Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - nsr125cc blok in honda ns1 leggen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1299 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42160 - nsr125cc blok in honda ns1 leggen
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5640 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Frysk 2-4-2007 18:56 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barrel
kennis van mij heeft een mtx200 blok onder zn ns1 gehange. dat paste wel in een x geloof ik. was wel beetje krap en met een uitlaat van een nsr125. volgens mij stond et blok ook op martkplaats tijdje terug.



als het in NS1 past
dan past het ook in NSR en MTX en MBX etc
 
giggitybyte
gillessmekens 3-4-2007 17:35 Print reply
Posts: 25
waarom is dit dom??, ten eerste ben ik al 18 jaar. en ga de brommer inschrijven als moto. en ben ook al eens gepakt geweest door politie, toen hij nog ingeschreven stond als brommer hij ging dan 139 km per uur op de rollenbank, ik ken die brommer goed he ik heb er al 10000 km zelf mee gereden op half jaar tijd ben er nog nooit mee gevallen ofzo en ik rij redelijk zotjes (overal waar ik kan op topsnelheid) ik heb er al eens met veel te zware vertanding op bergaf 135 per uur uit gekregen he de brommer en de remmen kunnen het wel aan hoor maar kwil gewoon dat ik rond de 150 top kan halen moet je daarom niet altijd vollenbak rijden e en dat hij met voorwiel van de grond trekt kga zondag om zo een blok zal wel zien of het past of niet is compleet blok met uitlaat ontsteking en carbu van nsr125cc.
 
- Han - 3-4-2007 17:38 Print reply

Posts: 9667
doe er wel een voorremklauw van een motor op. Als je echt zo hard wil. kweetnie of zon ns1 klauw het houd.
 
<10.000 posts
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 3-4-2007 17:39 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gillessmekens
waarom is dit dom??, ten eerste ben ik al 18 jaar. en ga de brommer inschrijven als moto. en ben ook al eens gepakt geweest door politie, toen hij nog ingeschreven stond als brommer hij ging dan 139 km per uur op de rollenbank, ik ken die brommer goed he ik heb er al 10000 km zelf mee gereden op half jaar tijd ben er nog nooit mee gevallen ofzo en ik rij redelijk zotjes (overal waar ik kan op topsnelheid) ik heb er al eens met veel te zware vertanding op bergaf 135 per uur uit gekregen he de brommer en de remmen kunnen het wel aan hoor maar kwil gewoon dat ik rond de 150 top kan halen moet je daarom niet altijd vollenbak rijden e en dat hij met voorwiel van de grond trekt kga zondag om zo een blok zal wel zien of het past of niet is compleet blok met uitlaat ontsteking en carbu van nsr125cc.


leer eens leestekens typen

en verder, koop gewoon een motor en doe niet moeilijk

omgelaste brom krijg je niet als motor gekeurd

 
gillessmekens 3-4-2007 18:34 Print reply
Posts: 25
ik woon in belgie in begie moet een motor niet gekeurd worden en een ns1 is op papier al een motor maar ik heb 2 papieren een vervalst van een brommer en een echt van een motor
 
Frysk 3-4-2007 18:35 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]


leer eens leestekens typen

en verder, koop gewoon een motor en doe niet moeilijk

omgelaste brom krijg je niet als motor gekeurd





het verschil is

NS1 is geen brom
 
giggitybyte
De Schout 3-4-2007 18:44 Print reply
Posts: 5327
maar ook geen motor maaruh, zo verschrikkelijk snel is z0'n nsr125 nou ook weer niet hoor. t is echt niet dat zo'n ding op t gas op z'n achterwiel gaat. (tenminste blok onder het ori frame) als je zulke prestaties wil hebben zou ik gaan zoeken voor een cr250 blokje ofzo. flink vermogen, weegt wss stuk minder en zo'n 250 is toch nog enigsinds slijtvast..

edit: ik kom niet naar je begrafenis

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 3-4-2007 om 18:45 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer
gillessmekens 3-4-2007 18:55 Print reply
Posts: 25
lol maar die blokken lopen met standaart vertaning 170 a 180, heb ik horen zeggen. als je je vertanding aanpast zodanig dat hij op 12000 tr per min nog 150 gaat zal hij wel van de grond trekken denk ik. een maat van mij heeft aprillia rs 125 en die ga 180 per uur, en die trekt ook nog beter op of mijn ns1 die ns1 gaat in eerste al omhoog met standaart ns1 blok, maar moet wel vanachter op zadel zitten en aan 8000 tr plankgas geven en snokje aan het stuur geven .
 
Splendid 3-4-2007 19:15 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gillessmekens
lol maar die blokken lopen met standaart vertaning 170 a 180, heb ik horen zeggen. als je je vertanding aanpast zodanig dat hij op 12000 tr per min nog 150 gaat zal hij wel van de grond trekken denk ik. een maat van mij heeft aprillia rs 125 en die ga 180 per uur, en die trekt ook nog beter op of mijn ns1 die ns1 gaat in eerste al omhoog met standaart ns1 blok, maar moet wel vanachter op zadel zitten en aan 8000 tr plankgas geven en snokje aan het stuur geven .


blokken lopen met zware vertanding ongeveer 160..staat hier ergens in zon advertentie
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
StefanB 3-4-2007 19:19 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gillessmekens
lol maar die blokken lopen met standaart vertaning 170 a 180, heb ik horen zeggen. als je je vertanding aanpast zodanig dat hij op 12000 tr per min nog 150 gaat zal hij wel van de grond trekken denk ik. een maat van mij heeft aprillia rs 125 en die ga 180 per uur, en die trekt ook nog beter op of mijn ns1 die ns1 gaat in eerste al omhoog met standaart ns1 blok, maar moet wel vanachter op zadel zitten en aan 8000 tr plankgas geven en snokje aan het stuur geven .



dat heb je verkeerd gehoord, nsr125 gaat 150 oid.
en wheelies opt gas kan je wel vergeten als je 150 wilt.

Koop gewoon een motor als je wat harder wilt. Zo'n ns1 is nou niet bepaald veilig op zulke snelheden (heb er zelf 1 gehad) de remmen zijn er echt niet op gemaakt.. (en nee dat is geen onzin, m'n rg125 remt VEEL beter dan wat je met een ns1 kan (tja schijf die 2x zogroot is, en een remtang die 2x zo groot is..)

wat voor cilinder/carb/pijp heb je onder die ns1?
 
E24 M30b35@GT3576
gillessmekens 3-4-2007 20:00 Print reply
Posts: 25
ik heb ge3 cilinder getuned uitlaat poort is breder gemaakt uitlaatpoort is hoger gemaakt inlaat vergroot en spoelpoorten 1 mm hoger gefreesd heb tecno 80cc uitlaat en 18mm kehein en hpi 2005-2006 binnenrotorontsteking
 
StefanB 3-4-2007 20:06 Print reply

Posts: 2591
laat je cilinder uitboren naar > 54+ mm om zo tegen/op de 100cc te komen. en grotere carb erop, 28 oid.

en koop een echte uitlaat ipv zon tecno prut ding :P dan komt er al heel wat meer vermogen uit...
 
E24 M30b35@GT3576
gillessmekens 3-4-2007 20:06 Print reply
Posts: 25
weet er iemand hoe snel je ongeveer gaat met 21kw motorblok??? als je er voor zorgt dat vertanding wat tussenin is beetje trekken en redelijke top
 
Frysk 3-4-2007 20:07 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
maar ook geen motor maaruh, zo verschrikkelijk snel is z0'n nsr125 nou ook weer niet hoor. t is echt niet dat zo'n ding op t gas op z'n achterwiel gaat. (tenminste blok onder het ori frame) als je zulke prestaties wil hebben zou ik gaan zoeken voor een cr250 blokje ofzo. flink vermogen, weegt wss stuk minder en zo'n 250 is toch nog enigsinds slijtvast..

edit: ik kom niet naar je begrafenis

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 3-4-2007 om 18:45 uur.




wel een motor dumbass


 
giggitybyte
gillessmekens 3-4-2007 20:33 Print reply
Posts: 25
heb ik al zitten aan denken om cilinder uit te boren nr 54 mm maar waar vind je dan een piston dat er in past?
 

Dit topic is 5640 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved