Hallo,
ik heb dus een probleem met de fox van mijn broer. Die maakt zo'n geluid van willen maar niet kunnen en tegenhoudend. Nu heb ik iemand horen zeggen van je uitlaat dicht gekoold maar het is een nieuwe sitoplus met rondel uit en nog gaat die maar 25-30 en de andere zegt je hebt een a-klasse cilinder en de andere zegt het is je vario dat een a-klasse ster heeft.
maar wat is het nu?
dan kan ik morgen naar brommerwinkel gaan voor onderdelen die ik eventueel nodig heb
Kijk naar je pijp hoe die op de cillinder zit. Moet je er die pijp op schroeven dmv schroefdraad op de pijp is het een a klas cillinder. En anders als het een b cillinder is of 70cc dan is de uitlaat dmv 2 bouten erop geschroeft. Dat is het eerste wat je moet controleren , als hij erna nog slecht gaat kijk dan naar je vario plaatje. Als het een recht plaatje is zonder gebogen te zijn op het uiteinde. Dan flikker je dat kutplaatje in de eerste de beste vuilnisbak en ga je een 25° ster halen of als je orgineel wil rijden een b plaatje.
mzzl
Quote:Oorspronkelijk gepost door: SmeeTz
Kijk naar je pijp hoe die op de cillinder zit. Moet je er die pijp op schroeven dmv schroefdraad op de pijp is het een a klas cillinder. En anders als het een b cillinder is of 70cc dan is de uitlaat dmv 2 bouten erop geschroeft. Dat is het eerste wat je moet controleren , als hij erna nog slecht gaat kijk dan naar je vario plaatje. Als het een recht plaatje is zonder gebogen te zijn op het uiteinde. Dan flikker je dat kutplaatje in de eerste de beste vuilnisbak en ga je een 25° ster halen of als je orgineel wil rijden een b plaatje.
mzzl
merci voor uitleg
die is dus vastgemaakt met 2 bouten. maar er is nooit aangewerkt geweest door eerste eigenaar (en is een a-klasse kan da?)
ik ben daarnet al een plaatje gaan halen en zuigerstop gekocht
over die zuigerstop: gwn in je bougie gat draaien en dan luchttol op vario zetten?
Dit bericht is gewijzigd door masato op 21-4-2007 om 13:40 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
eerst rustig met de hand aandraaien tot de zuiger blokkeerd. Doe je het met de luchttol kan je meteen een nieuwe zuiger monteren ;p
dus met vliegwiel de zuiger tegen de zuigerstop zetten en dan met luchttol bedoel je?
merci voor uitleg
die is dus vastgemaakt met 2 bouten. maar er is nooit aangewerkt geweest door eerste eigenaar (en is een a-klasse kan da?)
ik ben daarnet al een plaatje gaan halen en zuigerstop gekocht
over die zuigerstop: gwn in je bougie gat draaien en dan luchttol op vario zetten?
Dit bericht is gewijzigd door masato op 21-4-2007 om 13:40 uur.
Mja er zal toch iemand een andere cillinder en pijp onder gelegt hebben. En is dan gewoon afgesteld op zijn vario plaatje...