Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - koninginnedag uitlaat!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 835 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #42287 - koninginnedag uitlaat!!
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3166 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

nsrlombok 7-4-2007 19:59 Print topicpost

Posts: 65
hoi
ik wil graag dat de uitlaat van mijn honda nsr zoveel mogelijk lawaai maakt, waar moet je hem dan doorzagen??
ik dacht zelf een soort toetervorm, dus een smal begin en dan een heel breed uiteinde. (en de demper er af uiteraard
iemand suggesties????

Dit bericht is gewijzigd door nsrlombok op 7-4-2007 om 19:59 uur.
 

Erik 39 7-4-2007 20:01 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrlombok
hoi
ik wil graag dat de uitlaat van mijn honda nsr zoveel mogelijk lawaai maakt, waar moet je hem dan doorzagen??
ik dacht zelf een soort toetervorm, dus een smal begin en dan een heel breed uiteinde. (en de demper er af uiteraard
iemand suggesties????

Dit bericht is gewijzigd door nsrlombok op 7-4-2007 om 19:59 uur.

ja, dat doen ze meestal idd. Op het breedste punt
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Menu2t 7-4-2007 20:02 Print reply

Posts: 2815
als je toch een toeter wil, halverwege de expansie? dan heb je nog wel een bocht, zodat er niet zomaar vuil in je cilinder komt. en je toeter effect. maar zonder demper geeft volgens mij ook al meer dan genoeg lawaai
 
NSR Supersprint special!
Moped Macho 7-4-2007 20:02 Print reply

Posts: 2037
Gat in het expansiegedeelte, gaten in de tailpipe of natuurlijk zonder uitlaat rijden.

Vindt de medemens vast fijn, als jij komt aanjanken met die takkeherrie.
 
Boerenkool om half 10.
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 7-4-2007 20:02 Print reply

Posts: 17929
ik zou er nog een flink stuk pijp aanzetten, als je m dr helemaal afhaald zuigt die zooi je cil in
 
Arjanus 7-4-2007 20:03 Print reply

Posts: 9073
als je de demper er gewoon afschroeft maakt dat al even veel herrie als dat je hem kapotzaagt
 
lieber nurburgring als ehering
Bruuns 7-4-2007 20:35 Print reply

Posts: 2213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
als je de demper er gewoon afschroeft maakt dat al even veel herrie als dat je hem kapotzaagt


dat is niet waar.

 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
Scarface 7-4-2007 20:36 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
Gat in het expansiegedeelte, gaten in de tailpipe of natuurlijk zonder uitlaat rijden.

Vindt de medemens vast fijn, als jij komt aanjanken met die takkeherrie.



een brommer zonder uitlaat jankt niet meer zo hard, het is meer een harley davidson met de snelheid van een brom mobiel. maar pokke herrie maakt het zeker


persoonlijk zou ik de uitlaat op het breedste stuk doorslijpen en er dan nog een halve meter pijip van de zelfde diameter op lassen, gegarrandeerd herrie
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
crossgek - Forum en Sales Moderator 7-4-2007 20:38 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
ik zou er nog een flink stuk pijp aanzetten, als je m dr helemaal afhaald zuigt die zooi je cil in


zuigen door uitlaatpoort ?

volgens mij is daar altijd druk of neutraal maar nooit onderdruk .
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Leen 7-4-2007 20:40 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


zuigen door uitlaatpoort ?

volgens mij is daar altijd druk of neutraal maar nooit onderdruk .



onee?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 7-4-2007 20:43 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



onee?



je hebt inlaat (op dat moment word de brandstof de cilinder ingedrukt omdat je carterdruk hoger is als boven zuiger)
compressie (druk )
arbeid (druk)
uitlaat(druk)

toch ?

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Arjanus 7-4-2007 20:47 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bruuns
[...]

dat is niet waar.



ik heb beide meerdere malen uitgeprobeerd en er zit weinig verschil tussen

gewoon demper eraf schroeven , door midden zagen schrijf je een uitlaat mee af en verlies je prestaties mee , als er juten achter je aan komen wil je nog wel een beetje snelheid overhouden
 
lieber nurburgring als ehering
Bruuns 7-4-2007 20:54 Print reply

Posts: 2213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]


ik heb beide meerdere malen uitgeprobeerd en er zit weinig verschil tussen

gewoon demper eraf schroeven , door midden zagen schrijf je een uitlaat mee af en verlies je prestaties mee , als er juten achter je aan komen wil je nog wel een beetje snelheid overhouden


ze houden hier wedstrijden met koninginne dag,

met decibel meter enzo

moet jij opletten dat dat uitmaakt.
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
Bromvlieg 7-4-2007 20:55 Print reply

Posts: 782
zou ook de luchtfilter er ff afhalen, geeft een iets beter geluid.

Maar de demper eraf of gewoon geen uitlaat geeft genoeg lawaai hoor, en je hebt je goede uitlaat nog altijd, anders heb je zo'n halve uitlaat waar je niks meer aan hebt.
 
Denk eraan: er bestaan geen domme vragen, alleen domme mensen
PRO TUNING 7-4-2007 20:57 Print reply

Posts: 4000
Waarom zou je uberhaupt zoveel lawaai willen maken ??

De brommer rijders staan toch al onder aan de ladder qwa populariteit, hiermee bevestig je alleen het vermoeden van vele mensen.
 
Arjanus 7-4-2007 20:59 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bruuns
[...]


ze houden hier wedstrijden met koninginne dag,

met decibel meter enzo

moet jij opletten dat dat uitmaakt.


daar gaat het in dit geval niet echt om
het gaat er gewoon om dat ie veel herrie maakt , en ik zeg dat ie zonder demper dat ook wel doet met behoud van uitlaat en prestaties

@ pro tuning , das traditie in sommige delen van het land
 
lieber nurburgring als ehering

Dit topic is 3166 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved