Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - puegeot gl 10 meer power geven

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #42040 - puegeot gl 10 meer power geven
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2692 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bruuns 27-3-2007 17:13 Print reply

Posts: 2213
maar je wil dus je brommer opvoeren.

nou, nos is dus niet slim, ik bedoel, dat kost bakken met geld, en op een standaart set-up ( met een 57 mmcarb? ) schiet je er nog niet eens zo heel veel mee op.

beter koop je eerst is een andere utilaat enzo

en die vullingen die je laat zien,, die komen me bekend voor, die dingen gaan ook in het slagroomapperaat van me oom, als drijfgas. zit idd gas in. maar als je daar 50 euro voor betaald ben je wel lekker bezig.

dus, uitlaatje,

cilindertje + carb ofzo
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
general 27-3-2007 17:27 Print reply

Posts: 20
ok die site van die malosi is http://www.mtr-reins...op/pd-1880170566.htm
en die nos is wel echt je gaat er echt even sneler van maar nie voor lang
en is iets te duur
check die link bij die fotos kan je zien dat het wel echt is
en die malosi sport ding is 149,50 was schrijf foutje
en nee hij is nie geklaard of gevale of wat dan ook
veel mense die ik ken kope daar en is altijd netjes in een doos
zonder krasen of iets dat schadelijk is
die duitsers hebe wel goedkope dinge (die polen ook wel)


 
Oh yeah there wil be marijuana
-simon- 27-3-2007 17:29 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: general
ok die site van die malosi is http://www.mtr-reins...op/pd-1880170566.htm
en die nos is wel echt je gaat er echt even sneler van maar nie voor lang
en is iets te duur
check die link bij die fotos kan je zien dat het wel echt is
en die malosi sport ding is 149,50 was schrijf foutje
en nee hij is nie geklaard of gevale of wat dan ook
veel mense die ik ken kope daar en is altijd netjes in een doos
zonder krasen of iets dat schadelijk is
die duitsers hebe wel goedkope dinge (die polen ook wel)




net moet je weten of een 125 voor een ac malossie sport duur is en nou komt je met een lc aanzetten. wat moet je nou hebben?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Hans W 27-3-2007 17:30 Print reply

Posts: 1456
knaap,
je zei net nog dat het een air cooled was
nu zie ik een foto van een watergekoelde
en hoe wil je dit ding op je brommer doen?
(tip: niet alle cilinders passen op alle brommers )
 
general 27-3-2007 17:31 Print reply

Posts: 20
iets dat di bromer sneler maakt
 
Oh yeah there wil be marijuana
Bruuns 27-3-2007 17:59 Print reply

Posts: 2213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: general
iets dat di bromer sneler maakt


je kunt niet zomaar willekeurig ac of lc op je brom zetten

verdiep je eerst anders even in de techniek

en vraag het aan je grote vriend die er zoveel verstand van heeft
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
Raze 27-3-2007 22:13 Print reply

Posts: 461
Stap 1: Doe je bromert aan
Stap 2: Rij naar de brommerboer
stap 3: Vraag "kan je deze tunen?"
stap 4: reken af.
 
GEZOCHT: Tsx 80cc spul
Frysk 27-3-2007 22:16 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raze
stap 1: demonteer cilinder
Stap 2: pak je fiets
Stap 3: fiets naar de brommerboer
stap 4: Vraag "kan je deze tunen?"
stap 5: reken af.
stap 6: ga terug naar huis
stap 7: monteer cilinder
stap 8: stel je brommer af




 
giggitybyte
dt50rcrosser 27-3-2007 22:21 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raze
Stap 1: Doe je bromert aan
Stap 2: Rij naar de kanaalkant
stap 3: rij rechtdoor
stap 4: loop naar de bromboer
stap 5: koop iets fatsoenlijks
stap 6: vraag je bromboer of hij hem 70 wil laten lopen
stap 7: reken af
stap 8: rij naar huis op je schakel
stap 9: maak niet meer van dit soort topics aan.




toch maar even wat ontopic.

kerel.. leer eerst eens even type van je brommer uit je hoofd. zodat je weet dat niet elke cilinder of uitlaat op je brommertje past.

dan ga je eens kijken wat je er aan wil uitgeven en wat dat de beste setup zal zijn.

denk dat jij eerder een goedkoper cilindertje kan kiezen met een beter pijpje erbij inplaats van een mal op de rest ori,..

dan laat ik mij niet uit over je *kuch* NOS ofzoiest
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek

Dit topic is 2692 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved