Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - derbi senda 2002 komt niet in hoge toeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 952 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #42432 - derbi senda 2002 komt niet in hoge ...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2606 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ice Ap rs50 14-4-2007 23:26 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: helly
je komt niet eens bij da grond


hij had niet eens schoenen aan
 
GTI - GTD - BMW
Ice Ap rs50 14-4-2007 23:27 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cross-x-team
vanmorgen had die dus eerst valse lucht door de snee van 2cm in het rubber van het inlaatspruitstuk
dus een slang gepakt en die ertussen gezet inplaats van die rubber zelfde diameter en zelfde lengte.. dus dan kreeg die geen valse lucht meer en dus minder lucht.. dus dan zou die tog ook minder benzine moete hebbe?



met valse lucht valt niet af te stellen, begin opnieuw gewoon, is maar uurtje werk ofzo met de juiste spullen
 
GTI - GTD - BMW
cross-x-team 14-4-2007 23:28 Print reply

Posts: 469
ben ik niet is mn vriend ik ben nog iets kleinder
maar hij wilt er waarschijnlijk sm velge/bande op leggen
mijn senda sm komt over een paar weekjes
 
cross-x-team 14-4-2007 23:29 Print reply

Posts: 469
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


met valse lucht valt niet af te stellen, begin opnieuw gewoon, is maar uurtje werk ofzo met de juiste spullen



nu heeft die geen valse lucht meer met die slang..i.p.v. de gescheurde rubber
maar moeten we nu een grotere sproeier of een kleindere? aangezien die nu minder lucht krijgt moet die tog ook minder benzine en niet juist meer???
maar we denken dat het aan de ontsteking ligt..
vanmorge liep die nog goed
 
Name of Steel 14-4-2007 23:31 Print reply

Posts: 3532
ik zou gewoon effe je luchtschoefie ook bekijken


ohja,, en hij kan wel minder lucht krijgen, maar in verhouding krijgt ie dan meer benzine..

Dus eh.. pak die luchtschroef maar ff aan.. en gebruik als hulpmiddel de shoke bijt afstellen
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
Jorn 14-4-2007 23:33 Print reply

Posts: 2780
Het is gewoon overduidelijk een veel ste kleine sproeier.... In een ori ontgrensde senda zit std een maatje 78, dus ik zou met de yasuni uitlaat rond de 87 gaan proberen. Haal eerst die sproeier maar eens, draai dan de luchtschroef helemaal in en dan 1,5 slag uit. Kijk dan maar eens hoe hij loopt. En haal de luchtbegrenzing bovenop de luchtfilterbox eraf, dan loopt ie ook wat beter.
 
cross-x-team 14-4-2007 23:43 Print reply

Posts: 469
doppler powerfilter
en vanmorgen liep die tog goed met deze sproeier 74?
is aleen een ander slangetje tussen de carb en spruitstuk gekomen?
1tje zonder scheur van 2cm
 
Dimitri 15-4-2007 0:57 Print reply
Posts: 1951
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cross-x-team
doppler powerfilter
en vanmorgen liep die tog goed met deze sproeier 74?
is aleen een ander slangetje tussen de carb en spruitstuk gekomen?
1tje zonder scheur van 2cm



Ja en daardoor krijgt hij nu wel een goed mengsel binnen, ipv een gaar mengsel met veel teveel lucht waardoor hij nu met deze afstelling brak loopt..

Maar dat niet in toeren komen had ik ook.. Heb de gasnaald een standje naar boven gezet (ja het clipje 1 inkeping naar boven dus) en toen was het verholpen.. Kun je ook nog even proberen.

Dus grotere sproeier proberen, als het dan nog niet weg is kun je nog even naar de gasnaald kijken..
 
cross-x-team 15-4-2007 8:16 Print reply

Posts: 469
ja we zetten de gasnaald straks eerst even in de middelste.. dan grotere sproeier erin en dan ff proberen..
en dan nog niet goed ff de gasnaald omhoog..
en ff de ontsteking nalopen
 
MTRudolf 15-4-2007 8:18 Print reply

Posts: 2464
check idd je ontsteking maar is ..

mijn honda mb deed precies hetzelfde als die van jouw nu doet..

ik had sproeier 95 t/m 115 geprobeerd en mun mb deed als maar hetzelfde....

ik bender zelf ok nog niet egt achter wat het is .. denk zelf ontsteking oid..

kan btw ook je cdi zijn dat had ik eerst met mijn honda mt

Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 15-4-2007 om 8:25 uur.
 
cross-x-team 15-4-2007 8:43 Print reply

Posts: 469
ja ik ga er zodalijk weer naar hem toe om weer te helpen dus
nu kunnen jullie nog ff wat tips gevem voordat ik weg ben
we denken zelf ook de ontsteking ja
 
Rx freak 15-4-2007 11:10 Print reply

Posts: 119
ik zou eerst maar es met die sproeiers aan de gang gaan, ontsteking lijkt me ff iets moeilijker. en als het dan toch die sproeiers waren, was het dus overbodig werk. en als je zomaar ff iets uit elkaar haalt, wordt het er nooit beter van dusz.
 
Je kan beter een pijp molle, dan een mol pijpen
cross-x-team 15-4-2007 13:12 Print reply

Posts: 469
ik ben nu ff thuis eten maar ga zo weer terug..
we hebben aan iemand gevraag die veel verstand heeft van crossmotoren/auto's/brommers enz..
hij zei dat hij te veel benzine kreeg..

 
Jorn 15-4-2007 13:19 Print reply

Posts: 2780
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jorn
Het is gewoon overduidelijk een veel ste kleine sproeier.... In een ori ontgrensde senda zit std een maatje 78, dus ik zou met de yasuni uitlaat rond de 87 gaan proberen. Haal eerst die sproeier maar eens, draai dan de luchtschroef helemaal in en dan 1,5 slag uit. Kijk dan maar eens hoe hij loopt. En haal de luchtbegrenzing bovenop de luchtfilterbox eraf, dan loopt ie ook wat beter.

Te veel
 
thomaz_gamer 15-4-2007 16:17 Print reply

Posts: 227
mijn senda (r '01) heeft ori een sproeier 53
 

Dit topic is 2606 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved