Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - krukaskering lek; toch doorrijden?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1056 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #42113 - krukaskering lek; toch doorrijden?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1854 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sj_dt 30-3-2007 16:45 Print topicpost
Posts: 886
Hallo,
volgens mij is mijn krukaskering van mijn dt lek. Ik heb deze besteld maar zal nog wel een week duren voordat ik hem heb. Kan ik wel gewoon doorrijden zonder gevolgen??
 

mtx_owned 30-3-2007 16:46 Print reply

Posts: 2183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
Hallo,
volgens mij is mijn krukaskering van mijn dt lek. Ik heb deze besteld maar zal nog wel een week duren voordat ik hem heb. Kan ik wel gewoon doorrijden zonder gevolgen??


weekje moet kunnen, heje gewoon rest van de week flinke rookontwikkeling

en hou je blokolie in de gaten

Dit bericht is gewijzigd door mtx_owned op 30-3-2007 om 16:47 uur.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
gelderboer 30-3-2007 16:50 Print reply
Posts: 226
ja kan. wel je oliestand in de gaten houden en als het kan zo snel mogelijk reviseren
 
Ik motor ook
Sj_dt 30-3-2007 16:52 Print reply
Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gelderboer
ja kan. wel je oliestand in de gaten houden en als het kan zo snel mogelijk reviseren


ja je bedoelt alleen die kering reviseren toch?

 
van bussel 30-3-2007 16:54 Print reply

Posts: 695
tenzei er meer kapot is
kun je dat net zogoed mee reviseren
 
Tommyofzo 30-3-2007 16:56 Print reply

Posts: 6934
maar die olie is natuurlijk niet gemaakt om je cilinder te smeren dus ik zou wel rustig aan doen en er komt dikkke shit uit je uitlaat wss als je je uitlaat bocht op de kop houdt komt er een plas uit :P had ik iig wel

 
van bussel 30-3-2007 16:58 Print reply

Posts: 695
is het wel de rechter keering dan??
we gaan er namelijk wel van uit:P
als het de linker is hoef je je geen zorgen te maken over de carter olie
 
-simon- 30-3-2007 17:00 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: van bussel
is het wel de rechter keering dan??
we gaan er namelijk wel van uit:P
als het de linker is hoef je je geen zorgen te maken over de carter olie


nee ma wel dat hij te arm kan lopen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
van bussel 30-3-2007 17:03 Print reply

Posts: 695
dan moeten we dat erbij zetten in onze post's:P
 
Sj_dt 30-3-2007 17:17 Print reply
Posts: 886
ja volgens mij ishet gewoon de rechter, ik weet niet 100% zeker of dit ook echt het probleem is, maar er is volgens mij geen manier of het te checke of wel?
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 30-3-2007 17:19 Print reply

Posts: 10835
een week doorrijden en kijken of het blokoliepijl zakt :P

wat dat betreft komt dat dus wel goed uit.

Enne, keerringen reviseren kun je beter niet aan beginnen, is nogal een precies werkje
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
van bussel 30-3-2007 17:22 Print reply

Posts: 695
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
een week doorrijden en kijken of het blokoliepijl zakt :P

wat dat betreft komt dat dus wel goed uit.

Enne, keerringen reviseren kun je beter niet aan beginnen, is nogal een precies werkje




bij de hand

als hij nu meer rookt dan normaal weet je dat het de rechter is
 
Sj_dt 30-3-2007 17:24 Print reply
Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: van bussel
[...]




bij de hand

als hij nu meer rookt dan normaal weet je dat het de rechter is



voor mijn gevoel rookt hij meer dan voorheen, maar hij heeft een lange tijd niet gelopen
 
Sj_dt 30-3-2007 17:25 Print reply
Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
een week doorrijden en kijken of het blokoliepijl zakt :P

wat dat betreft komt dat dus wel goed uit.

Enne, keerringen reviseren kun je beter niet aan beginnen, is nogal een precies werkje


waarom kan ik daar beter niet aan beginnen? wil jij zegge da ik beter een ander blok kan kopen ofwa? of laten reviseren? is dat zo moeilijk dan?
 
fietsie 30-3-2007 17:28 Print reply

Posts: 1438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
[...]


waarom kan ik daar beter niet aan beginnen? wil jij zegge da ik beter een ander blok kan kopen ofwa? of laten reviseren? is dat zo moeilijk dan?



hij bedoelt de krukas kering zelf....dat je die niet zelf kan maken oid...het was ene bijdehandte opmerking
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
-simon- 30-3-2007 17:28 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
[...]


waarom kan ik daar beter niet aan beginnen? wil jij zegge da ik beter een ander blok kan kopen ofwa? of laten reviseren? is dat zo moeilijk dan?


denk dat ze bedoele nieuwe keeringen erin zetten. en niet de ouwe maken ofzo.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 1854 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved