Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Heb een vraag over mt onderdelen.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 888 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4238 - Heb een vraag over mt onderdelen.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 359 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crossing 12-6-2002?16:12 Print topicpost
Posts: 11
Hoi.

Wat is het beste merk voor een.
Cilinder
carberateur
Luchtfilter.Enz:
Met een 70cc gaan de lagers dan ook eerder kapot of maakt dat niks uit?
Alvast bedankt.
 

dick1 12-6-2002?16:50 Print reply
Posts: 971
ik zou echt voor een eurocillindero gaan vergeleken met de3 prijs en hebben 6 koelribben en cabrateur zou ik een keihin doen en dan zou ik voor 70cc een 18mm keihin doen en luchtvilter zou ik een twin air doenmaar K&N is ook goed heb ik gehoord en ik zou geen power filter nemen komt nog stof doorheen en uitlaat vroeg je dat ook??????? is niet echt een hele goeie voor mt vind ik

en met 70cc verslijten de lagers een beetje meer maar je kunt er echt een hele poos mee

[This message is edited by dick kalsbeek on 12-6-2002 16:55]
 
mikey 12-6-2002?18:00 Print reply
Posts: 2392
polini rules, heeft kracht snelheid, goed afghewerkt en slijt echt niet snel, een keihin carb en een twin air crossfilter
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
dick1 12-6-2002?18:26 Print reply
Posts: 971
Quote:
Originally posted by: mickey?MT5

polini rules, heeft kracht snelheid, goed afghewerkt en slijt echt niet snel, een keihin carb en een twin air crossfilter


sym, bij polini moet je je carters echt uit frezen! wat de meesten niet door hebben, polini is een erg laag toerige cil.
 
Nick - Administrator 12-6-2002?18:56 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Wat is het beste merk voor een.
Cilinder
carberateur
Luchtfilter.Enz:
Met een 70cc gaan de lagers dan ook eerder kapot of maakt dat niks uit?
Alvast bedankt.

Check ff de [URL[t]]parts.asp[/t]Parts[/URL]. Daar kan je je in ieder geval een beetje ori?nteren
 
crossing 12-6-2002?22:06 Print reply
Posts: 11
Okey zal ik doen.
Bedankt.
 
Steve_ZHC 13-6-2002?00:18 Print reply

Posts: 2716
Ik rijdt zelf met een 70cc PW, dit is de welbekende 70cc imitatie of 70 imi en met een 16mm en twv 15-45, Tecno uitlaat rijdt je rond de 80/85.

Maar als je het goed wil doen;
origineel MB8 of MT8 blok kopen, dit is een 80cc blok, dat slijt never als je het origineel houdt, en het zuipt ook niet zo erg als een 70 omdat het gewoon zo lekker rijdt.
Koop hier wel een Proma Enduro 80 uitlaat op, of een Gianelli 80 met 18mm (= origineel) of 20mm Mikuni met je originele filter.

Als het goed is heb je dan ook meteen een 5e versnelling.

1 ding; origineel rijdt altijd, opgevoerd blijf je mee kutten.
 

Dit topic is 359 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved