Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - tomos quadro e startsprobs enz

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1063 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #41983 - tomos quadro e startsprobs enz
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 850 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

harm g 24-3-2007 19:45 Print topicpost
Posts: 24
Hallo Beste mensen
ik heb een betrekkelijk nieue tomos quadro 25 e
Nu heb ik een paar vraagjes.
Hoe kun je het spannen vd ketting het bedte doen?
maw zo weinig mogelijk keer per jaar?

En waazou het aan kunnen dat soms mn e-start het direct doet
en vaak na een hoop proberen?
nogmaal hij is nogal nieuw maar de garantie is voorbi[vandaar]

vast vr bedank aan diegene die reageerd!!

vr groet van harm !!
PS MET DE KICKSTARTER DOET IE T METEEN.

 

Vuile Beunkoe 24-3-2007 19:47 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: harm g
Hallo Beste mensen
ik heb een betrekkelijk nieue tomos quadro 25 e
Nu heb ik een paar vraagjes.
Hoe kun je het spannen vd ketting het bedte doen?
maw zo weinig mogelijk keer per jaar?

En waazou het aan kunnen dat soms mn e-start het direct doet
en vaak na een hoop proberen?
nogmaal hij is nogal nieuw maar de garantie is voorbi[vandaar]

vast vr bedank aan diegene die reageerd!!

vr groet van harm !!
PS MET DE KICKSTARTER DOET IE T METEEN.



spannen wanneer het moet, moet je alleen op bezuinigen als je op je bek wil gaan. Accu miss beetje leeg ?
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
harm g 24-3-2007 19:51 Print reply
Posts: 24
bedank hellraizer voor je supersnell reactie!!
en nee die ketting blijft uiteraard gespannen
maar de accu = goed [want er zit een 2e nieuwe goeie in]
tof bedankt voor je reacte!!
vr groet harm
 
harm g 24-3-2007 19:58 Print reply
Posts: 24
nog een vraagje over de tomos quardro25-e

ik heb nu een vtij klein achtertandwiel[geedt minder trekkracht maar wel hogere top]
wat is nu de beste over brenging? hoeveel tands achtertand wiel is het
beste compromis?
want nu heeft ie wel weinig kracht om op re trekken.
ps ik weet het aantal tanden niet! voor tandwiel is standaard!
vr thnx maar weer
hoop ik. vt groet v harm
 
Bonomel 24-3-2007 20:01 Print reply

Posts: 1363
Tel het aantal tande van je tandwiel
 
BMW
rallylc 25-3-2007 21:45 Print reply
Posts: 31
Gewoon iets van 26/26 nemen of 26/28
 
harm g 27-3-2007 16:43 Print reply
Posts: 24
bedankt! Bonomel en rellyc
weer wat info
thnx
 
harm g 28-3-2007 16:15 Print reply
Posts: 24
kan valse lucht invloed hebben op de e-start?[tomos quadro e]?

lijkt rare vraag maar mischien is het wel zo subtiel?

heeft weinig compressie maw motor stopt snel als je gewoon de uitlaat
met je vinger dicht houd! [nu is het ook maar 1.1kW motorvermogen]
compessieverhouding zou 6:1 moeten zijn?
ik heb dit ook uit t boekje
anyway thnx
 
slimpiej 28-3-2007 16:32 Print reply

Posts: 174
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: harm g
kan valse lucht invloed hebben op de e-start?[tomos quadro e]?

lijkt rare vraag maar mischien is het wel zo subtiel?

heeft weinig compressie maw motor stopt snel als je gewoon de uitlaat
met je vinger dicht houd! [nu is het ook maar 1.1kW motorvermogen]
compessieverhouding zou 6:1 moeten zijn?
ik heb dit ook uit t boekje
anyway thnx


een moter slaat altijd af als je de uitlaat dicht houd.. kan de lucht niet weg en valt tie uit.. dat is normaal..
 
harm g 28-3-2007 17:26 Print reply
Posts: 24
Bedankt slimpiej ! weer wat geleerd![ik dacht dat er minder kracht voor nodig was. niet dus!
thnx
 
harm g 18-4-2007 20:30 Print reply
Posts: 24
Nu na een weekje rijden kan ik het wel met zekerheid zeggen!! start mn tomos e prima!! met de startmotor!
dus die bougie was een goede tip!!
nogmaals dank!!

 

Dit topic is 850 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved