Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Mt5 Stationair Probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 913 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #42431 - Mt5 Stationair Probleem
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 568 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MaartenGerlo 14-4-2007 19:39 Print topicpost
Posts: 556
Hallo
Men vriend zen mt5, als hij koud staat en ik stel hem af op stationair blijft hij mooi draaien. Maar als hij dan warm staat is zijn stationair weer veel te hoog. Dan terug stationair afstellen, draait weer ok, dan terug koud valt hij weer stil.
Verder als hij warm staat bedoel ik dus wel heeeet mee hoop dat dit normaal is
blok is gereviseerd btw

Mvg
 

Fryske_Honda 14-4-2007 19:42 Print reply

Posts: 1552
gewoon even met de stationair schroef en luchtstel schroef kloten, dan kom je er wel uit
 
mtx-motard 14-4-2007 19:43 Print reply

Posts: 14947
je start em, rijd paar rondjes door de stad. stelt em af. dus middelmatig warm zegmaar, niet gloeiend heet, ook niet koud.

als hij koud is is het logiesch dat hij niet stationair loopt omdat hij nog warm moet worden
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
ikkejw 14-4-2007 21:29 Print reply

Posts: 9886
uhh... normaal is het andersom toch?
koud maakt ie meer toeren en warm minder

geen valse lucht oid?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
roy mtx-sh 17-4-2007 1:08 Print reply
Posts: 153
ja lijkt me ook, koud meer toeren dan warm stationair

als je em koud stationair afstelt, kan ie juist uitvallen met een warme motor en niet andersom

lijkt me eerder iets anders aan de hand. compressie goed ? en vooral alles checken op valse lucht want daar lijkt het meer op
 
mtx-sh 70cc / cagiva mito 125 cc / opel astra gsi 2000cc

Dit topic is 568 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved