Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - race bougie nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1013 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42072 - race bougie nsr
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3758 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rene-RX 28-3-2007 18:31 Print reply

Posts: 2018
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
bedoel je zoon ngk-R??
want tussen gewone ngk en de R is toch alleen verschil tussen ontstoord of niet.


er zijn degelijk wel "race" bougies

wij hebben ze ook in de karts zitten

heb er een tijde mee gereden op mijn getunde airsal 50 maakte geen ene kloot uit het ene verschil is dat deze ook even goed blijft vonken bij hogere toeren tallen

maar voor de meeste brommers niet nodig

verder zonde geld want zon bougie kost 10 euro
 
www.apriliaforum.nl
Vuile Beunkoe 28-3-2007 18:55 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rene-RX
[...]


er zijn degelijk wel "race" bougies

wij hebben ze ook in de karts zitten

heb er een tijde mee gereden op mijn getunde airsal 50 maakte geen ene kloot uit het ene verschil is dat deze ook even goed blijft vonken bij hogere toeren tallen

maar voor de meeste brommers niet nodig

verder zonde geld want zon bougie kost 10 euro


DAt zijn Iridium bougie's, betere vonkoverdracht...
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Ice Ap rs50 28-3-2007 19:07 Print reply

Posts: 7149
btw suzuki is op de gsx-r nu pas overgeschakeld op irridium bougies, dus als het zelfs op zo'n motoren niet veel uitmaakt zal het bij je nsr zekers niets doen
 
GTI - GTD - BMW
crossgek - Forum en Sales Moderator 28-3-2007 19:15 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
btw suzuki is op de gsx-r nu pas overgeschakeld op irridium bougies, dus als het zelfs op zo'n motoren niet veel uitmaakt zal het bij je nsr zekers niets doen


alsof zown motor std gemaakt wordt om laatste beetje vermogen eruit te persen

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
asbsolute16 28-3-2007 19:16 Print reply

Posts: 2485
een vonk blijft een vonk... Het kan alleen verschillen qua hitte... om je brommer/motor beter te laten lopen moet je bij je ontsteking/afstelling zijn, en niet je bougie
 
Ice Ap rs50 28-3-2007 19:17 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


alsof zown motor std gemaakt wordt om laatste beetje vermogen eruit te persen



alsof een nsr daarvoor gemaakt is
 
GTI - GTD - BMW
crossgek - Forum en Sales Moderator 28-3-2007 19:20 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


alsof een nsr daarvoor gemaakt is


er zijn wel nsr daarvoor vermaakt ..

maar hoe kom je erbij dat het op een gsx weinig uitmaakt ?

als ze volgend jaar pas std een laser uitlaatsysteem erop zouden schroeven kun je ook de conclusie trekken dat dat weinig scheeld ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Ice Ap rs50 28-3-2007 19:23 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


er zijn wel nsr daarvoor vermaakt ..

maar hoe kom je erbij dat het op een gsx weinig uitmaakt ?

als ze volgend jaar pas std een laser uitlaatsysteem erop zouden schroeven kun je ook de conclusie trekken dat dat weinig scheeld ?


omdat ik de uitdraai met en zonder irridium bougies gezien heb, scheelde 0.6pk, maar dat was op getunede r1. dus op stnd gsx-r zal nog minder schelen. owjah en open uitlaat op de r1 zou nu 8pk meer moeten halen dan standaard door de euro 3 normen. bron: motorwereld
 
GTI - GTD - BMW
crossgek - Forum en Sales Moderator 28-3-2007 19:25 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


omdat ik de uitdraai met en zonder irridium bougies gezien heb, scheelde 0.6pk, maar dat was op getunede r1. dus op stnd gsx-r zal nog minder schelen. owjah en open uitlaat op de r1 zou nu 8pk meer moeten halen dan standaard door de euro 3 normen. bron: motorwereld


als je dit dan direct verteld

ipv vorig jaar heeft gsx pas irridium bougie's gekregen dus scheeld het nauwelijks
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 3758 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved