Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Beroep tegen bekeuring

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1133 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4283 - Beroep tegen bekeuring
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6312 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb-err 28-4-2004 23:39 Print reply

Posts: 759
Maar wat zou de verzekering doen als dit zo is. Want overal staat dat de constructie snelheid niet overtreden mag worden.
 
Joscross 28-4-2004 23:42 Print reply

Posts: 12501
Wordt het toch niet..
 
Mt-5[Maarten] 29-4-2004 1:48 Print reply

Posts: 2941
ik denk niet dat dit geldt jongens, als je brom is ingevoerd dan is dat met een constructiesnelheid van 45 km/u, die wet is er altijd al geweest.... dus als je een opgevoerde brommer hebt van voor 1994, dan rijdt je dus gewoon opgevoerd. Natuurlijk mogen ze je dan bekeuren....

maarja het kan ook weer zo zijn dat door al die fucking regels hier in NL er gewoon een paar gezonken / weggemoffelt zijn ?

Zou groot nieuws wezen als het toch waar is...
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
bram-hercules 29-4-2004 7:19 Print reply

Posts: 317
ik ben niet de topicstarter, maar ik heb wel een paar afleveringen van bromfiets hier liggen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mol!

Ik wil even bevestigen dat dit een feit is; als je een oudere brommer rijd, mogen ze je niet bekeuren p je constructiesnelheid, maar alleeen als ze je op heterdaad betrappen.

Mijn vrag aan topicstarter: kun jij die artikelen van BROMFIETS inscannen en plaatsen?


dus ik wil wel ff kijken of er iets over instaat wat interesant is om in te scannen. ik kom vandaag ook nog langs pliesie bureau dus zal daar ook eens ff vragen..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-err

Maar toch twijfel ik er een beetje aan. Want waarom hoor ik dit nu pas voor het eerst. het zou toch groot nieuws moeten zijn, voor de gemiddelde brommerrijder.


omdat niemand het geloofd. dit is gewoon te mooi om waar te zijn, maar eht is volgens mij wel waar hoop ik
 
***als je een probleem niet kan oplossen, vul het dan op met pur*** ---soms voel ik mij zo`n noob---###Woei, ik rijd binnenkort op een schakelskoeter####
JeRyZ 29-4-2004 10:51 Print reply
Posts: 193
Ik heb net artikel 95/1/EG doorgelezen, en ik kan niks vinden over die richtlijn.
Het enige wat hierin wordt verteld is HOE het maximumkoppel, het vermogen enz, gemeten moet worden.

Er staat ook niks in over eventuele beboeting of over brommers van v??r 1994. Waarschijnlijk moet ik een andere hebben, ik zoek nog door.
 
Heb je ooit wel eens je tanden op moeten rapen met gebroken vingers?
tsxerr 29-4-2004 11:02 Print reply

Posts: 1478
Waar kan je die wetten lezen?

Op internet, of in een boek.

Dit bericht is ge-edit door tsxerr op 29-4-2004 11:03
 
http://groups.msn.com/tsxer
rasta man 29-4-2004 11:06 Print reply

Posts: 3612
YO hoeveel kw mag mijn tsx dan WEL hebben max? bezwaarschrift word dat dan maar
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Blukaap 29-4-2004 11:22 Print reply

Posts: 10006
0,5 en optiefen nu.
 
Bastila is lief
tsxerr 29-4-2004 12:25 Print reply

Posts: 1478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

0,5 en optiefen nu.

En wat is jou probleem?
 
http://groups.msn.com/tsxer
JeRyZ 29-4-2004 16:17 Print reply
Posts: 193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxerr

Waar kan je die wetten lezen?

Op internet, of in een boek.

Dit bericht is ge-edit door tsxerr op 29-4-2004 11:03


Zoek op internet op: richtlijn +95/1/EG

en voila.
 
Heb je ooit wel eens je tanden op moeten rapen met gebroken vingers?
bram-hercules 29-4-2004 18:15 Print reply

Posts: 317
ik ben vandaag even langs het wijkbureau geweest, daar wisten ze er nisk vanaf, dus zijn ze het even gaan vragen. die wout kwam toen terug en die zei dat er niks van mijn verhaal klopte. toen ben ik later nog eens naar het hoofdbureau gegaan, en daar wist de kutwout (=vrouwlijke wout) er wel wat van, maar neit het preciese, verschillende mensen bij gehaald, die wisten het ook neit, ze gaan het nu opzoeken in het wetboek, en ik wordt er over terug gebeld, als ik meer weet zal ik ff updaten.
 
***als je een probleem niet kan oplossen, vul het dan op met pur*** ---soms voel ik mij zo`n noob---###Woei, ik rijd binnenkort op een schakelskoeter####
tsxerr 29-4-2004 18:18 Print reply

Posts: 1478
Was vandaag te laat om te gaan, maar mss morge maar ff langs. Wil het ook zo snel mogelijk weten
 
http://groups.msn.com/tsxer
Blorn 29-4-2004 18:19 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxerr

[...]

En wat is jou probleem?
Rasta man.
 
tsxerr 1-5-2004 23:10 Print reply

Posts: 1478
Ik heb weer hoop!!!! Heb mn motor verkocht aan iemand die een brommer winkel heeft. Maar toen raakte ik daarover in gesprek. En toen heb ik gevraagd over die regel. En hij wist dat het waar is. Hij heeft namelijk voor de bovag gewerkt. En dit is de regel: Je brommer moet voor 1996 zijn. Mag niet gekeurt zijn op een ander KW. En hij mag dan 1,44 KW hebben. Lijkt me groot nieuws of niet?
 
http://groups.msn.com/tsxer
Apriliars105 1-5-2004 23:16 Print reply

Posts: 6111
Maar het zou wel oneerlijk zijn; meten met 2 maten... Maar is dit niet weer zoiets als van al die topics die gaan over dat een brommer 4 KW mag hebben enzo (kan ik nu niet meer vinden in de search, zeer vaag ) ?

Maar nogmaals, ik vind het opzich heel fijn voor alle mensen met een brommer van voor 1994, maar je mag toch van de wet niet met 2 maten meten? Dus dan zou je toch op zo'n scooter oid ook meer mogen hebben, anders is het niet eerlijk!
 
As finishing touch, God created the Dutch

Dit topic is 6312 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved