Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Powerband am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1067 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #42186 - Powerband am6
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1358 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

VluggeJaapie 3-4-2007 11:36 Print topicpost
Posts: 1087
Hallo,

Ik snap het niet heb gisteren een leovincie v6 op me yamaha dt gezet (nieuwe type dus) Maar de powerband begint rond de 5000 en loopt op tot 6500.

De sproeier is 78 op een 16 mm DO

Maar op me vorige am6 blok liep ie van 7500 tot 9000.

Zit er nog ergens een begrenzer op me blok ofso ?
Hij trekt wel als een malle en haalt de 90 net.

Nog een vraag als ik half gas rij en dan hem vol open trek komt ie niet gelijk, dan geef ik paar keer vol gas open dicht open dan gaat ie weer.

Te kleine sproeier ?

 
Auto RBW :)

b e r t 3-4-2007 11:40 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MH-RX-PR
Hallo,

Ik snap het niet heb gisteren een leovincie v6 op me yamaha dt gezet (nieuwe type dus) Maar de powerband begint rond de 5000 en loopt op tot 6500.

De sproeier is 78 op een 16 mm DO

Maar op me vorige am6 blok liep ie van 7500 tot 9000.

Zit er nog ergens een begrenzer op me blok ofso ?
Hij trekt wel als een malle en haalt de 90 net.

Nog een vraag als ik half gas rij en dan hem vol open trek komt ie niet gelijk, dan geef ik paar keer vol gas open dicht open dan gaat ie weer.

Te kleine sproeier ?



Staat je teller wel goed ingesteld?

als je de supermotard hebt moet je m op 6p ntrd zetten dacht ik.
en voor een crosser is het 6p endr


Dit bericht is gewijzigd door b e r t op 3-4-2007 om 11:42 uur.
 
drd erik 3-4-2007 11:41 Print reply
Posts: 363
powerband is ook afhankelijk van cilinder hor, en loopt die dt cilinder niet zoveel toeren..

sproeier lijkt wel te klein als ik t zo hoor

Dit bericht is gewijzigd door drd erik op 3-4-2007 om 11:42 uur.
 
Jarco 3-4-2007 11:43 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drd erik
powerband is ook afhankelijk van cilinder hor, en loopt die dt cilinder niet zoveel toeren..

sproeier lijkt wel te klein als ik t zo hoor

Dit bericht is gewijzigd door drd erik op 3-4-2007 om 11:42 uur.


inderdaad, wat is je vertanding?
 
rebbes 3-4-2007 11:46 Print reply

Posts: 218
idd heb je wle goede vertanding als ie al een malle trekt.... in zijn laatste versnelling maakt ie dan niet suppper veel toeren?

en klinkt idd als ee te kleine sproeier... maar draai je bougie er eens uit en kijk eens of die koffie-met-melk-bruin is... want dat is de goede kleur!!
 
VluggeJaapie 3-4-2007 11:48 Print reply
Posts: 1087
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: b e r t
[...]


Staat je teller wel goed ingesteld?

als je de supermotard hebt moet je m op 6p ntrd zetten dacht ik.
en voor een crosser is het 6p endr


Dit bericht is gewijzigd door b e r t op 3-4-2007 om 11:42 uur.


Ik heb 12p ntrd

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drd erik
powerband is ook afhankelijk van cilinder hor, en loopt die dt cilinder niet zoveel toeren..

sproeier lijkt wel te klein als ik t zo hoor

Dit bericht is gewijzigd door drd erik op 3-4-2007 om 11:42 uur.


Het lijke mij gewoon de zelfde cilinder als op elke origineel am6 blok?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]


inderdaad, wat is je vertanding?


11 op 48

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rebbes
idd heb je wle goede vertanding als ie al een malle trekt.... in zijn laatste versnelling maakt ie dan niet suppper veel toeren?

en klinkt idd als ee te kleine sproeier... maar draai je bougie er eens uit en kijk eens of die koffie-met-melk-bruin is... want dat is de goede kleur!!


Nee in hij komt nooit boven de 7000 uit
Me bougie zal ik zo even nakijken mar de cilinder is nog warm

 
Auto RBW :)
Ice Ap rs50 3-4-2007 12:01 Print reply

Posts: 7149
ik zou toch eens een grotere sproeier proberen, eergisteren had ik een rieju smx ontgrenst (ook 16mm DO en am6) en daar heb ik 90 ingeramt, reed wel goed zo, haalde makkelijk 9000toeren.
 
GTI - GTD - BMW
VluggeJaapie 3-4-2007 12:05 Print reply
Posts: 1087
Ok, maar nu is nog de vraag wil ik dat wel hij trekt nu al als een idioot naar de 90. Even goede begrenzer vinden dan maar.

0 naar 40 in 2,5 seconden

Ik stop er zo wel een 86 in kijken wat ie dan doet.


Dit bericht is gewijzigd door MH-RX-PR op 3-4-2007 om 12:06 uur.
 
Auto RBW :)
daanmtx 3-4-2007 12:08 Print reply

Posts: 3759
Lol, ik had een 120 sproeier in een 50setup @ am6.
 
Honda VFR400R
VluggeJaapie 3-4-2007 12:17 Print reply
Posts: 1087
lol ik 78 ik ga ff eten en dan andere sproeier erin zetten jullie horen nog van me.

BTW wat betekent die code 12p ntrd dan ? ipv 6p
 
Auto RBW :)
b e r t 3-4-2007 12:43 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MH-RX-PR
lol ik 78 ik ga ff eten en dan andere sproeier erin zetten jullie horen nog van me.

BTW wat betekent die code 12p ntrd dan ? ipv 6p


ntrd staat voor supermotard
endr voor enduro

12P en 6p zijn voor je toeren.

Voor dt doe je 6p.
Waar die 12p voor dient, ik weet het niet maar igg gewoon op 6p zetten. dan klopt je toerental wel weer denk ik.
 
b e r t 3-4-2007 12:46 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MH-RX-PR
Ok, maar nu is nog de vraag wil ik dat wel hij trekt nu al als een idioot naar de 90. Even goede begrenzer vinden dan maar.

0 naar 40 in 2,5 seconden

Ik stop er zo wel een 86 in kijken wat ie dan doet.


Dit bericht is gewijzigd door MH-RX-PR op 3-4-2007 om 12:06 uur.


huh? werkt jouw teller wel op halve secondes? dt tellers geven hele secondes aan. en met alleen een v6 red jij die 2.5 seconden niet. 3 seconden lukt bijna iedereen.

Ik haal met ori en met conti uitlaat allebei 3 sec. volgens mij moet je heel wat doen om m naar 2 te krijgen
 
VluggeJaapie 3-4-2007 13:39 Print reply
Posts: 1087
Ik heb paar keer gedaan en gemmiddeld was het dus 2,5
 
Auto RBW :)

Dit topic is 1358 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved