ik wil bij mijn vespa delen van de krukaswang afslijpen, inlaat uitvijlen, originele uitlaat ontgrenzen, en de kop afvlakken. hij is nu helemaal origineel en loopt 30. weet iemand hoe hard hij dan kan lopen en of het veel nut heeft wat ik allemaal wil gaan doen...??
Quote:Oorspronkelijk gepost door: thomasrutten
ik wil bij mijn vespa delen van de krukaswang afslijpen, inlaat uitvijlen, originele uitlaat ontgrenzen, en de kop afvlakken. hij is nu helemaal origineel en loopt 30. weet iemand hoe hard hij dan kan lopen en of het veel nut heeft wat ik allemaal wil gaan doen...??
krukas frezen en inlaat uitvijlen heeft alleen veel zin als je dr een 13/13 carb op gooit,aan je uitlaat valt niks te ontgrenzen dus koop gewoon een leo krul ofzo,kop afvlakken is ook niet echt nodig wel ga ik ervanuit dat je er eensnorklok in hebt ,deze kun je vervangen voor een bromklok dan haal je de 60/65 wel
krukas frezen en inlaat uitvijlen heeft alleen veel zin als je dr een 13/13 carb op gooit,aan je uitlaat valt niks te ontgrenzen dus koop gewoon een leo krul ofzo,kop afvlakken is ook niet echt nodig wel ga ik ervanuit dat je er eensnorklok in hebt ,deze kun je vervangen voor een bromklok dan haal je de 60/65 wel
ja ik heb een snorblok maar ik heb me laten vertellen dat je bij de originele uitlaat de achterkant eraf moet slijpen en dan er weer terug op lassen dan heb je zown pijpje doorgeslepen ofzo en dat maakt hem schijnbaar sneller
ja ik heb een snorblok maar ik heb me laten vertellen dat je bij de originele uitlaat de achterkant eraf moet slijpen en dan er weer terug op lassen dan heb je zown pijpje doorgeslepen ofzo en dat maakt hem schijnbaar sneller
mm dat denk k niet, koop gewoon een krul of een city power (valt bijna niet op) krukas zou ik vanaf blijven voordat je iets verkloot...
Ik had vroeger een belgische gilera cba (check gallery tsx) en deze liepen standaard al 60 ze hadden een vario
hoe hard zou hij daar mee lopen? met krul of sity power
Dit bericht is gewijzigd door thomasrutten op 31-3-2007 om 12:49 uur.
ok laat je krukas lekker met rust,boor je inlaat uit tot 13mm is wel ergens een faq voor te vinden,zet er een 13/13 carb op en een city power of een leo krul,en met snorklok bedoel ik de klok van je achterwiel waasr je poelie op zit,die heeft nu snor vertanding,als je deze vervangt door eentje van een brommer rij je 60