Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - uitlaat en blok wer erg heet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1139 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #41999 - uitlaat en blok wer erg heet
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 589 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sj_dt 25-3-2007 18:26 Print topicpost
Posts: 886
Hallo,
Ik heb een dt en als ik een stuk gereden heb is vooral de uitlaat wel heel erg heet. Naar mijn mening miss beetje te heet. Miss komt het omdat ik in vrij hogen toeren rijd, maar als ik dit niet doe en als ik hem dan in een hogere versnelling zet dan heeft hij niet genoeg toeren om erin door te rijden zegmaar. Als ik dan te vroeg schakel zakt hij enorm in toeren en rijd dan nog maar 15 km per uur. Hoe kan het dat ik heel veel toeren nodig heb om toch goed door te kunnen rijden in de volgende versnelling?? En is dat waarschijnlijk het probleem dat hij zo warm word?
 

Freerk 25-3-2007 18:26 Print reply
Posts: 441
Kvs is nog mooi op peil?
 
Nsr ownt :)
mtx_owned 25-3-2007 18:28 Print reply

Posts: 2183
te groot voortandwiel? (dat niet doortrekken)
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
S1lv3r 25-3-2007 18:29 Print reply

Posts: 5213
wel genoeg compressie?
 
-simon- 25-3-2007 18:31 Print reply

Posts: 8211
denk te zwaar vertand als hij het bijna niet trekt.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Sj_dt 25-3-2007 18:32 Print reply
Posts: 886
kvs is het niet, want is luchtgekoeld compressie zit volgens mij wel goed en het voortandwiel is de op 1 na kleinste die er is voor een oude dt. Als ik me niet vergis( kweet het niet zeker) heb ik voor 12 en achter 48 ofzo
 
Sj_dt 25-3-2007 18:34 Print reply
Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
denk te zwaar vertand als hij het bijna niet trekt.


Hij trekt in opzich wel goed, maar van zijn 2e naar zijn 3e moet ik veel toeren maken om er goed in te kunnen rijden en in zijn 4 kan hij het alleen aan met wind mee
 
Royal Club 25-3-2007 18:47 Print reply

Posts: 60390
waaruit leid jij af dat ie te warm is
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Jarco 25-3-2007 18:52 Print reply

Posts: 4520
wat is je setup?.
 
van bussel 25-3-2007 20:06 Print reply

Posts: 695
Cilinder Origineel
Carburateur / brandstof Origineel
Uitlaat Origineel
Uitlaatdemper Origineel
Luchtfilter Origineel


volgends zijn profiel alles origineel(50cc)
 
Jarco 25-3-2007 20:08 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: van bussel
Cilinder Origineel
Carburateur / brandstof Origineel
Uitlaat Origineel
Uitlaatdemper Origineel
Luchtfilter Origineel


volgends zijn profiel alles origineel(50cc)


Nja kijk dan gaat het inderdaad ook niet echt hard, onderin heeft een 2 taktje niet zoveel vermogen, laat staan origineel..
 
Sj_dt 25-3-2007 21:19 Print reply
Posts: 886
ja da staat in m'n profiel, maar da staat er als je niks invoerd. HIj heeft een 50snel cilinder en uitlaat, demper en carb zijn wel origineel
 
rallylc 25-3-2007 21:25 Print reply
Posts: 31
Dit heeft er waarschijnlijk mee te maken dat het tijdstip van je onsteking niet goed staat, daardoor word je blok extra warm dan normaal.
 

Dit topic is 589 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved