Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Moer cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 647 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42093 - Moer cilinder
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1628 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dada 29-3-2007 16:19 Print topicpost
Posts: 88
Ik heb een probleem met een moer van mijn cilinder.

De moer is helemaal kapot. Hoe kan ik ze loskrijgen zonder brokken te maken ?


 

Almer 29-3-2007 16:22 Print reply

Posts: 3325
Tapeind afzagen, moer afzagen of je kop eraf zagen en je tapeind afzagen Om wat voor brummer gaat t?

 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
thunderbird - Forum en Sales Moderator 29-3-2007 16:23 Print reply

Posts: 7728
kapot? dol of wat? of is je tapeind dol of afgebroken of wat bedoel je
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
tja... 29-3-2007 16:23 Print reply
Posts: 154
met een klein bijteltje proberen de moer door de helft te meppen (aan 2 kanten) Niet hard slaan gewoon zachte tikjes voor je het weet is het al gebeurt

en met een beetje geluk beschadig je je tap einden niet ook!!!
 
dada 29-3-2007 16:24 Print reply
Posts: 88
Een suzuki ac50. Dat tapeind afzagen zal moeilijk gaan want ik kan er niet aan met een zaag.
 
Timon88 29-3-2007 16:24 Print reply

Posts: 1477
nogal onduidelijk. Als het je tapeind is kan je ook proberen het tapeind uit je blok te draaien en dan te vervangen voor een nieuwe.
 
Holland-Meeting
dada 29-3-2007 16:25 Print reply
Posts: 88
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
kapot? dol of wat? of is je tapeind dol of afgebroken of wat bedoel je


Nee ze is niet meer 6 kantig maar rond

 
tja... 29-3-2007 16:26 Print reply
Posts: 154
wat je ook nog kunt doen is een center puntje op het tapeindje slaan
en dan het ''asje''weg boren todat je moer er uit valt

(als je draadend m8 is moet je een boortje pakken van een mm of 10)
 
daan-tsx 29-3-2007 16:26 Print reply

Posts: 279
dan moet je m met een tang klemmen denk ik
 
Timon88 29-3-2007 16:26 Print reply

Posts: 1477
gewoon proberen je hele tapeind dan uit je blok te draaien.
 
Holland-Meeting
Eat My Dust 29-3-2007 16:26 Print reply

Posts: 2562
wd40 en een griptang
en draaien maar
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Frutje 29-3-2007 16:28 Print reply

Posts: 812
6- kant dopsleutel erop en ik weet zeker da je hem loskrijgt

waarschijnlijk heb je nu 12 kants doppe gebruikt
 
dada 29-3-2007 16:28 Print reply
Posts: 88
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
wd40 en een griptang
en draaien maar



Wel dat dacht ik ook maar met een tang kan ik ze maar juist pakken en de tang heeft er geen grip op.
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 29-3-2007 16:28 Print reply

Posts: 7728
met een scherpe schroevendraaier schuin op de moer gaat staan en los proberen te tikken. of anders met een griptang oid. maja kan alleen als je erbij kan. anders een grotere moer over je tapeind schuiven en op die rotte moer vastpikken met lasapparaat
edit: of een ouwe dop of pijpsleuteltje pakken, maatje kleiner als die moer is. en dan erop slaan

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 29-3-2007 om 16:30 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Eat My Dust 29-3-2007 16:30 Print reply

Posts: 2562
dus hij is zo rond dat er geen goed geplaatste griptang op kan?
probeer de moer eens GOED heet te stoken en dan een paar klappen met de hamer en dan de griptang erop
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Moped Macho 29-3-2007 16:37 Print reply

Posts: 2037
Probeer het idd eens met een goede doppenset.
Ik zou sowieso niet op een tapeind gaan rossen.
Een griptang schiet er dus gewoon overheen? Ook als je hem er fokking strak omheen peert?
 
Boerenkool om half 10.

Dit topic is 1628 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved