KaWaReZ |
29-3-2007 23:01 |
Posts: 20582 |
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
.puch_chopper |
29-3-2007 23:06 |
Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MrOi
Ik zie net in je prof dat er een 32keihin op zit, welk jaar is die want er hoort een 28keihin op te zitten, mss heb je daar je afstel probleem.
volgens de vorige eigenaar heeftie het daar altijd wel goed mee gedaan
|
|
|
|
MrOi |
29-3-2007 23:10 |
Posts: 3110 |
Ok, nou kuis eerst alles maar eens uit en dan horen we het wel
|
|
XT Supermotard For Sale! |
|
.puch_chopper |
29-3-2007 23:12 |
Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MrOi
Ok, nou kuis eerst alles maar eens uit en dan horen we het wel
dus ik moet de cilinderkop eraf halen en de bkleppen stellen
maar de carbu is schoon hoor
en er zit een sproeier maat 85 in ongeveer
maar uit welk jaar is dat model vand ie van mij?
ik heb een vierkante koplamp
|
|
|
|
Mopar |
29-3-2007 23:19 |
Posts: 4772 |
Godver, controleer ffs eerst je klep-timing/nokkenas timing !
Of laat het gewoon doen.
Is niet zoveel moeite om te controleren, als je niet weet hoe je moet handelen zoek je een beetje naar info op internet.
Je kan ook wel eerst met je carb. aan de gang gaan, maar als je timing niet klopt zit je alles voor jan lul te doen.
Dus weet eerst zeker dat dat allemaal klopt.
Zoiezo...
Als hij toch altijd goed heeft gelopen ga je toch niet aan de carb. kutten ?
Je haalt hem hooguit 1x uit elkaar om goed te reinigen, en daarna zet je alles weer netjes terug.
Maar blijft er verders vanaf !
|
|
|
|
.puch_chopper |
29-3-2007 23:24 |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
29-3-2007 23:30 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MrOi
[...]
Zet dat maar uit je hoofd want dat red die nooit. Bij de 8,5 houd het wel zon beetje op. Beter maak je je complete inlaat ff schoon, aan je ontsteking kan weinig fout zijn. Meeste van die dingen lopen standaard eerder aan de arme kant dan aan de rijke, dus mocht het na je carb/luchtfilter schoongemaakt te hebben nog steeds zo zijn ga dan pas met sproeiers aan de gang.
Nee beter nog, zet de ori sproeier terug en ga een beetje met de choke spelen, kijken wat die dan doet (dus choke half openzetten enzo)
Ja ik heb er verstand van, ik heb er zelf een
Je kan ook ff je kleppen checken, op je kop zitten 2 deksels met m6 boutjes. Schroef die eraf en je ziet je kleppen, stop er ff een voelermaatje tussen om te kijken of ze goed staan. Inlaat = 0.5, uitlaat = 0.8
Succes!
Dit bericht is gewijzigd door MrOi op 29-3-2007 om 22:59 uur.
10k red die wel, topvermogen ligt bij de 8,5 en daarna gaat die nog door, alleen is t niet echt goed voor m
toerenbegrenzer gaat in bij 11k rpm
|
|
|
|
.puch_chopper |
29-3-2007 23:33 |
Posts: 7851 |
mischien is het wel verstadnig dat je pas reageert al je zeker van je ideeen bent
|
|
|
|
MrOi |
29-3-2007 23:38 |
Posts: 3110 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
[...]
dus ik moet de cilinderkop eraf halen en de bkleppen stellen
maar de carbu is schoon hoor
en er zit een sproeier maat 85 in ongeveer
maar uit welk jaar is dat model vand ie van mij?
ik heb een vierkante koplamp
Nee je moet alleen je kleppendeksels eraf schroeven.
|
|
XT Supermotard For Sale! |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
29-3-2007 23:41 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
mischien is het wel verstadnig dat je pas reageert al je zeker van je ideeen bent
op wie doel je?
om je kleppen te stellen kun je 4 van die grote doppen uit je kleppendeksel draaien, dan kun je bij je tuimelaars
|
|
|
|
.puch_chopper |
30-3-2007 13:59 |
Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
op wie doel je?
om je kleppen te stellen kun je 4 van die grote doppen uit je kleppendeksel draaien, dan kun je bij je tuimelaars
ik bedoelde van die gasten van die toerenbegrenzer ( )
maar ik he men dekseltjes er dus af nu
en moet ik nu de ruimte onder die schroefjes checken?
|
|
|
|
benellifan |
30-3-2007 14:03 |
Posts: 1553 |
idd
|
|
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs |
|
Mad Scientist |
30-3-2007 14:05 |
Posts: 450 |
mischien is het handig om een werkplaats handboek aan te schaffen van je motor heb ik ook voor die van mij echt super handig staat alles is echt niks is meer een geheim
|
|
|
|
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator |
30-3-2007 15:20 |
Posts: 8591 |
http://www.kleinjung.de/techdata/
18KW (geen 22)
130 km/h top (geen 100)
110 sproeier (geen85)
Ik ga er vanuit dat je de RFVC hebt aan je vermogensopgave te zien.
Waar ik aan dacht is aan de benzinekwaliteit of aan de choke, maar gezien jouw gegevens zou ik ineens de hele carb in twijfel trekken.
|
|
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking. |
|
.puch_chopper |
30-3-2007 16:07 |
Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Het kleine tandwiel onder op je krukas controleren of er 1 tand mist (gebeurt vaker) dan staat waarschijnlijk je nokkenas timing verkeerd.
Goed kijken naar merktekens op krukas / nokkenas.
Meestal is dan de kettingspanner versleten.
hey!! ketting staat idd heel erg slap!!
hoe weet ik dan hoe ik hem moet repareren? en de timingen weer goed maken?
|
|
|
|