Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - airsal 50cc derbi senda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 970 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #42761 - airsal 50cc derbi senda
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 10800 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dokocrosser 3-5-2007 18:48 Print reply

Posts: 1433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dokocrosser
[...]



lees ook ff z'n andere berichten



@ mtgrolsch: ik zal niek of frank ff vragen want die rijden volges mij ook met airsal cilinder en hebben ook een derbi
ak ze zie vraag ik t ze wel ff
 
teamdoko 3-5-2007 19:02 Print reply
Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: senda80cc
doppler is na mijn idee moooier 50cc cilindertje dan een airsal..
kwa afwerking en een doppler heeft ook nog eens een vlinderpoort dus na een bewerking veel meer vermogen uit te halen



airsal 50 heeft ook een vlinderpoort
wel kleinder dan die van doppler
verder zijn de timminge volgens mij ook nog een stuk tammer
 
teamdoko 3-5-2007 19:04 Print reply
Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: skeijve
[...]



meer verstand dan jij kneus.. vraag alleen naar betrouwbaarheid en mense met ervaring ermee...



nou ik rij al een tijdje hebo
maar het is geen cillinder die je voor betrouwbaarheid neemt

de cillinders die je hier noemt zijn zo extreem getimend en de poorten zijn extra groot
dit zorgt voor extra slijtage


 
Mt5_grolsch 3-5-2007 22:10 Print reply

Posts: 2014
zou ik het proberren dan???
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
crossgek - Forum en Sales Moderator 3-5-2007 22:34 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
zou ik het proberren dan???


waarom wil je zo nodig betrouwbaarheid en degelijkheid.
pech hebben kan altijd , en doppler,manston ofzo houden het ook wel een cross uit als je het spul goed in mekaar hebt zitten .

in wedstrijd verband lijkt mij dat vermogen boven duurzaamheid gaat .
want wat maakt het nouw uit of je 3 of 5 crossjes met een zuiger kunt ?



 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Mt5_grolsch 3-5-2007 22:38 Print reply

Posts: 2014
ik vind betrouwbaarheid wel iets belangrijker dan vermogen oke tuurlijk moet je vermogen hebben maar ikpersoonlijk heb liever iets minder vermogen en de crossen goed uit kunnen rijden dan dat je de hele tijd loopt te kijken
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
teamdoko 3-5-2007 22:38 Print reply
Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


waarom wil je zo nodig betrouwbaarheid en degelijkheid.
pech hebben kan altijd , en doppler,manston ofzo houden het ook wel een cross uit als je het spul goed in mekaar hebt zitten .

in wedstrijd verband lijkt mij dat vermogen boven duurzaamheid gaat .
want wat maakt het nouw uit of je 3 of 5 crossjes met een zuiger kunt ?






de meesten durven dat nie aan maar doppler of airsal zijn erg fijne cillinders vink zelf
en slijten niet erg

hebo heb ik zelf wel veel meer slijtage
zuiger durf ik niet meer als drie crossen mee te rijden dan is ie ook echt op.
en die krengen kosten dan 60 euro per stuk


Dit bericht is gewijzigd door teamdoko op 3-5-2007 om 22:40 uur.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 3-5-2007 22:40 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
ik vind betrouwbaarheid wel iets belangrijker dan vermogen oke tuurlijk moet je vermogen hebben maar ikpersoonlijk heb liever iets minder vermogen en de crossen goed uit kunnen rijden dan dat je de hele tijd loopt te kijken



met dopplet ofzo kun je ook wel 6 uur rijden zonder problemen als je maar zorgt dat het spul voor mekaar is .

als jouw spul stuk gaat licht dat wss aan iets anders als dat hij te snel is .
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
drd erik 3-5-2007 22:43 Print reply
Posts: 363
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: senda80cc
doppler is na mijn idee moooier 50cc cilindertje dan een airsal..
kwa afwerking en een doppler heeft ook nog eens een vlinderpoort dus na een bewerking veel meer vermogen uit te halen


airsal is wel aardig wat sneller als de ori en bullshit dat hij van ori afgeleid is of andersom airsal heeft ook een vlinderpoort en ori fluiters..

maargoed doppler is een mooie en betrouwbare cilinder en ook nog is goed snel! met brommercross rijden nog meer mensen met doppler 50 en die houden t goed uit..

 
dokocrosser 3-5-2007 23:39 Print reply

Posts: 1433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


waarom wil je zo nodig betrouwbaarheid en degelijkheid.
pech hebben kan altijd , en doppler,manston ofzo houden het ook wel een cross uit als je het spul goed in mekaar hebt zitten .

in wedstrijd verband lijkt mij dat vermogen boven duurzaamheid gaat .
want wat maakt het nouw uit of je 3 of 5 crossjes met een zuiger kunt ?






ligt eraan hoe je wil crossen
als je voor de winst gaat, gaat snelheid wel voor ma als je het puur om de lol doet kun je beter een betrouwbaar ding hebben anders sta je zo weer an de kant
 
Mt5_grolsch 4-5-2007 11:28 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dokocrosser
[...]



ligt eraan hoe je wil crossen
als je voor de winst gaat, gaat snelheid wel voor ma als je het puur om de lol doet kun je beter een betrouwbaar ding hebben anders sta je zo weer an de kant



idd en heb er ervaring mee aan de kant staan

Dit bericht is gewijzigd door Mt5_grolsch op 4-5-2007 om 11:28 uur.
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat

Dit topic is 10800 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved