Hallo,
Ik heb hier een 2kleps en 3kleps membraam liggen. IK heb echt geen idee wat de verschillen hiertussen zijn. Zou iemand me dat uit kunnen leggen? Wat is het best voor een 80cc op een dt?
mvg,
sjoerd
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
Hallo,
Ik heb hier een 2kleps en 3kleps membraam liggen. IK heb echt geen idee wat de verschillen hiertussen zijn. Zou iemand me dat uit kunnen leggen? Wat is het best voor een 80cc op een dt?
mvg,
sjoerd
Koop dan wel best een carbonne he scheelt bij vastloper of andere stukken
srry niet goed gelezen dacht dat hij er nog een moest gaan kopen
mijn excuses
Dit bericht is gewijzigd door SmeeTz op 16-4-2007 om 22:31 uur.
hoeso gaat er bij meer kleppen meer mengsel in mijn cilinder, want ik denk dat de oppervlakte ong gelijk is van de kleppen in totaal. Een klep van een 2kleps is groter dan van een 3klepsmembraam dus hoeveelheid mengsel zal dan toch gelijk blijven? of praat ik poep
Als dit wel het geval is, wat is het verschil dan?
3kleine kleppen gaan sneller open en dicht dan 2 grote. dus je gas reactie zal er wat op vooruit gaan als je een 3klepper neemt.
maar als je je 2klepper houdt heb je minder snel last van zwevende kleppen.