Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Meeting Forum - Autorai 2007

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1024 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Er zijn 2 deelnemers:

mulder (Zeker)
RickvanDuin (Zeker)

Klik hier om je in te schrijven.
Klik hier voor meer info.
  Meeting Forum - Topic #42063 - Autorai 2007
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2526 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mulder 27-3-2007 22:53 Print topicpost

Posts: 13701
Dit event kent iedereen wel, terug sinds 2005.
Superveel te zien en onthullingen van o.a. Mercedes.
www.autorai.nl
Wie gaat er allemaal heen?
 

crossgek - Forum en Sales Moderator 27-3-2007 22:54 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
Dit event kent iedereen wel, terug sinds 2005.
Superveel te zien en onthullingen van o.a. Mercedes.
www.autorai.nl
Wie gaat er allemaal heen?


http://www.brommerforum.nl/showtopic/42052
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
mulder 27-3-2007 22:55 Print reply

Posts: 13701
oh lelijk


 
Mopar 27-3-2007 22:55 Print reply

Posts: 4772
Ik niet, al die plastic ricer meuk mag me gestolen worden.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-3-2007 22:57 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Ik niet, al die plastic ricer meuk mag me gestolen worden.



ach , techniek is niet voor iedereen te bevatten idd
en als je het niet kunt bevatten ga je maar in het een stuk low tech staal rijden .

ieder zijn ding
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Royal Club 27-3-2007 22:58 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



ach , techniek is niet voor iedereen te bevatten idd
en als je het niet kunt bevatten ga je maar in het een stuk low tech staal rijden .

ieder zijn ding


eunt
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Mopar 27-3-2007 22:58 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]



ach , techniek is niet voor iedereen te bevatten idd
en als je het niet kunt bevatten ga je maar in het een stuk low tech staal rijden .

ieder zijn ding


pff...

techniek niet te bevatten...

Als de nieuwe techniek mij voor geen bal kan schelen hoef ik het ook niet te bevatten.
Zelf sleutelen aan een nieuwe auto doe je toch niet.. dus waarom zou je wat willen weten over de techniek ?
 
Royal Club 27-3-2007 22:59 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


pff...

techniek niet te bevatten...

Als de nieuwe techniek mij voor geen bal kan schelen hoef ik het ook niet te bevatten.
Zelf sleutelen aan een nieuwe auto doe je toch niet.. dus waarom zou je wat willen weten over de techniek ?


om mensen zoals jou uit te leggen waarom een ricer beter is dan jou torquebak
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Mopar 27-3-2007 23:02 Print reply

Posts: 4772
Een ricer is van plastic, dus nep en niet leuk, boven alles is de hele style gewoon gods gruwelijk lelijk.

Motorisch is het beter, maar das logisch na 30/40jaar ontwikkeling verder.

Bovendien, met wat geld en plenty of cubic inches rij je iedere ricer zoek.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-3-2007 23:02 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


pff...

techniek niet te bevatten...

Als de nieuwe techniek mij voor geen bal kan schelen hoef ik het ook niet te bevatten.
Zelf sleutelen aan een nieuwe auto doe je toch niet.. dus waarom zou je wat willen weten over de techniek ?


alsof je aan een nieuwe auto niet zelf kun sleutelen ?

in de tijd dat je met dat hok van jouw bezig bent kun je een complete autotechnische opleiding volgen

als je het niveau hebt iig


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Een ricer is van plastic, dus nep en niet leuk, boven alles is de hele style gewoon gods gruwelijk lelijk.

Motorisch is het beter, maar das logisch na 30/40jaar ontwikkeling verder.

Bovendien, met wat geld en plenty of cubic inches rij je iedere ricer zoek.


owjah , omdat ze tegenwoordig materiaal gebruiken wat lichter is en in betere vormen is gekregen is het slecht .


en je doet wel tof maar voorlopig rijdt jij niet .
en al helemaal niet hard , en al helemaal niemand voorbij

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 27-3-2007 om 23:04 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Royal Club 27-3-2007 23:03 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Een ricer is van plastic, dus nep en niet leuk, boven alles is de hele style gewoon gods gruwelijk lelijk.

Motorisch is het beter, maar das logisch na 30/40jaar ontwikkeling verder.

Bovendien, met wat geld en plenty of cubic inches rij je iedere ricer zoek.


ja, tot er een bocht verschijnt
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Mopar 27-3-2007 23:03 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


alsof je aan een nieuwe auto niet zelf kun sleutelen ?

in de tijd dat je met dat hok van jouw bezig bent kun je een complete autotechnische opleiding volgen

als je het niveau hebt iig


Leer jij de theorie maar fijn.. ik doe de praktijk wel.

 
RickvanDuin 27-3-2007 23:04 Print reply
Posts: 464
Nou mensen ik sta bij, jawel...SKODA!:P dus sta er iets van 12 dagen lang vanaf donderdag tot maandag 9april behalve deze zondag dan ben ik vrij.
ik zeg niet hoe ik eruit ziet/waar je me aan herkennen want dan krijg ik van die vage vragen terwijl mijn product kennis 0% is:p
dus tja bij skoda....
 
Mopar 27-3-2007 23:05 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ja, tot er een bocht verschijnt


Koppel en hard optrekken is het meeste plezier..

Hard door een bocht gaan doe je met de motor, of een auto met RWD.

Zonder traction control.

Ik bedoel...

Als jij de traction control van een ricer eraf haalt... vliegt het ook alle kanten op

Dit bericht is gewijzigd door Mopar op 27-3-2007 om 23:05 uur.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-3-2007 23:06 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


Leer jij de theorie maar fijn.. ik doe de praktijk wel.



je doet de praktijk

hou toch op , de techniek die jij in je amerikaan hebt zitten zit ook in mijn 45km karretje


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]



Zonder traction control.

Ik bedoel...

Als jij de traction control van een ricer eraf haalt... vliegt het ook alle kanten op

Dit bericht is gewijzigd door Mopar op 27-3-2007 om 23:05 uur.


al hoef je geen 2 ton door de bocht te trekken met een nog onbekend zwaartepunt omdat dit tijdens het ontwikkelend van de auto nog niet bekend was (in amerika)

en dan scheeld de vering downforce van het bodywerk ook iets

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 27-3-2007 om 23:08 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Royal Club 27-3-2007 23:06 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


Koppel en hard optrekken is het meeste plezier..

Hard door een bocht gaan doe je met de motor, of een auto met RDW.

Zonder traction control.

Ik bedoel...

Als jij de traction control van een ricer eraf haalt... vliegt het ook alle kanten op


ja, zoiets als jou bak doet

waarom denk je dat het uitgevonden is

alshoewel ik denk dat een ricer altijd nog sneller de bocht door is dan een amerikaan
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 2526 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved