Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - derbi senda loopt slecht rookt veel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1049 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #42700 - derbi senda loopt slecht rookt veel
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1872 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mt5_grolsch 29-4-2007 15:29 Print topicpost

Posts: 2014
hallo mijn de senda loopt slecht en rook heel veel.
zou het kunnen dat er koelvloeistof in de cilinder loopt erdaar de rook door onstaat???
en kun je een cilinder met nicasil want iets bij schuren omdat hij krom is of verkloot je dan de nicasil want???
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat

Furiuzz 29-4-2007 15:31 Print reply

Posts: 3659
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
hallo mijn de senda loopt slecht en rook heel veel.
zou het kunnen dat er koelvloeistof in de cilinder loopt erdaar de rook door onstaat???
en kun je een cilinder met nicasil want iets bij schuren omdat hij krom is of verkloot je dan de nicasil want???

Vaak is het dan wel koelvloeistof dan ja, kan je hem beter laten honen.
 
Terror,Tuning,Team
mishi 29-4-2007 15:33 Print reply

Posts: 264
nikasil kan je toch niet honen?

of heb ik dan altijd fout gedacht..?
 
Mt5_grolsch 29-4-2007 15:33 Print reply

Posts: 2014
ik bedoel de boven kant van cilinder sorrie
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Mt5_grolsch 29-4-2007 15:37 Print reply

Posts: 2014
de vorige eigenaar kon de cilinder kop er niet af krijgen en is er zo ik kan zien met de schroeven draaier tussen gaan wrikken. daardoor is cilinder iets krom ann de boven kan kan ik die bij schuren??
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
lange elst 29-4-2007 15:39 Print reply

Posts: 441
ja zou wel kunnen ja maar dan zou ik wel een paar voetpakkingen ertussen doen anders tikt de zuiger de kop wss aan


en witte rook is koelvloeistof blauwe is gewoon te vet gesmeert

Dit bericht is gewijzigd door lange elst op 29-4-2007 om 15:39 uur.
 
Matthijsar50 29-4-2007 15:57 Print reply

Posts: 1029
zit toch een rubberen ring in?? dan maakt het lijkt mij niet zoveel uit als de cilinder iets krom is.

eneuh, kan ook zijn dat je krukaskeering lek is gegaan (die aan de kant van de koppeling, daardoor komt er blokolie bij je brandstofmengsel..
kun je controleren door ff op je blokolie niveau te letten.

denk trouwens niet dat het handig is om je cilinder op te schuren... word hij niet veel beter van, en met een schuurpapiertje krijg je je cilinder NOOIT 100% vlak. dus ik zou denken om dan je cilinder iets te (laten) af te draaien..
maar dan wel een paar extra voetpakkingen, heeft ook geen effect op je prestaties dan..
 
Peugeot 106 rallye ph2!
cuene 1-5-2007 19:22 Print reply

Posts: 201
je zou je cilinder natuurlijk wel kunnen afschuren maar beter is een afdraaien ook moet je rekening houden met je squish hoogte als je gaat schuren kun je dat het beste doen met watervast schuurpapier op een vlakke plaat zodat je niet scheef gaat
 
- Han - 1-5-2007 19:25 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Matthijsar50
zit toch een rubberen ring in?? dan maakt het lijkt mij niet zoveel uit als de cilinder iets krom is.

eneuh, kan ook zijn dat je krukaskeering lek is gegaan (die aan de kant van de koppeling, daardoor komt er blokolie bij je brandstofmengsel..
kun je controleren door ff op je blokolie niveau te letten.

denk trouwens niet dat het handig is om je cilinder op te schuren... word hij niet veel beter van, en met een schuurpapiertje krijg je je cilinder NOOIT 100% vlak. dus ik zou denken om dan je cilinder iets te (laten) af te draaien..
maar dan wel een paar extra voetpakkingen, heeft ook geen effect op je prestaties dan..


het maakt heel veel uit als je kop ook maar iets krom is, dan lekt die als ik weet nie wat
 
<10.000 posts
50cc crosser 1-5-2007 19:31 Print reply

Posts: 1866
ik heb bij mij ook de cilinderkop er afgehad en mijne dampt nu ook heel hard kan ik dit ook kop pakking zijn?
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
Jorn 1-5-2007 19:33 Print reply

Posts: 2780
de kans is groot dat hij bij de kop lekt, neem ff een nieuwe koppakking en wat vloeibare pakking
 
50cc crosser 1-5-2007 19:35 Print reply

Posts: 1866
oke
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
Mt5_grolsch 2-5-2007 12:47 Print reply

Posts: 2014
ik heb hier nog een 80cc kop liggen die wel past zou ik dat kunnen doen of kom ik dan in de problemen met mijn squish maat???
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat

Dit topic is 1872 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved