Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 80cc Gianelli pijp begrenst?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 799 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #42460 - 80cc Gianelli pijp begrenst?
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3090 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Shifty 16-4-2007 11:27 Print topicpost

Posts: 1113
Ik heb een 80cc Giannelli pijp besteld op mopshop.de, en nu vraag ik me af of die begrenst is. Want het loopt niet zo hard als dat het zou moeten lopen...
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --

driver004 16-4-2007 11:29 Print reply

Posts: 3418
uitlaat effe eraf halen dan met een staaldraad oid ff in de uitlaat voele dan weet je snel genoeg of er iets in zit..
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Shifty 16-4-2007 11:30 Print reply

Posts: 1113
Oke, dat is wel een handige tip ja. Ik las ergens dat er een ring in kon zitten? (Dus tussen de flens en expansie, in de bocht?) Maar dat was wel een andere gianlli pijp, dus vandaar dit topic.
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
christianos 16-4-2007 12:08 Print reply

Posts: 20445
Voor sh?

Nee is niet begrensd

he, waar staat die op de site, ik wil hem ook hebbe

edit: en vergeet niet dat een normale 80cc niet hard loopt op een sh, hoogstens 90

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 16-4-2007 om 12:10 uur.
 
Shifty 16-4-2007 12:51 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
Voor sh?

Nee is niet begrensd

he, waar staat die op de site, ik wil hem ook hebbe

edit: en vergeet niet dat een normale 80cc niet hard loopt op een sh, hoogstens 90

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 16-4-2007 om 12:10 uur.



Ik rijd met een mbx-80 blok onder mn sh, met een 110cc Eurocilindro en 24 mik Maar het gaat gewoon, tja, te langzaam :P
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
christianos 16-4-2007 13:12 Print reply

Posts: 20445
hoe hard???

en waar op de site staat die gianelli?
 
Shifty 16-4-2007 13:28 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
hoe hard???

en waar op de site staat die gianelli?


90 kmph.

Ennuh, die gianelli staat er niet meer op :S Was ook echt de enige site waar ik hem toen kon kopen, +/- 6 maand geleden.
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
driver004 16-4-2007 13:30 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shifty
[...]


90 kmph.

Ennuh, die gianelli staat er niet meer op :S Was ook echt de enige site waar ik hem toen kon kopen, +/- 6 maand geleden.

wat voor membraam en spruit heb je omdat 80 is beetje sloom voor die setup..

 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
daanmtx 16-4-2007 13:34 Print reply

Posts: 3759
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
Voor sh?

Nee is niet begrensd

he, waar staat die op de site, ik wil hem ook hebbe

edit: en vergeet niet dat een normale 80cc niet hard loopt op een sh, hoogstens 90

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 16-4-2007 om 12:10 uur.


Niet begrensd, en at chris: www.mop-shop.de
 
Honda VFR400R
Shifty 16-4-2007 13:35 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]

wat voor membraam en spruit heb je omdat 80 is beetje sloom voor die setup..



Juust em, dat is dus juist ook het probleem. Mn membraam is een 4 klepper std, en een schuine 24mm spruit. Kheb nog een 6 klepper mallossi membraam liggen maar die past niet, is net wat te breed. Maar het membraam opzich zou niet veel verschil moeten maken, iig niet zó veel verschil. Kameraad van me zou met de twv die ik nu heb autowhielies trekken, en hij heeft bijna dezelfde setup... Op de uitlaat na dan, hij heeft een proma onderlangs (op een mbx80).

Die gianelli uitlaten voor scooters zijn nog wel eens begrenst zei een kameraad van me, dus vandaar ook deze vraag. Aangezien bijna niemand een 80cc gianelli bovenlangs op zn mtx heeft, weet ik het dus niet.
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
daanmtx 16-4-2007 13:40 Print reply

Posts: 3759
http://img157.images...1/p1010007po5wl8.jpg

ik had deze

ben niet zeker btw of ie echt 80 was, maar ik geloof het wel.

at ts: de uitlaat liep met een snelle 50cc en die 80 pipe 83, 18Keihin

Dit bericht is gewijzigd door daanmtx op 16-4-2007 om 13:40 uur.
 
Honda VFR400R
Shifty 16-4-2007 13:43 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
http://img157.images...1/p1010007po5wl8.jpg

ik had deze

ben niet zeker btw of ie echt 80 was, maar ik geloof het wel.

at ts: de uitlaat liep met een snelle 50cc en die 80 pipe 83, 18Keihin

Dit bericht is gewijzigd door daanmtx op 16-4-2007 om 13:40 uur.


83, dat rijd ik ook met wind tegen alleen heb ik dan een 110cc... Ksnap er echt even niks meer van.

Met mn vorige cilinder liep het wel gewoon goed, autisa 110cc. Maar die was nogal verrot, dus maar een andere aangeschaft. Goed afgesteld, maar niet vooruit te krijgen. Zelfs al een veel lichtere twv drop gezet, om toch nog wat trekkracht te hebben.

Edit: Ontsteking staat ook al vroeger (grondplaat een klein endje bijgefreesd zodat hij net wat eerder staat als dat normaal mogelijk is), en hij heeft nu zelfs meer compressie als met de autisa. (hoewel ik het nog steeds weinig vind, maar ok.)
En hij loopt opzich heel soepel, alleen te langzaam...

Dit bericht is gewijzigd door Shifty op 16-4-2007 om 13:45 uur.
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
driver004 16-4-2007 13:57 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shifty
[...]


83, dat rijd ik ook met wind tegen alleen heb ik dan een 110cc... Ksnap er echt even niks meer van.

Met mn vorige cilinder liep het wel gewoon goed, autisa 110cc. Maar die was nogal verrot, dus maar een andere aangeschaft. Goed afgesteld, maar niet vooruit te krijgen. Zelfs al een veel lichtere twv drop gezet, om toch nog wat trekkracht te hebben.

Edit: Ontsteking staat ook al vroeger (grondplaat een klein endje bijgefreesd zodat hij net wat eerder staat als dat normaal mogelijk is), en hij heeft nu zelfs meer compressie als met de autisa. (hoewel ik het nog steeds weinig vind, maar ok.)
En hij loopt opzich heel soepel, alleen te langzaam...

Dit bericht is gewijzigd door Shifty op 16-4-2007 om 13:45 uur.

iets klopt er niet
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Shifty 16-4-2007 14:12 Print reply

Posts: 1113
Maar wat, iemand een idee?
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
THOMASJEUHHH 16-4-2007 14:21 Print reply

Posts: 4159
4bak?,toeren begrenzer,in een dipje,,is er wat aan de cilinder gebeunt, cilinder te laag dat de poorten niet allemaal openen?

 
bwoaahhppp,,..
Shifty 16-4-2007 14:32 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
4bak?,toeren begrenzer,in een dipje,,is er wat aan de cilinder gebeunt, cilinder te laag dat de poorten niet allemaal openen?



mbx80 blok, dus 6bak (doh)
Loopt erg soepel, dus geen dipjes
Cilinder is niks mee gebeurt
Poorten, dat weet ik niet zeker.
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --

Dit topic is 3090 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved