Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - uitlaten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1141 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42402 - uitlaten
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 649 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

donny 13-4-2007 8:05 Print topicpost
Posts: 66
wat maakt het uit watvoor uitlaat je onder je puch zet?
 

Frysk 13-4-2007 8:06 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: donny
wat maakt het uit watvoor uitlaat je onder je puch zet?



als de prestatie's je niks uitmaken nee
als afstellen je geen fuck scheelt nee

maar als je snellere prestatie's wilt kun je er een snellere onder zetten.
en dan moet je ook afstellen
 
giggitybyte
ARWIN_honda 13-4-2007 8:06 Print reply

Posts: 3534
veel, de een is sneller/beter als de ander
 
Suzuki GSX-R600 K4
dirktimmer 13-4-2007 8:30 Print reply

Posts: 1737
als snelheid je niet uitmaakt kun je altijd een duurdere nemen die van beter materiaal is. proma is goedkoopst en roest zo ongeveer het hardst. neem je er een die uit beetje degelijk materiaal is gemaakt gaat hij veel langer mee.

 
mblover 13-4-2007 8:50 Print reply

Posts: 5391
Je kan proma evt ook schuren en spuiten met hittebestendige lak, dan roest ie ook niet zo hard weg.
 
driver004 13-4-2007 9:32 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
als snelheid je niet uitmaakt kun je altijd een duurdere nemen die van beter materiaal is. proma is goedkoopst en roest zo ongeveer het hardst. neem je er een die uit beetje degelijk materiaal is gemaakt gaat hij veel langer mee.



simo en homoet zijn ongveer de duurste voor poeg
die roesten ook zo weg als je hem niet bijhoud
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Salamander 13-4-2007 11:47 Print reply

Posts: 190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: donny
wat maakt het uit watvoor uitlaat je onder je puch zet?


Kijk gewoon op het puch-forum en zoek er een uit naar je smaak.
Een expantie onder een Puch doet niet verassend veel, tenzij je de boel goed gaat opvoeren.
Het probleem zit hem erin dateen puch geen versnellingen heeft.
Een expantie is gemaakt voor een bep. toerengebied waar hij z'n power afgeeft zoals een turbo, daarbuiten presteerd hij aanzienlijk minder.
Het verschil in je powerband en daarbuiten wordt steeds minder groot naarmate je uitlaatpoort kleiner wordt.
De orginele timing maakt het verschil tussen een dikke sigaar of expantie klein.

Ik heb wel wat tips om je puch zo op te voeren dat hij z'n trekkracht behoudt met een expantie.




Dit bericht is gewijzigd door sander bouwhuis op 13-4-2007 om 11:49 uur.

Dit bericht is gewijzigd door sander bouwhuis op 13-4-2007 om 11:49 uur.
 
OmafietS 13-4-2007 13:49 Print reply

Posts: 7472
2 belangrijkste dingen:
snelheid (trekkracht)
geluid
 
geert-nsr 13-4-2007 14:15 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


simo en homoet zijn ongveer de duurste voor poeg
die roesten ook zo weg als je hem niet bijhoud

homoet roest niet zo snel hoor. Proma wel.
maar wat voor uitlaat je ook hebt als je hem bijhoud zal hij niet snel roesten.

 

Dit topic is 649 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved