Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - blijvende problemen tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 960 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42608 - blijvende problemen tsx
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2085 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Henk-88 25-4-2007 13:15 Print reply

Posts: 26703
Ok, je hebt wel dat isolatortje tussen je carb en de cilinder zitten?

En wat voor luchtfilter heb je?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
cmtheman 25-4-2007 13:17 Print reply

Posts: 2710
als je wilt dat hij beter doortrekt moet je voor juist kleiner doen he (van je tandwielen)
 
ZAC #802, KNMV #82
skyrats 25-4-2007 16:31 Print reply
Posts: 31
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Ok, je hebt wel dat isolatortje tussen je carb en de cilinder zitten?

En wat voor luchtfilter heb je?



isolatortje?????
leg me eens uit

ik wil niet dat ie beter optrekt wil gewoon dat ik daar kan rijden in hoge toeren zonder dat ie afzwakt

 
Henk-88 25-4-2007 16:38 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: skyrats
isolatortje?????
leg me eens uit
fzwakt




Dat is zo'n soort kunststof (zwart) plaatje van ongeveer 4mm dik en zit tussen twee pakkingen tussen je carb-flens en je cilinderflens.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: skyrats
ik wil niet dat ie beter optrekt wil gewoon dat ik daar kan rijden in hoge toeren zonder dat ie afzwakt




Dat begreep ik al.

Wat voor luchtfilter heb je?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Toon 25-4-2007 17:16 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Dat is zo'n soort kunststof (zwart) plaatje van ongeveer 4mm dik en zit tussen twee pakkingen tussen je carb-flens en je cilinderflens.


[...]



Dat begreep ik al.

Wat voor luchtfilter heb je?


Hij heeft ori luchtfilter, sproeier moet goed zitten met die setup.

En goedkope zuiger kan het niet aan liggen, ik heb ook een immi zuiger gehad en mijne liep daarmee niet beter als een dure.

Maar volgens mij is dit gewoon door de cilinder, de uitlaatpoort kan breder dus als dat zou gebeuren is het probleem wss opgelost.
Ik had ook een 50cc snel met dezelfde setup en ze hebben nl. niet genoeg trekkracht.
 
Henk-88 25-4-2007 17:35 Print reply

Posts: 26703
Een echt ori-luchtfilter is niet optimaal bij meer dan 60 km/h.

Mijn 50cc snel trekt prima en haalt in de hoogste versnelling dezelfde toerentallen als in bijv. de 2 of 3. Ligt niet aan de cilinder dus.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Toon 25-4-2007 19:06 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Een echt ori-luchtfilter is niet optimaal bij meer dan 60 km/h.

Mijn 50cc snel trekt prima en haalt in de hoogste versnelling dezelfde toerentallen als in bijv. de 2 of 3. Ligt niet aan de cilinder dus.


Maar hij is ook belg gelijk mij, en heeft belgische tsx. Ik neem aan dat dat standaard gewoon goed moet zijn.
 
Saknet 25-4-2007 19:16 Print reply

Posts: 10355
he
schroef je carb'teur er af maak hem schoon
zal wel troep inzitten

maar je zegt dat ie onderhouden word, dus dan stellen hun hem ook af neem ik aan

dan zal er wel geen rommel inzitten.

schroef je benzinekraan eraf, haal hem uit je tank en maak et skoon...
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 2085 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved