Quote: Oorspronkelijk gepost door: teknik
ik zou voor de r3 gaan... die heeft zich tog wel wat meer bewezen in de sprintwereld
Dit bericht is gewijzigd door teknik op 28-3-2007 om 0:14 uur.
heb je wel enig idee wat zich bewezen heeft in de sprint wereld?
of heb je er zelf ervaring mee?
@ topic starter: ik zou voor de Pro race pijp gaan, zeer goede pijp die hoogtoeriger is dan de R3.
en naar mijn visie haal je altijd een hoger top vermogen met een PR pijp tov een R3.
wel heeft een R3 een mooie powerband, maar je hebt minder vermogen!
en op het verhaal om een derbi of AM pijp te pakken: maakt weinig uit, wanneer je een senda pijp monteerd zul je practisch weinig verschil meten met een am6 uitlaat.
het enige verschil is de stinger lengte en flens..
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
scooterpijp, leg es uut?
met de pijp had die maar een powerband van +- 1.5 k wat zeeeer kort is tov een pr die bij 10k begint en in powerband door gaat richting 14 k oid (afhankelijk van meerdere factoren).
scooter heeft maar een hele korte pw band nodig vandaag deze vergelijking.
|