Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hoe kan ik het beste mijn suzuki tsx in rijden?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 904 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4230 - Hoe kan ik het beste mijn suzuki ts...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 643 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Maikel 11-6-2002?19:43 Print topicpost
Posts: 9
Ik krijg over een paar dagen mijn snelle 50cc cilinder weer terug. Ik weet alleen niet hoe je zoiets in moet rijden?
Hij is voor de tweede keer uitgehoont!
 

Nick - Administrator 11-6-2002?19:58 Print reply

Posts: 4967
[URL[t]]topics.asp?fid=1[/t]Main Forum[/URL] ---> [URL[t]]topics.asp?fid=3[/t]Technical Forum[/URL]

Gebruik tevens ff de search... deze vraag is al ZO vaak gesteld.
 
Martijn 11-6-2002?20:54 Print reply
Posts: 10000
waarom maakt er nou niemand effies een goeie faq...das veel makkelijker dan de search gebruiken.

ik heb nog nooit ingereejen...weet wel een beejte hoe het moet, maar als iemand nou eens een faq maakt dan zijn er veul problemen opgelost....

dit is dus ook duidelijk een frequently asked question....dus hoort ie in de faq....wordt meer gevraagd dan uitlaat ontkolen...

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
In_Flames 11-6-2002?21:55 Print reply
Posts: 91
Volgens mij is het erg moeilijk om hier een faq over te maken. De meningen over inrijden zijn namelijk nogal verdeeld geloof ik. De een heeft het over 200-300 km niet meer dan 7000 toeren de ander zegt dat je 500 km niet meer dan 5000 moet rijden enz enz
 
Bier Hier
Rudy 11-6-2002?21:58 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: In_Flames?

Volgens mij is het erg moeilijk om hier een faq over te maken. De meningen over inrijden zijn namelijk nogal verdeeld geloof ik. De een heeft het over 200-300 km niet meer dan 7000 toeren de ander zegt dat je 500 km niet meer dan 5000 moet rijden enz enz


Klopt ik vind 500 km inrijden echt onzin.Zeker bij nicasil cilinder.
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Martijn 11-6-2002?22:10 Print reply
Posts: 10000
nou...hij heeft dus een 50 imi...das gietijzer...nicasil is beter afgewerkt of gladder ofzo...dan gietijzer toch??
dus gietijzer moet langer...maar dus ook geen 500km???

naja...je kunt toch een beetje de grote lijnen van het inrijden faqerreren...

zo van.: goed warm laten draaien...niet veel belasten...geleidelijk toeren opvoeren...dat soort shit...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Rudy 11-6-2002?22:14 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Martijn

nou...hij heeft dus een 50 imi...das gietijzer...nicasil is beter afgewerkt of gladder ofzo...dan gietijzer toch??
dus gietijzer moet langer...maar dus ook geen 500km???

naja...je kunt toch een beetje de grote lijnen van het inrijden faqerreren...

zo van.: goed warm laten draaien...niet veel belasten...geleidelijk toeren opvoeren...dat soort shit...


Klopt gietijzeren cil moet je wel echt even inrijden (geen 500km) km of 2-300 moet zat zijn.
Bij een nicasil cil is 500 km inrijden beetje onzin omdat je cil helemaal niet in hieft te slijten, alleen je zuiger moet iets inlopen op je cil (100km moet volgens mij zat zijn)
Reden dat die bromfiets zaken altijd zeggen dat je hem 500 km in moet rijden (heb zelfs wel eens 1000km gehoort) is volgens mij gewoon om geen problemen te hebben als er een klant komt met zijn cil die naar 400 km is kapot gelopen (zeggen ze gewoon dat hij hem niet goed ingereden heeft).
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Blukaap 11-6-2002?22:16 Print reply

Posts: 10006
Hoe ik het gedaan heb (beetje de manier van MB50tuned z'n site):
Altijd warm laten draaien en nooit langere stukken volgas of met passagiers achterop.
En dan 50km max 4000 toeren
50km 5000
50km 6000
50km 7000
25km 8000

En daarna maar gewoon open geragd (maar wel altijd warm rijden).
En steeds na 25km een toerental na een wat langer ritje een keer kort 1000/2000 toeren meer laten draaien.
Dit met een 70 imi, niet afgewerkt en die heeft het al 600km overleefd .

 
Bastila is lief
madoux 11-6-2002?23:10 Print reply
Posts: 458
600km oow da betekend nog 1km over voordat ei op is :p

tenminste bij mijn 50 en 70 imi

het voordeel is wel dat ik nu van 50 naar 70 naar 80 ga
 

Dit topic is 643 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved