Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - krukaskering lek; toch doorrijden?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1000 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #42113 - krukaskering lek; toch doorrijden?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1855 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jozeff - Forum en Sales Moderator 30-3-2007 17:29 Print reply

Posts: 10835
was idd een bijdehante opmerking, ga hem ook niet uitleggen dus, hecht er maar geen waarde aan.

loopt je dt voor de rest wel goed?

Dan zou ik eerst een paar weken gaan rijden en goed je blokoliepijl in de gaten houden dan zie je vanzelf of je keerring lekt.

Beetje roken mag altijd wel.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
MTRudolf 30-3-2007 18:21 Print reply

Posts: 2464
als je bougie lekker zwart word etc en der komt mooie witte rook uit
dan is idd je kering lek
 
blub666 30-3-2007 19:22 Print reply

Posts: 90
als je net als ik heb gedaan met mn tomos gwn doorijd en hij rookt veel kun je krukas krom rijden en lagers verrot dus ben je verder van huis
 
uhh, justum
erwin fs1 30-3-2007 19:42 Print reply

Posts: 897
ja of niet dan, als je carterolie in je cilinder krijgt gaat je krukas echt niet krom hoor
 
vake bej te bange....
Fabio 30-3-2007 19:49 Print reply

Posts: 1737
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blub666
als je net als ik heb gedaan met mn tomos gwn doorijd en hij rookt veel kun je krukas krom rijden en lagers verrot dus ben je verder van huis


Misschien was je krukas al krom en ging daardoor je keerring lekken, dat lijkt me een meer plausibele aanname.

Mijn MB liep echt kl*te met een lekke keerring, bougie werd zwart een sloeg steeds vet. Om de 100 meter moest mn bougie er uit en worden schoongemaakt. Niet echt fijn dus. Ik kon het ook zien aan mn krukas, ik zag duidelijk druppels olie op de wangen zitten wanneer ik de cilinder er af haalde. Ik had er net nieuwe olie in en die was nog helder. Ik kon dus duidelijk onderscheiden welke olie het was.

En natuurlijk niet te vergeten, de enorme pluim achter mij aan, het was zelfs zo erg dat mensen gingen toeteren

Mijn advies, reviseren!
 

Dit topic is 1855 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved