetten
je kan de as eruit pakken zonder andere dingen te demonteren (ook bij gsm dacht ik) en dan kan je de ander erin zetten en de boel weer dichtschroeven is niet zoveel werk

edit:
en lijm werkt niet dat gaat zo weer los

Dit bericht is gewijzigd door benellifan op 7-5-2007 om 19:58 uur.
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
rebbes 7-5-2007 20:05 Print reply

Posts: 218
oke...
heeft iemand een idee wat zoon asje kost?

en: moeten dan allenbei mijn carter helften niet uit elkaar?
( inclusief cillinder en spruitstuk en carberateur e.d.)
want dan zit je oiok bij de vertanding en zo...

want de schakelas gaat pas bij de carterhelft naar binnen..
 
oenoehoofd 7-5-2007 20:06 Print reply

Posts: 17851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rebbes
oke...
heeft iemand een idee wat zoon asje kost?

en: moeten dan allenbei mijn carter helften niet uit elkaar?
( inclusief cillinder en spruitstuk en carberateur e.d.)
want dan zit je oiok bij de vertanding en zo...

want de schakelas gaat pas bij de carterhelft naar binnen..


ik kan me zo niet herinneren bij gsm, bij derbi igg niet.. moet alleen koppelings kant leeg
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
bart de scootergek 7-5-2007 20:06 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rebbes
oke...
heeft iemand een idee wat zoon asje kost?

en: moeten dan allenbei mijn carter helften niet uit elkaar?
( inclusief cillinder en spruitstuk en carberateur e.d.)
want dan zit je oiok bij de vertanding en zo...

want de schakelas gaat pas bij de carterhelft naar binnen..


Nee, helften kunnen op elkaar blijven, je trekt hem er vanaf de koppelingskant zo uit. Nieuwe erin en klaar.
 
Honda RC-33
rebbes 7-5-2007 20:17 Print reply

Posts: 218
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]


Nee, helften kunnen op elkaar blijven, je trekt hem er vanaf de koppelingskant zo uit. Nieuwe erin en klaar.



oke daar heb ik wat aan dat is fijn om te horen want dan kan ik dit dus zelf doen...

als er iemand is die dit ook ooit mee heehoor ik het graag...

( het betreft trouwens wel een morini blok)
 
dimi3 8-5-2007 10:28 Print reply

Posts: 79
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
wel eens geprobeert in hardstaal te boren? Dat is echt een kutkarwei, vind ik althans. Dus zoek even iemand met een lasapparaat, ben je in 5minuten klaar.



Hardmetalen boor nemen ben je in 5 minuten klaar
 
THOMASJEUHHH 8-5-2007 11:56 Print reply

Posts: 4159
ja je kan kiezen,, gewoon goed en voor een tijdje goed en vervang je hele as..
of je doet het even anders, zet hem met 2 pitjes vat en niks aan de hand dat kost niks, en ben je sneller klaar. als die dr weer af moet pak je slijptop of een dremeletje en klaar! de as moet zowiezo vervangen worden,, dus als je hem ooit toch is los haalt zou ik het dan doen,,
 
bwoaahhppp,,..
plof 4 ever 8-5-2007 13:57 Print reply

Posts: 295
PROBEER EENs loctite miss dat dat helpt
 
| Front tegen skoeters | DERBI !! het nieuwe rijden : 80 in zn 4

Dit topic is 3499 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved