Dimitri |
28-3-2007 15:59 |
Posts: 1951 |
Nee maakt geen verschil.
Misschien dat hij zelfs slechter gaat lopen, omdat een racebougie waarschijnlijk 'kouder' is, een hogere hittegraad.
|
|
|
|
ronge48 |
28-3-2007 16:01 |
Posts: 3003 |
jawel het scheelt wel wat maar niet super veel.. moet je wss wel een andere bougie dop voor kopen die er goed op past anders kan die wel slechter lopen..
mijn broer heeft dat ook op zijn senda zitten
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
BIET |
28-3-2007 16:02 |
Posts: 22355 |
kweet niet van welke planeet jij komt, maar het verschil is echt niet merkbaar als zown ding std is
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
ronge48 |
28-3-2007 16:07 |
Posts: 3003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
kweet niet van welke planeet jij komt, maar het verschil is echt niet merkbaar als zown ding std is
dat weet ik niet maar bij mijn broer scheelde het wel wat..(metrakit cilinder)
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
Vehikel |
28-3-2007 16:08 |
Posts: 2903 |
Het enige verschil is dat je misschien zult merken, kan alleen bij het starten starten zijn.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
BIET |
28-3-2007 16:08 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kevin-senda-sm
[...]
dat weet ik niet maar bij mijn broer scheelde het wel wat..(metrakit cilinder)
Ik weet het wel
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Dimitri |
28-3-2007 16:09 |
Posts: 1951 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kevin-senda-sm
[...]
dat weet ik niet maar bij mijn broer scheelde het wel wat..(metrakit cilinder)
Ja hehe, is metrakit is nou niet echt vergelijkbaar met een orginele cilinder.
|
|
|
|
Maxx |
28-3-2007 16:12 |
Posts: 1367 |
op een standaard setup moet je een standaard bougie (hittegraad 6 ofzo) houden omdat bougie's met hogere hittegraden voor snellere setups zijn.
|
|
Suzuki TS80X for live |
|
pepijn |
28-3-2007 17:08 |
Posts: 1287 |
allemaal onzin, orginele setup gewoon een 7 of 8je, andere bougie veranderd niks, overigens merk je het bij een snellere cilinder niet eens echt of je een "race" bougie neemt
|
|
|
|
PRO TUNING |
28-3-2007 17:40 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroenzr50slp
eej maakt het veel verschil of ik er een race-/ of een gewone bougie op zet bij een standaard setup?
wie heeft er verstand van?
Wat noem jij een " RACE " bougie ??
|
|
|
|
Mopar |
28-3-2007 17:44 |
Posts: 4772 |
Als je een standaard setup hebt moet je ook lekker de standaard bougie gebruiken.....
Scheelt je geld, en je gaat er niks langzamer of harder door..
|
|
|
|
-simon- |
28-3-2007 17:53 |
Posts: 8211 |
bedoel je zoon ngk-R??
want tussen gewone ngk en de R is toch alleen verschil tussen ontstoord of niet.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
driver004 |
28-3-2007 18:02 |
Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
bedoel je zoon ngk-R??
want tussen gewone ngk en de R is toch alleen verschil tussen ontstoord of niet.
je hebt ook ngk van dunnere elektrode dat zij ''race'' boegies net als een denso
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
-simon- |
28-3-2007 18:05 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]
je hebt ook ngk van dunnere elektrode dat zij ''race'' boegies net als een denso
oh ja die zitte ook vaker in crossers.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Ice Ap rs50 |
28-3-2007 18:26 |
Posts: 7149 |
maakt geen fuck uit, ok ja 0.1/0.2pk bij serieus getunede setup. op de mijne is het niet in ieder geval niet voelbaar en een andere bougiekop had ik er niet voor nodig. is trouwens een denso irridium bougie
|
|
GTI - GTD - BMW |
|