Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Malaguti Phantom opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 878 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #42135 - Malaguti Phantom opvoeren
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3870 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 1-4-2007 17:19 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JustinP
Dit reedt hij op de autoteller, op de scooterteller zelf liep hij tegen de 95 aan.

De varioring was er wel uit hé.

Dit bericht is gewijzigd door JustinP op 1-4-2007 om 17:17 uur.



ik snap dat de varioring eruit is .

maar 85is geen snelheid die je haalt met een std horizontaalblok met een gia shot. laat staan 90.

je rijdt dan als je geluk hebt tegen de 80aan.

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
JustinP 1-4-2007 17:24 Print reply
Posts: 204
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek


ik snap dat de varioring eruit is .

maar 85is geen snelheid die je haalt met een std horizontaalblok met een gia shot. laat staan 90.

je rijdt dan als je geluk hebt tegen de 80aan.



Tja, dat reed hij op de autoteller.. Het zou kunnen dat die een beetje afwijkt, of dat hij toch 85 reed.. Een Shot onder een power one maakt dus geen verschil met een shot onder een standaard cilinder waarschijnlijk?

 
JustinP 2-4-2007 20:43 Print reply
Posts: 204
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JustinP
Een Shot onder een power one maakt dus geen verschil met een shot onder een standaard cilinder waarschijnlijk?



?

 
crossgek - Forum en Sales Moderator 2-4-2007 20:49 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JustinP
[...]


?



neuh
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 3870 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved