spoorlijncrosser |
21-4-2007 15:41 |
Posts: 2687 |
2ehand heb je n complete krukas voor 20 euro wel.
nieuw is een neiuwe drijfstang 53.44 en dan moet je ze nog op je krukas zelf laten persen.
(in je velgen staat hoe oud je TSX is trouwens 89 is bijvoorbeeld van 1989)
|
|
|
|
klikx |
21-4-2007 16:29 |
Posts: 783 |
We weten het uiteindelijk het gaat mij 385 € kosten
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
21-4-2007 16:30 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: klikx
We weten het uiteindelijk het gaat mij 385 € kosten
voor wat allemaal? hier kosten nieuwe krukassen 100 euro
|
|
|
|
klikx |
21-4-2007 16:31 |
Posts: 783 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
voor wat allemaal? hier kosten nieuwe krukassen 100 euro
Voor dichtingen piston cilinder uitboren zooh die dinge waren nog dinge maar weet naam nemeer
|
|
|
|
oenoehoofd |
21-4-2007 16:32 |
Posts: 17851 |
beetje bullshit.. als jij nieuwe krukje koopt @ 50cc.nl oid en pakkingen ben jij voor 120 eu oid wel klaar
bij bromhoer laten doen kost veel geld, en ze doen altijd meer dan nodig is
Dit bericht is gewijzigd door oenoehoofd op 21-4-2007 om 16:32 uur.
|
|
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY |
|
spoorlijncrosser |
21-4-2007 16:39 |
Posts: 2687 |
is het geen slimmer idee om tsx zonder kenteken te kopen dan?
heb je meteen iets om aan te rotzooien, onderdelen kan je daar dan mooi vanaf halen en je bent nog goedkoper uit ook.
je slaat er zelfde framenummer in en zet af en toe plaat over ofzo in ieder geval zoiets zou ik proberen
|
|
|
|
klikx |
21-4-2007 16:46 |
Posts: 783 |
Ja maar die piston en die cilinder uitboren waren nodig! en dan in die prijs zitten ook een nieuw achterlicht/stoplicht moest dit laten plaatsen vn mijn papa!moesten ook nieuwe bouten komen op cilinderkop die waren kapotgedraaid!
|
|
|
|
spoorlijncrosser |
21-4-2007 16:49 |
Posts: 2687 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: klikx
Ja maar die piston en die cilinder uitboren waren nodig! en dan in die prijs zitten ook een nieuw achterlicht/stoplicht moest dit laten plaatsen vn mijn papa!moesten ook nieuwe bouten komen op cilinderkop die waren kapotgedraaid!
naja stel je doet alles neiuw en zelf:
100 euro voor cilinder+zuiger
5 euro voor tapijnden
80 euro krukas
7,50 pakingen
6,50 achterlicht
waarschijnlijk is kabeltje rot onder je achterspatbord, is heel vaak bij tsx, zelf nieuwe kabel trekken van 1,50 per meter ofzo en je bent klaar
|
|
|
|
mtx-motard |
21-4-2007 16:49 |
Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: klikx
Ja maar die piston en die cilinder uitboren waren nodig! en dan in die prijs zitten ook een nieuw achterlicht/stoplicht moest dit laten plaatsen vn mijn papa!moesten ook nieuwe bouten komen op cilinderkop die waren kapotgedraaid!
mooi voor je beetje inzicht had veel geholpen.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
klikx |
21-4-2007 16:53 |
Posts: 783 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]
mooi voor je beetje inzicht had veel geholpen.
Hoe bedoel je..?
|
|
|
|
mtx-motard |
21-4-2007 16:54 |
Posts: 14947 |
niet naar brommerhoer gaan, tsx kopen van marktpaats voor 200 euro, blok overzetten en de rest verkopen. heb je nog winst ook
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
klikx |
21-4-2007 17:14 |
Posts: 783 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
niet naar brommerhoer gaan, tsx kopen van marktpaats voor 200 euro, blok overzetten en de rest verkopen. heb je nog winst ook
Weet het maar die is voor mijn pa en diej wilt dat niet ik doe dit ook wel met mijn brommers:p die ik hier is dringend moet opzette:p
|
|
|
|
daan-tsx |
21-4-2007 18:44 |
Posts: 279 |
ik had van spoorlijncrosser een krukas gekocht voor 15 euro.
mischien heb die er nog meer?
|
|
|
|
PRO TUNING |
21-4-2007 19:55 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: klikx
We weten het uiteindelijk het gaat mij 385 € kosten
385 euro is een reëel bedrag voor revisie van een TSX blok met nieuwe drijfstangset - zuiger - cilinder boren + honen - lagers - keerringen - pakkingen - olie en arbeidsloon.
|
|
|
|