Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Dit moet toch sneller kunnen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 871 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #42742 - Dit moet toch sneller kunnen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1939 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Makrolon 1-5-2007 21:51 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
[...]



hoezo zou immi langzamer gaan?
t slijt alleen veel harder.

mijn advies:

knikker er een proma enduro 2t of een giasnellie 80 cc uitlaat onder


dus je wil zeggen dat mijn brommer met een andere uitlaat ook veel harder kan gaan?
 
KTM 525 EXC Supermoto
Matthijsar50 1-5-2007 22:10 Print reply

Posts: 1029
vriend van mij rijd met nsr met tecno uitlaat, 70 cc athena en een 18 mm keihin 100 op de autoteller, en jij hebt dus ook nog een malossi (deze is denk ik toch wel sneller??) dus volgens mij is het gewoon een kwestie van goed afstellen, andere uitlaat, want crm bocht is dus echt helemaal niks voor een 70cc.. denk dat hij dan de 100 wel wil halen hoor.
 
Peugeot 106 rallye ph2!
Splendid 2-5-2007 6:54 Print reply

Posts: 8421
uitlaatje scheelde bij mij toen wel ja, ongeveer 10 km/uur op top..en trok veel beter op



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]


dus je wil zeggen dat mijn brommer met een andere uitlaat ook veel harder kan gaan?


Std crm uitlaat begrenst wel aardig wat ja

Dit bericht is gewijzigd door Splendid op 2-5-2007 om 6:58 uur.
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
MC Beuner 2-5-2007 10:53 Print reply

Posts: 3687
de uitlaat is van een sh 50, origineel, die niet begrenst is

ik heb er ooit een techno onder gehad van een nsr, toen liep hij 102 op dat digitale tellertje

maar met de ori uitlaat liep hij wat laagtoeriger enzo en ik vond 85 al best goed
want hij is zwaarder als origineel, en vangt veel meer wind
 
Vivatje snor
vooruitnietachteruit 2-5-2007 11:57 Print reply

Posts: 618
Ik vind die vertanding ook een beetje 50cc-achtig eigenlijk...
Zou je niet beter 15-43 doen?
 
MaartenGerlo 2-5-2007 12:33 Print reply
Posts: 556
Vind 85 toch al redelijk goed met die tandwielen
heb dezelfde setup als jou met tandwielen 15-45 ongeveer een 95
met onderlangse proma die shit is
dus denk niet dat het zo slecht is
probeer gewoon een groter tandwiel voroaan
 
MC Beuner 2-5-2007 13:05 Print reply

Posts: 3687
die tandwielen zijn een heel andere maat als brommers, 520 ketting ipv 420
 
Vivatje snor
Splendid 2-5-2007 17:45 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MC Beuner
die tandwielen zijn een heel andere maat als brommers, 520 ketting ipv 420


ooh ja, is nsr125 natuurlijk

ff andere pijp halen dus, en als je het doet, doe het dan wel goed, en neem geen onderlangse ofzo
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
-TimP- 2-5-2007 17:50 Print reply

Posts: 1836
ik ga al eve hard met wind mee met mn 50 imi
 
zxr club zx6r 2003
renoeius 2-5-2007 17:52 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -TimP-
ik ga al eve hard met wind mee met mn 50 imi


bedenk wel ff dat dit ding een stuk zwaarder is door de velgen, vork en brug. scheelt wel een hoop.
 
Splendid 2-5-2007 17:52 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -TimP-
ik ga al eve hard met wind mee met mn 50 imi


deze is toch net ff wat zwaarder dan die van jou, en heeft net ff wat meer kracht..en nee, kracht zegt geen zak aardappels over de snelheid
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
fietsie 2-5-2007 22:15 Print reply

Posts: 1438
ik zou er een proma onder gooien.....dat scheelt denk ik wel



Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 3-5-2007 om 6:48 uur.
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM

Dit topic is 1939 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved