Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #42424 - 4takt GPR
|
Pagina 2 van 2
|
Dit topic is 1865 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Ice Ap rs50 |
14-4-2007 13:07 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 4Stroke
Ik denk dat t wel te bevestigen valt.. Maar als je je gpr op kenteken hebt en je wordt aangehouden ben je wel de pineut denk ik..
afbeelding
opgevoerd ben je ook de pineut
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
StormingSoul |
14-4-2007 13:09 |
Posts: 503 |
Wahjoo...daar wil ik wel wat pk's voor inruile voor zo'n geluid
Lmao..125cc imitatie geluid
|
|
|
|
4Stroke |
14-4-2007 14:22 |
Posts: 1687 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]
opgevoerd ben je ook de pineut
Ligt eraan hoe zwaar opgevoerd en hoe opvallend je rijdt denk ik.
Ken wel iemand die bijna 2 jaar met 70cc vanaf het begin af aan al rond rijdt zonder een boete/ander gezeur, komt omdat hij best netjes rijdt op plekken waar pliesie om de hoek kan staan.
Dit bericht is gewijzigd door 4Stroke op 14-4-2007 om 14:23 uur.
|
|
Trekt je scooter niet door? Bel een loodgieter |
|
Vehikel |
14-4-2007 15:44 |
Posts: 2903 |
Wie dan? :P
Klopt, zolang je je gewoon gedraagt in het verkeer, is er niet veel aan de hand.
Voor de mensen die beweren dat 2takt sneller is:
Ga jij maar eens op een 4takt rijden, trek dan pas conclusies. De koppels van een 4takt zijn heerlijk. Sprinten win je niet hoor met je 2takt.
2takt kan dan wel sneller zijn, maar 1 veschil: een 50 snel cilinder kost al dik 200 euro voor een beetje goeie, voordat geld heb je een compleet 120 cc bami-motorblok. Dus financïeel gezien is een 4takt sneller.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
BIET |
14-4-2007 15:48 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
Wie dan? :P
Klopt, zolang je je gewoon gedraagt in het verkeer, is er niet veel aan de hand.
Voor de mensen die beweren dat 2takt sneller is:
Ga jij maar eens op een 4takt rijden, trek dan pas conclusies. De koppels van een 4takt zijn heerlijk. Sprinten win je niet hoor met je 2takt.
Hmmmmmmmmmm, kom je vrijdag ook ff langs dan. Dan zullen we even conclusies gaan trekken .
het is ook niet zo dat als je netjes rijd in het verkeer dat je geen gezeur krijgt. Als zown ding genoeg herrie maakt trek je zowieso wel de aandacht. Als je een 4t blok onder een gpr doet en je word aangehouden ben je ook zeker de lul, want elke schele smeris ziet dat je ophangingen verlast zijn en dat mag niet.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Vehikel |
14-4-2007 15:57 |
Posts: 2903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
Hmmmmmmmmmm, kom je vrijdag ook ff langs dan. Dan zullen we even conclusies gaan trekken .
het is ook niet zo dat als je netjes rijd in het verkeer dat je geen gezeur krijgt. Als zown ding genoeg herrie maakt trek je zowieso wel de aandacht. Als je een 4t blok onder een gpr doet en je word aangehouden ben je ook zeker de lul, want elke schele smeris ziet dat je ophangingen verlast zijn en dat mag niet.
Ach, je kappen verbergen de boel :P Anders moet je een Cb blokje erin monteren, daar hoeft niet zoveel aangelast worden denk ik. Ik zou de uitlaat wel wat demping geven, zodat ie wel onder de dB's blijft.
Ik moet vrijdag werken, maar ik heb niet zo een snelle 4takt, ik moet namelijk een nieuwe zuiger hebben. Maar de 1e honderd meter blijf ik wel voor denk ik.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
BIET |
14-4-2007 16:01 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
[...]
Ach, je kappen verbergen de boel :P Anders moet je een Cb blokje erin monteren, daar hoeft niet zoveel aangelast worden denk ik. Ik zou de uitlaat wel wat demping geven, zodat ie wel onder de dB's blijft.
Ik moet vrijdag werken, maar ik heb niet zo een snelle 4takt, ik moet namelijk een nieuwe zuiger hebben. Maar de 1e honderd meter blijf ik wel voor denk ik.
Ik weet wel zeker van niet . Maar voor deze discussie is dit topic niet. Maarja ts zal ook wel weten dat niet legaal is om ander blok in te maken en dat het nooit zo hard zou gaan als een opgefokt derbi blok
@TS
ik weet niet of het al gezegt is, maar er was zown tjappie hier op het forum die volgens mij een cb blok in een af1 gemaakt had. Moet je met de search ff dat topic vinden, ik weet niet meer welke user het was namelijk.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Vehikel |
14-4-2007 16:05 |
|
BIET |
14-4-2007 16:11 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
[...]
Ja dat had ik gezien, 100cc in een crosser. Misschien kan je aan hem vragen of hij al trammelant met de politie heeft gehad.
Dat is iemand anders. Was trouwens een senda sm waar het in zat. Mar er is iemand met een 4t blok in een aprilia af1. Maarja of iemand nooit gezeur heeft gehad zegt weinig. Maar als je aan gehoude word weet je bijna zeker dat je gdoe hebt als je met zown blok rond rijd als van een xr100 hor
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Vehikel |
14-4-2007 17:38 |
Posts: 2903 |
Elektronisch begrenzen
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
Baasbas |
14-4-2007 17:47 |
Posts: 2176 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
Dat is iemand anders. Was trouwens een senda sm waar het in zat. Mar er is iemand met een 4t blok in een aprilia af1. Maarja of iemand nooit gezeur heeft gehad zegt weinig. Maar als je aan gehoude word weet je bijna zeker dat je gdoe hebt als je met zown blok rond rijd als van een xr100 hor
klopt, is Sampers.. maar de link naar zijn topic is al gepost
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
Dit topic is 1865 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 2
|
|