Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Gilera DNA, Aprilia Rs50 of een RS2 ?? wie heeft voor/nadelen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 890 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42772 - Gilera DNA, Aprilia Rs50 of een RS2...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4705 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 3-5-2007 23:11 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
[...]



ik zeg toch ook niet dat ik dat niet doe?
of is lezen zo moeilijk om 23.15

mgoed, zoals ik al zei: dit toppic is waardeloos, schiet je nix mee op


@tzr madness: kun jij ook al niet leze?

ik zal het maar weer citeren voor de slecht lezenden onder ons:

"ook wel eens met een tzr geprobeert... is een stuk lastiger"

staat dus niet dat het niet kan






Dit bericht is gewijzigd door Karlmt5 op 3-5-2007 om 23:09 uur.


dit topic is niet waardeloos, jij bent waardeloos in dit topic
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Karlmt5 3-5-2007 23:12 Print reply

Posts: 2296
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


dit topic is niet waardeloos, jij bent waardeloos in dit topic



beter leer jij dus eens lezen,
ik ga hier ook niet meer reagere.. als jij denkt dat dit toppic nut heeft

go ahead..


edit:
beter doe jij niet alsof je dom bent

tenzij je het bent ofc.

moet je je laatste 2 posts zien, en dan zegge dat ik waardeloos ben in dit toppic.... volgensmij ben je egt dom

Dit bericht is gewijzigd door Karlmt5 op 3-5-2007 om 23:16 uur.
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
Royal Club 3-5-2007 23:14 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
[...]



beter leer jij dus eens lezen,
ik ga hier ook niet meer reagere.. als jij denkt dat dit toppic nut heeft

go ahead..


beter doe je niet alsof je god bent
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Schakelen4life 3-5-2007 23:18 Print reply

Posts: 10
rustig rustig het gaat me er ook niet om welke brommer jullie vinden dat ik moet kiezen. Als je ervaring met een RS50 of TZR (of mischien andere schakel) wil ik daar graag de plus punten en de min punten over horen. ik ben er al heel wat wijzer door geworden maar door je eigen brommer aan te prijzen kom ik natuurlijk niks te weten
 
Royal Club 3-5-2007 23:20 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schakelen4life
rustig rustig het gaat me er ook niet om welke brommer jullie vinden dat ik moet kiezen. Als je ervaring met een RS50 of TZR (of mischien andere schakel) wil ik daar graag de plus punten en de min punten over horen. ik ben er al heel wat wijzer door geworden maar door je eigen brommer aan te prijzen kom ik natuurlijk niks te weten


zoals ik al zei, ik heb zelf een tzr, leuk om op te rijden, groot, zit vrij rechtop, en had tijdje terug ff op dr rs van biet gereden, met dat ding kon ik een stuk platter door de bochten.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Schakelen4life 3-5-2007 23:20 Print reply

Posts: 10
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


zoals ik al zei, ik heb zelf een tzr, leuk om op te rijden, groot, zit vrij rechtop, en had tijdje terug ff op dr rs van biet gereden, met dat ding kon ik een stuk platter door de bochten.



bedankt
 
OmafietS 3-5-2007 23:29 Print reply

Posts: 7472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk

NSR mischien voor velen een oud barrel etc maar hij rijd echt geweldig in het bochtenwerk, onderdelen liggen op elke hoek van de straat.. maar kwa uiterlijk ben je nu in 2007 niet meer de man volgens velen maar dat is ieders eigen

ja omdat alles van die dingen af tieft ligt t overal op de hoeken van de straat..

ik zou persoonlijk voor de tzr gaan.. gewoon omdat hij t lekkerste rijdt
 
steven-o 4-5-2007 0:11 Print reply

Posts: 953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
[...]



heeft een lelijke tank, en velgen waar honda nsr's ook al mee reden in de jaren 90,

en als je lange benen hebt, zitten de pedalen niet fijn


gast, wtf praat jij nou poep joh.. jezus met je: zelfde velgend als nsr. denk dat je met die voorvelg net zo goed remt als stink nsr voor en achter bij mekaar!

ontopic,, zoals al eerder is genoemt.. nieuwe model gpr? is dat niks.. of ligt dat buiten budget? wel fijne blokje van derbi. en nee ik wil geen rel over derbi/am6 uitlokken ik geef mn mening
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
Royal Club 4-5-2007 0:14 Print reply

Posts: 60390
ik weet niet of zitpositie zelfde is als nieuwste RS en GPR, maar bij Nieuwste GPR moest ik me voet van me stepje optillen voor ik kon schakelen... wat ik persoonlijk niet echt lekker vind, verder zat ik vrij ver voorover
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 4-5-2007 2:19 Print reply

Posts: 22355
Ik heb is in een topic in lijst gemaakt met wegracers en voor en nadelen. Kweet niet meer waar dus probeer het nog maar eens.

NSR:
Betrouwbaar, rijd goed, wegligging minste van het zetje. Het is ook moeilijk om een goede te vinden, vaak zijn ze gaar. Minder vermogen uit te halen als de anderen. Lekkerste brommer om een lang eind op te rijden. Remmen zijn minder goed dan de rest van het setje

RS2:
Klein, echt een motor op schaal vergleken met de rest. Kan je opzich wel leuk bochtjes mee pakken. Lak van het frame is kut, roest snel, vb bij de achterbrug. Ik wil ook even reageren op wat timon zij over stabiliteit: Een tzr is vergeleken met een vb een rs2 een zwaar bakbeest. Een rs2 is klein en daardoor erg bewegenlijk, voor wat jij gewend bent voelt ie daardoor misg onstabiel.

RX:
Ook relatief klein, groter dan rs2. Verder geen bijzonderheden over te vermelden ofzow. Er zijn geen pluspunten objectief gezien waarom deze brommer eruit schiet, zo ook niet minpunten. Alleen dat ie relatief klein is. Niet zodanig op schaal dat het vervelend is zoals bij rs2.

RS oud model:
Lekker brommer voor het bochte werk. De plaasting van het stuur vind ik niet helemaal lekker, maar het wend wel. Veel OM'tjes zijn alleen wel verneukt

RS nieuw model:
Beste brommer voor het bochtenwerk van het setje. Als je een grote gast ben kan je hier ook nog wel lekker op zitten. Verder heb ik er eigenlijk niet zo veel over te melden. Heb deze brommer eigenlijk ook niet voor niets gekocht. Alleen dat veel mensen misschien vinden dat je best ver voorover zit, maar dat wend gewoon. Tis ook een apparaat om bochten te pakken, niet om 3 uur achter elkaar te rijden, maar ik heb er geen problemen mee ondervonden op langere tochten

RS nieuwste model:
Sja, rijd net als die nieuwste gpr, voelt relatief zwaar aan. Je koopt dit ding eig voor de looks. Niet voor het fantastische bochtenwerk ofzo.

GPR nieuw model:
Zelfde verhaal als RS nieuwste model.

GPR oud model:
lekkere brommer, ook niet al te hoge zit, handig voor kleinere mensen. Je moet alleen opletten op de kapophangingen, die zijn vaak gescheurd. (voor als je een 2e hansje wilt kopen. Elektronica wil ook nog wel eens wat mee zijn.

TZR:
Confortabele zit. Op 1 na lekkerste brommer van het setje om een lang eind op te rijden. Voelt ook relatief zwaar aan. Deze brommer kan je vergelijken met de nieuwste RS/GPR

Ik wil niet zeggen dat je met een TZR of een NSR niet plat door de bocht kan, maar er zit wel een enorm verschil in de snelheid die je daadwerkelijk behaald in de bocht en waar de grensen liggen. Tuurlek kan je met al deze brommers leuk spelen.

Het is maar net wat je belangrijker vind. Het fantastische bochtenwerk, of zit je liever wat lekkerder op een heel lang eind.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Timmetje1990 4-5-2007 8:13 Print reply

Posts: 801
daar zal die jongen iets aan hebben
i.p.v. al dat geblaat hier om zijn/haar brommer te verdedigen
 
Tim heeft gesproken :'D
tuony 4-5-2007 9:57 Print reply

Posts: 297
Gpr oud model rij ik nu zelf op en na mijn ervaring blijft deze langer heel dan een am6, al rij ik wel rond de 350km in de week.
bij me am6 die ik eerst had was er elke keer wat (aprillia rs)
nu ik me derbi heb is dan wel een nieuwe maar die stuurt wat vloeiender zelfs al met de gare metzeler banden die erop zitten std, en ik heb er nog niks mee gehad. en het grootste voordeel vind ik toch wel de buddy die je hebt bij een gpr r.
als ik jou was zou ik gewoon veel bekijken dan loop van zelf tegen jou brommertje aan!
 
Poekoe!
Rx freak 4-5-2007 10:06 Print reply

Posts: 119
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
is een motorhispania rx niks anders ?

daar wil ik ook wel ff de punten over horen


een motorhispania rx heeft redelijk wat construxtie foutjes, met name de veringen.
achterveer is te kort, dat als je iemand achterop hebt hij langs je achterspatbord schaaft.
voorvering hetzelfde, als je te hard over iets heen gaat, knalt je voorkap tegen je voorspatbord aan oid.
owja, en de kappen erop krijgen is altijd wat gepruts, odmat je het plastic soms moet buigen voordat het past.

verder zijn het prima brommers. en nog geen problemen mee gehad.
 
Je kan beter een pijp molle, dan een mol pijpen

Dit topic is 4705 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved