Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Techno uitlaat Honda Nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1265 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #42229 - Techno uitlaat Honda Nsr
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3480 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR-Brian 4-4-2007 21:39 Print topicpost

Posts: 364
Hallo ik ben Brian.
ik heb een nsr gekocht met een orginele uitlaat
die was aan het door roesten dus toen heb ik een nieuwe gekocht een techno. mijn techno zit ook op een orginele 50. maar nu heb ik een probleempje met mijn kracht want ik heb aleen maar power tussen de 7.000 en de 9.000 voor de rest gaat het wel (best langzaam) maar daar trekt hij ergt hard. en nu zou ik erg graag willen weten wat ik eraan moet doen dat hij over het algemeen beter trekt.
hij rijd ook maar 65 en ik weet dat hij harder kan met een techno uitlaat.
ik zat te denken aan een grotere cab maar dat weet ik niet zeker

ik hoor/lees het wel
groet Brian
 

derbi-tuner 4-4-2007 21:40 Print reply

Posts: 2605
techno gaat soieso langzaam.. denk affstelling
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
Djeep 4-4-2007 22:18 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
Hallo ik ben Brian.
ik heb een nsr gekocht met een orginele uitlaat
die was aan het door roesten dus toen heb ik een nieuwe gekocht een techno. mijn techno zit ook op een orginele 50. maar nu heb ik een probleempje met mijn kracht want ik heb aleen maar power tussen de 7.000 en de 9.000 voor de rest gaat het wel (best langzaam) maar daar trekt hij ergt hard. en nu zou ik erg graag willen weten wat ik eraan moet doen dat hij over het algemeen beter trekt.
hij rijd ook maar 65 en ik weet dat hij harder kan met een techno uitlaat.
ik zat te denken aan een grotere cab maar dat weet ik niet zeker

ik hoor/lees het wel
groet Brian


Ik lees in je profiel dat je een originele Cilinder hebt, Als dit een zogenaamde-GJOL is, kan je niet harder dan 65..

Dus of andere cilinder, of ff tunen.

EDIT: ben zo ie zo niet so fan van Techno.. Als je 70cc neemt, neem dan ook gelijk een homoet, Pracht geluid en rijd lekker

Dit bericht is gewijzigd door Djeep op 4-4-2007 om 22:19 uur.
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
NSR-Brian 4-4-2007 23:11 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]

zogenaamde-GJOL

Als je 70cc neemt,
Dit bericht is gewijzigd door Djeep op 4-4-2007 om 22:19 uur.


het is een ge2 cilinder

70cc van welk merk

70cc kaio/italkit 45mm
70cc eurocilindro/athena 45mm
70cc charmoo 45mm
70cc malossi 45,5mm

met wat voor caberateur hoeveel mm


Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 4-4-2007 om 23:12 uur.
 
geert-nsr 4-4-2007 23:18 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
[...]


het is een ge2 cilinder

70cc van welk merk

70cc kaio/italkit 45mm
70cc eurocilindro/athena 45mm
70cc charmoo 45mm
70cc malossi 45,5mm

met wat voor caberateur hoeveel mm


Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 4-4-2007 om 23:12 uur.

ja zonder boostpoort dan denk of je afstelling is wel heel brak je hebt dus denk ik een duitse ge2 die zijn ook sloom.
verder wil je meer kracht over het algemeen , neem een grotere carb. dan zal je onderin ook wel meer kracht krijgen en je brommer trekt dan iets harder.

 
Frysk 5-4-2007 8:26 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
[...]


het is een ge2 cilinder

70cc van welk merk

70cc kaio/italkit 45mm
70cc eurocilindro/athena 45mm
70cc charmoo 45mm
70cc malossi 45,5mm

met wat voor caberateur hoeveel mm


Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 4-4-2007 om 23:12 uur.



mallosi
 
giggitybyte
NSR-Brian 5-4-2007 9:08 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]

Als je 70cc neemt, neem dan ook gelijk een homoet, Pracht geluid en rijd lekker

Dit bericht is gewijzigd door Djeep op 4-4-2007 om 22:19 uur.



hoe hard gaat hij dan ong met 70cc mallosie en hoemoet uitlaat

en deze carburateur denk
de 18mm Dell'orto (PHBC) carburateur.
of een andere??
ik lees het wel
groet Brian
 
Marc_SuperSprint 5-4-2007 9:14 Print reply

Posts: 132
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
[...]


het is een ge2 cilinder

70cc van welk merk

70cc kaio/italkit 45mm
70cc eurocilindro/athena 45mm
70cc charmoo 45mm
70cc malossi 45,5mm

met wat voor caberateur hoeveel mm


Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 4-4-2007 om 23:12 uur.


ja het is dus een nederlandse ge2.. of je neemt gewoon gelijk een 70 athena of een belgische ge2


 
honda power of dreams!
mtx-motard 5-4-2007 9:15 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
[...]



hoe hard gaat hij dan ong met 70cc mallosie en hoemoet uitlaat

en deze carburateur denk
de 18mm Dell'orto (PHBC) carburateur.
of een andere??
ik lees het wel
groet Brian


over de 100
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
De Schout 5-4-2007 9:19 Print reply
Posts: 5327
zou een gebruikte 18mm keihin kopen ipv een dell orto. komt je gaskabel/luchtfilter/overloopslangetjes allemaal goed uit, en het ziet er ook nog origineel uit. (handig voor die blauwe vriendjes..)
 
tune tweak fiddle bang bummer
NSR-Brian 5-4-2007 9:37 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: claasbuggy-nolimit
[...]


ja het is dus een nederlandse ge2.. of je neemt gewoon gelijk een 70 athena of een belgische ge2




hoe kan je zien dat het een nederlande ge2 is of een belgische of uit nog een ander land

grert Brian

 
2takt Gangster 5-4-2007 10:25 Print reply

Posts: 1147
nederlandse staat gjol op

belgische alleen ge2

duitse heeft net als nederlandse geen boost poort en is ook heel traag
 
BIET 5-4-2007 11:25 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
[...]


hoe kan je zien dat het een nederlande ge2 is of een belgische of uit nog een ander land

grert Brian


met zown duitse/GJOL ligt je snelheid rond de 65, met een Belg ga je 90/95. Met een 70cc trek je stuk sneller op en ligt je snelheid 100 of sneller, is afhankelijk van je vertanding. Techno uitlaat rijd daar ook prima op. Homoet is leuk, brede powerband enzow, mar met een techno trek je harder op. (int geval van een 70 malossi)
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
NSR-Brian 5-4-2007 18:23 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


Ik lees in je profiel dat je een originele Cilinder hebt, Als dit een zogenaamde-GJOL is, kan je niet harder dan 65..

Dit bericht is gewijzigd door Djeep op 4-4-2007 om 22:19 uur.

aan de andere kANT (VAN WAAR 49CM³) staat CHAR M0
en ik heb ook nog een andere ligen en daar staat op M
IH4
ofzo iest is moejlijk te lezen kan ik daar nog iets mee is die sneller ofz

groet Brian



Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 5-4-2007 om 22:04 uur.
 
NSR-Brian 5-4-2007 22:05 Print reply

Posts: 364
weet imand nog een berdrijf dat cilinders enz tuned in de buurt van utrecht of nog liever in de beurt van baarn (daar woon ik)

groet Brian
 
NSR-Brian 6-4-2007 7:32 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx rider 4- live
nederlandse staat gjol op

belgische alleen ge2

duitse heeft net als nederlandse geen boost poort en is ook heel traag


waar kan ik een belg vinden/kopen want ik kan er best wel veel vinden maar die niet

aan de andere kANT (VAN WAAR 49CM³) staat CHAR M0
en ik heb ook nog een andere ligen en daar staat op M
IH4
ofzo iest is moejlijk te lezen kan ik daar nog iets mee is die sneller ofz


weet imand nog een berdrijf dat cilinders enz tuned in de buurt van utrecht of nog liever in de beurt van baarn (daar woon ik)


wat is sneller een
Athena 50cc snel Nsr50 van €170
of een
Athena 70cc Nsr50/Mtx-50r van €180
of deze
Malossi 70cc Nsr50/ van €235

Eurocilindro 50cc snel Nsr50 van €175


groet Brian

Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 6-4-2007 om 9:06 uur.
 

Dit topic is 3480 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved