het blokje ligt er in en het draait ketting ligt goed (er ligt ketting op van 600cc moto's) maar ik heb een probleem waardoor ik nog niet kan rijden ik heb het contact niet van het blok
en heb een paar kabels aan gesloten zodat de meest nood zakelijke dingen werken powervalve werken en elektrische starter werkt ook ik kan het blok starten als ik hem in nutraal leg het contact van mijn ns1 aan leg en op de start knop duuw maar vanaf dat ik hem in eerste leg of in 2de valt de motor uit (waarschijnlijk een veiligheid van de pikkel) maar weet iemand hoe je die veiligheid er kunt uit halen en welke kabel er van die pikkel zou lopen welk kleur van kabel of andere dingen die mij zouden kunnen helpen om het blok ook in versneling draaiend te houden??? alvast bedankt
Quote:Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Zit ook standaardbeveiliging op misschien heeft dat er iets mee van doen?
als je je neutraal draadje constant aan de massa hangt, lijkt t of je em nooit in versnelling zet en je dus ook je standaard niet in hoeft te klappen. is niet echt de oplossing, maar kun je voorlopig wel rijden.
ik heb het al gevonden hij rijdt redelijk goed alleen de membraam plaatjes sluiten niet goed meer. ik denk dat hij nog veel beter gaat rijden als ik er nieuwe heb in gestoken?? hij gaat nu 140 in 5de maar de vertanding is te zwaar als ik hem in 6de leg valt hij terug op 125 a 130km/h. dus ga ik een nieuw tandwiel bestellen, en membraam plaatjes uit carbon. want als ijzere membraam breekt kan je je cilinder in de vuilbak smijten!!! ben redelijk te vreden over het blok alleen heeft hij niet echt een power band. weet iemand hoe dat komt? zou het aan de membraam plaatjes kunnen liggen die niet meer sluiten???
hm,, je bedoeld dat ze op tocht staan? miss kan je ze omdraaien dat dat helpt. en anders druk dr gewoon een malossie 6klepper in,, of past dat niet op ns125?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
hm,, je bedoeld dat ze op tocht staan? miss kan je ze omdraaien dat dat helpt. en anders druk dr gewoon een malossie 6klepper in,, of past dat niet op ns125?
dat zou ik niet doen omdraaien. Meer kans dat ze afbreken