Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nja vaag probleem met NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 972 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #42492 - nja vaag probleem met NSR
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1347 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TZR50Rullezz 17-4-2007 19:56 Print topicpost

Posts: 1837
Hooi brommerforummers...

nu moest ik er toch een keer aan geloven..
m'n brommer liet me voor het eerst in steek na 2.5 jaar..

ff ontopic..

ik reed lekker vlot door 70 @ 9000 rpm... en in 1 keer bwooop...dus ik dacht nah bezine op zet hem op reserve...nah ik gedaan onderhand stond ik al stil dus ik kicken na aantal x deed tie het nog niet..
dus ik aanlopen doet ook niet..nja dichtstbijzijnde tankstation gezocht en getankt...
maar nog steeds niks...

- dus ik brommer opengesloopt gekeken naar bougie is
gewoon goed ziet er schoon uit.
- uitlaat gedemonteerd (was schoon zit vrij weinig zooi
in..
- nu wil ik mn carb erafhalen daar moet ik nog even naar kijken miss dat het daar aan ligt... en anders ben ik toch bang dat ik een vastloper heb gehad ofzo..

(achterwiel stond niet stil...en echt warm wast tie ook niet...had er 25km opzitten ofzo)..

miss iemand nog ideeen voordat ik iets vergeet en mn cilinder weer laat opboren en nieuwe zuiger aanschaf
.

ik hoor het wel
alvast bedankt voor zinnige reacties
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!

THOMASJEUHHH 17-4-2007 19:58 Print reply

Posts: 4159
kijk je carb na of alles schoon is, niks verstopt en hij meot wel blijven vlotteren. en trek even je cilinder kop eraf en kijk naar de zuiger en cilinder..
 
bwoaahhppp,,..
Remco RS 17-4-2007 20:07 Print reply

Posts: 11463
bij mij is mijn naaldlager vorige week kapot gelopen, lijkt hier wel wat op

kun je m aanrennen in de 1?


edit: toen ik de kop eraf draaide had ik t natuurlijk snel door

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 17-4-2007 om 20:08 uur.
 
mtx-r50 17-4-2007 20:07 Print reply

Posts: 264
typisch bwoooop geluid is meestal teken van te kleine of verstopte sproeier (dus te arm mengsel) kijk dus je carb is na en was hem helemaal met benzine/ of nog beter kerosine
grtz...
 
I find his films about as funny as getting an arrow through the neck and discovering there's a gas bill tied to it.
Frysk 17-4-2007 20:09 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-r50
typisch bwoooop geluid is meestal teken van te kleine of verstopte sproeier (dus te arm mengsel) kijk dus je carb is na en was hem helemaal met benzine/ of nog beter kerosine
grtz...



yd
waarschijnlijk is je sproeier verstopt
OF !
je bougie is dood (mijn MT vonkte ook nog wel maar met andere bougie reed ie weer goed)
 
giggitybyte
TZR50Rullezz 17-4-2007 20:22 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
bij mij is mijn naaldlager vorige week kapot gelopen, lijkt hier wel wat op

kun je m aanrennen in de 1?


edit: toen ik de kop eraf draaide had ik t natuurlijk snel door

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 17-4-2007 om 20:08 uur.



ik heb halve straat doorgerend maar hij starte niet in z'n 1..

hoewel ik na de bougie schoongemaakt te hebben weer in mekaar samen met mn pa na heeeeel lang rennen en heeeel veel moeite weer aankregen maar als je geen gas meer gaf viel die uit en trok niet..
maar nu doetie het weer niet meer dus ik kijk mn carb wel ff na
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
mtx-r50 17-4-2007 20:47 Print reply

Posts: 264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZR50Rullezz
[...]



ik heb halve straat doorgerend maar hij starte niet in z'n 1..

hoewel ik na de bougie schoongemaakt te hebben weer in mekaar samen met mn pa na heeeeel lang rennen en heeeel veel moeite weer aankregen maar als je geen gas meer gaf viel die uit en trok niet..
maar nu doetie het weer niet meer dus ik kijk mn carb wel ff na


Dat lijkt mij het beste ipv je suf te lopen :p:p

 
I find his films about as funny as getting an arrow through the neck and discovering there's a gas bill tied to it.
Royal Club 17-4-2007 21:11 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZR50Rullezz
[...]



ik heb halve straat doorgerend maar hij starte niet in z'n 1..

hoewel ik na de bougie schoongemaakt te hebben weer in mekaar samen met mn pa na heeeeel lang rennen en heeeel veel moeite weer aankregen maar als je geen gas meer gaf viel die uit en trok niet..
maar nu doetie het weer niet meer dus ik kijk mn carb wel ff na


ken best je bougie zijn, vervang die ens
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
john deere powerrr 17-4-2007 21:26 Print reply
Posts: 1211
zuigerveer gebroken ofzo had ik ook starte die ook niet meer. maar bij mij was tie tussen de cilinder en de zuiger kome te zitten dus cilinder naar de klote zal bij jouw wel niet zijn denk
 
zwarte crosser bromfietsklasse # 189
daan-tsx 17-4-2007 21:28 Print reply

Posts: 279
sproeier controleren en bougie vervangen lijkt mij de beste optie.
kijk of na het kicken je bougie nat is.
 
- Han - 17-4-2007 21:29 Print reply

Posts: 9667
kijk je membraanplaten maar ff na. Maat van me had het vorige week ook. Kicken deed die niet, als je em aanliep deed die et wel, maar als je gas gaf viel die uit. Zuiger was gescheurd en een stuk membraanplaat weg dus
 
<10.000 posts
daan-tsx 17-4-2007 21:30 Print reply

Posts: 279
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daan-tsx
sproeier controleren en bougie vervangen lijkt mij de beste optie.
kijk of na het kicken je bougie nat is.


edit: als ie nat is en hij doet het nog steeds niet dan zou ik die bougie vervangen.

kut verkeerd

Dit bericht is gewijzigd door daan-tsx op 17-4-2007 om 21:30 uur.
 
khaz 17-4-2007 21:30 Print reply

Posts: 1450
als mijn ontsteking kapot is valt hij op dezelfde manier uit
ik zou je vonk checken
 
HPI |w00t
Remco RS 17-4-2007 22:36 Print reply

Posts: 11463
hij start ook niet dan

ik bedoel, kun je hem aanrennen in de 1?

dus zonder dat je achterwiel blokkeert? zo ja, dan heb je geen compressie meer.
 
BIET 18-4-2007 1:33 Print reply

Posts: 22355
vastloper ist niet, anders kon je nie aanrenne, had je iig wel verschil gevoeld in compressie... Lichte warmloper kan. Tenzij je temperatuurmeter andere verhalen heeft verteld. Dat je 25km gereden hebt zegt niets.

Ga gewoon eerst maar eens na of je vonk goed is, je luchtfilter is het niet, want die is niet opeens verstopt. Het zit in de benzinetoevoer of de ontsteking of je hebt een warmloper gehad.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
TZR50Rullezz 19-4-2007 20:14 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
vastloper ist niet, anders kon je nie aanrenne, had je iig wel verschil gevoeld in compressie... Lichte warmloper kan. Tenzij je temperatuurmeter andere verhalen heeft verteld. Dat je 25km gereden hebt zegt niets.

Ga gewoon eerst maar eens na of je vonk goed is, je luchtfilter is het niet, want die is niet opeens verstopt. Het zit in de benzinetoevoer of de ontsteking of je hebt een warmloper gehad.


ik heb volop compressie dat is het niet ..nja is iets minder zegt m'n pa maar nog volop vind ik dan..
mijn temperatuurmetertje was voor diegene die een nsr heeft dan heb je zo'n rood vlakje en hij liep net bij het grootje vlakje nog aan de linkerkant dus echt warm om een warmloper te krijgen leek mij ook niet.
ik heb gekeken of hij goed vonkt en dat doet tie..
luchtfilter is ook gewoon goed geen probleem ondervonden..

mja nog steeds geen tijd gehad om mn carbje na te kijke
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!

Dit topic is 1347 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved