Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NSR doet opeens raar??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 830 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #42836 - NSR doet opeens raar??
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2552 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ARWIN_honda 7-5-2007 15:33 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

dat betekend niet dat het ook goed gedaan is

dat is het wel:P want die jongen heeft al heel wat honda blopkjes gereviseerd. maar kzal ff kijken naar de pakking bij inlaatspruitstuk / carb, daar had een maat van me toen ook valse lucht met zn mt.
@geert: als ik hem al start doet ie het al bij stationair

Dit bericht is gewijzigd door ARWIN_honda op 7-5-2007 om 15:34 uur.
 
Suzuki GSX-R600 K4
crossgek - Forum en Sales Moderator 7-5-2007 15:35 Print reply

Posts: 10560
nieuwe kering kan ook niet helemaal fijn zijn geweest
mischien dat hij er toch uit is gekomen ...

een kering eruit is imo gewoon pech hebben en heeft niks met de tijd te maken dat hij erin zit

uitgedroogd is een ander verhaal ..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
laurenh 7-5-2007 15:38 Print reply
Posts: 155
ik had precies hetzelfde, in stationair vloog hij helemaal in toeren, was ook valse lucht. Pakkingen spruitstuk waren verrot, gewoon alle pakkingen daar vervangen dan is het waarschijnlijk weer goed.
 
ARWIN_honda 7-5-2007 15:40 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: laurenh
ik had precies hetzelfde, in stationair vloog hij helemaal in toeren, was ook valse lucht. Pakkingen spruitstuk waren verrot, gewoon alle pakkingen daar vervangen dan is het waarschijnlijk weer goed.

ja ik ga nu ff bezig heb toevallig noet net nieuwe pakkingen liigen voor bij het spruitstuk/carb. ik ben zo trug , dan horen jullie het wel.
 
Suzuki GSX-R600 K4
ARWIN_honda 7-5-2007 15:57 Print reply

Posts: 3534
hij blijft hoog in toeren lopen..
 
Suzuki GSX-R600 K4
crossgek - Forum en Sales Moderator 7-5-2007 15:58 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
hij blijft hoog in toeren lopen..


het kan ook een krukaskering zijn
o dat had ik al verteld

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 7-5-2007 om 15:58 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
ARWIN_honda 7-5-2007 15:59 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


het kan ook een krukaskering zijn
o dat had ik al verteld

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 7-5-2007 om 15:58 uur.

dat zou kunne, aan 1 kant was de verkeerde meegegeven, dus die is niet vernieuwd toen
 
Suzuki GSX-R600 K4
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 7-5-2007 16:16 Print reply

Posts: 13700
alleen links kan die valse lucht nemen
 
50cc crosser 7-5-2007 16:27 Print reply

Posts: 1866
dat roken kan ook van kvs komen
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
ARWIN_honda 7-5-2007 19:24 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
alleen links kan die valse lucht nemen

ja klopt, de linker(vliegwiel kant) Is ook nie vervangen
 
Suzuki GSX-R600 K4
ARWIN_honda 8-5-2007 8:21 Print reply

Posts: 3534
ik heb gister trouwens ff gekeken, het is net of ie teveel lucht krijgt, want als je je vinger er gedeeltelijk voor houd begint hij rustigere te worden. of de veer die de gasschuif na beneden moet drukken is nie goed meer, zodat hij niet goed na beneden komt
 
Suzuki GSX-R600 K4
nsrracer 8-5-2007 8:26 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
ik heb gister trouwens ff gekeken, het is net of ie teveel lucht krijgt, want als je je vinger er gedeeltelijk voor houd begint hij rustigere te worden. of de veer die de gasschuif na beneden moet drukken is nie goed meer, zodat hij niet goed na beneden komt


dat is dus valse lucht. beter laat je die andere keering ook vervangen
 
ARWIN_honda 8-5-2007 9:38 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
[...]


dat is dus valse lucht. beter laat je die andere keering ook vervangen

ik heb net gekeken, maar de cilinderkop zat allemaal smeer in, vettig zwart, zou dit verbrand koelvloeistof zijn? want hij rookte eerst wel erg veel en stonk. de koppakking was ook nie mooi meer

 
Suzuki GSX-R600 K4
Jozeff - Forum en Sales Moderator 8-5-2007 10:10 Print reply

Posts: 10835
spuit eens met een busje deo of remreiniger rond de cilinder en kop en inlaatspruitstuk bij het stationair draaien. Als je ergens verandering in toeren merkt zal hij daar valse lucht trekken.

kan ook dat je voet- of koppakking ergens lekt vanwege het roken. (welke kleur heeft de rook?)

lekker voetpakking kan hij ook valse lucht op trekken, lekke koppaking niet
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
niekmtx 8-5-2007 12:27 Print reply

Posts: 471
weer is ook veranderd hea.. iets grotere sproeier miss of luchtschroef wat indraaien, de luchtvochtigheid is lager.. dus krijgt die meer lucht, dus moet hij ook wat meer benzine..

en je zegt nu dat hij niet meer rookt of lees ik dat verkeerd? als hij dat nog doet had ik eerst even naar je koppakking gekeken.. als dat goed is.. en hijd oet het nog dan maar ff sproeiertje/luchtschroef..

Dat zwarte rommel in je kop is gewoon "normaal" roetaanslag noemen ze dat, komt door je verbranding..

Dit bericht is gewijzigd door niekmtx op 8-5-2007 om 12:29 uur.
 
Brommerloos

Dit topic is 2552 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved