Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Tunen jullie ook je snelle cilinders (Polini, Malossi)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 734 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4248 - Tunen jullie ook je snelle cilinder...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2834 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

B3AST 13-6-2002?17:26 Print reply
Posts: 2469
Quote:
Originally posted by: Neonlampje?

Quote:
Originally posted by: B3AST?

Malossi is perfect qua uitlaatpoort op spoelpoorten, joost had dat eens uitgerekend. Moet je eigenlijk niks aan doen dus. Maar het is meer wat je wilt, kijk als je die malossi voor weetikveelwat wilt gebruiken waarbij je een hoogtoerigere cylinder nodig heb, zal je dus alles moeten verbouwen, niet alleen de uitlaatpoort maar ook de spoelpoort oppervlaktes timing etc.

[This message is edited by B3AST on 13-6-2002 10:29]
Wat lul je dan dat mijn uitlaatpoort op maat moet van de spoelpoorten


ik dag dat jij er zelf mee kwam dat je spoelers enso niet helemaal zelfde waren als bij un ECHTE malossi.....
 
- insane in the brain -
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 13-6-2002?20:46 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Originally posted by: rudy?

ja omdat je er in nederland niet mee op de openbare weg mee mag rijden


Oh goh!
 
nobody fuck with us!!
Martijn 14-6-2002?03:09 Print reply
Posts: 10000
jezes man...not for hijwee juus staat ook op mn skelter banden...beetje nutteloos...volgens mij staat het ook op kruiwagens...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
B3AST 14-6-2002?11:15 Print reply
Posts: 2469
dat komt omdat die banden niet ontwikkeld zijn voor grote snelheden, en dus levensgevaarlijk zijn als je er hoge snelheden mee gaat rijden.... (scheit... )
 
- insane in the brain -
Rudy 14-6-2002?12:50 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Neonlampje?

Quote:
Originally posted by: rudy?

ja omdat je er in nederland niet mee op de openbare weg mee mag rijden
dan zou erop staan: "Niet voor op de snelweg"
We zitten niet in amerika pffft


Op band van crosser staat het ook
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Rudy 14-6-2002?12:53 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: B3AST?

dat komt omdat die banden niet ontwikkeld zijn voor grote snelheden, en dus levensgevaarlijk zijn als je er hoge snelheden mee gaat rijden.... (scheit... )


probleem is dat banden te warm worden en kunne dan ontploffen
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
johan 17-6-2002?23:19 Print reply
Posts: 14
en daar heb je nou kwaliteit banden voor, je speelt wel met je eigen leven op die swallow brommerbandjes natuurlijk, mijn michelin m45 gegarandeerd goed tot 180 km/h en zo hard rijd me nsr nou ook weer niet, maar als ik paar uur gecruised hebt met een maat, dan zijn mijn banden nog lekker hard en niet heet en die van me maat staan te koken en worden soort van flexibel en geloof me met 120 wil je geen klapband krijgen
 
Neonlampje 17-6-2002?23:26 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: B3AST?

dat komt omdat die banden niet ontwikkeld zijn voor grote snelheden, en dus levensgevaarlijk zijn als je er hoge snelheden mee gaat rijden.... (scheit... )
Jah en dat heb ik gemerkt, nouwjah dat komt eigenlijk omdat de binnenrand van de band gewoon ruk was! maar dat boeit niet, was er toen afgelopen terwijl ik met gangetje van 80km/h aan het wegblazen was niet prettig!!

over die cyl van mij, is bijna hetzelfde volgens mij, maar we kunne er binnekort wel eens met verstand naar kijken (nouwjah ik dan, jij doet maar alsof )
 
johan 17-6-2002?23:19 Print reply
Posts: 14
en daar heb je nou kwaliteit banden voor, je speelt wel met je eigen leven op die swallow brommerbandjes natuurlijk, mijn michelin m45 gegarandeerd goed tot 180 km/h en zo hard rijd me nsr nou ook weer niet, maar als ik paar uur gecruised hebt met een maat, dan zijn mijn banden nog lekker hard en niet heet en die van me maat staan te koken en worden soort van flexibel en geloof me met 120 wil je geen klapband krijgen
 

Dit topic is 2834 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved