Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Peugeot Fox

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 916 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #42542 - Peugeot Fox
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2529 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

50cc crosser 22-4-2007 12:05 Print reply

Posts: 1866
dan lijkt het dat hij gaat in houden eerst gaat het gewoon hinnnnnnggg en op top brrrrrrrrrrooooooooommmm het lijkt dat hij dan eigenlijk iets verzuipt maar dit is op mijn stage vertelt dat dit komt door dat het een snor is en dus niet harder kan en mag door begrenzers e.d.
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
Br3cht 22-4-2007 13:41 Print reply
Posts: 179
deze ochtend een andere ster gestoken rijd en trekt al veel beter nu nog ander drukveer want die gaat veel te traag open .
en hopelijk is het dan zoals de vroegere zwarte fox die gepikt is
 
Br3cht 22-4-2007 13:42 Print reply
Posts: 179
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SmeeTz
Kijk naar je pijp hoe die op de cillinder zit. Moet je er die pijp op schroeven dmv schroefdraad op de pijp is het een a klas cillinder. En anders als het een b cillinder is of 70cc dan is de uitlaat dmv 2 bouten erop geschroeft. Dat is het eerste wat je moet controleren , als hij erna nog slecht gaat kijk dan naar je vario plaatje. Als het een recht plaatje is zonder gebogen te zijn op het uiteinde. Dan flikker je dat kutplaatje in de eerste de beste vuilnisbak en ga je een 25° ster halen of als je orgineel wil rijden een b plaatje.
mzzl

wat bedoel je nu eig? hoe die vastgemaakt is.
 
Br3cht 22-4-2007 15:33 Print reply
Posts: 179
nog efkes een vraagske voor de drukveer (vanachter dus) eraftehalen moet je dan ook linksom voor los of rechtsom?
en dan komt die schaal eraf en dan moet je met een grote moersleutel die moer erafhalen zeker?
 
SmeeTz 22-4-2007 21:40 Print reply

Posts: 340
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: masato
[...]

wat bedoel je nu eig? hoe die vastgemaakt is.


W8 mss word het duidelijk met deze afbeeldingen.

Dit is de b klasse pijp. Je ziet 2 gaten die waardoor je de bouten moet steken om zo op de cillinder te schroeven



Dit is een a klasse. op het uiteinde van de pijp zit schroefdraad die je in de cillinder moet schroeven



Hopelijk is dit een beetje duidelijker
 
Say Hello to My Little Friend
Br3cht 23-4-2007 16:36 Print reply
Posts: 179
ow dan zal ik eens beter moeten kijken.
maar ik denk dat ik 1heb waar 2vijzen aan vasthangen want toen ik die sito erop zette moest ik 2vijsjes loser zetten en dan de ander eruitschuiven dan de nieuwe er in schuiven en terug vastzetten maar ik zal eens kijken
 
Br3cht 23-4-2007 19:00 Print reply
Posts: 179
ok ik ben gaan kijken en het is zoals fotoke 1 dus een b-pijp dus b-cilinder
ik ga nu nog een originele drukveer van ne b-klasse kopen en dan zou die al veel rapper trekken en op top zitten
 

Dit topic is 2529 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved