Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TZR uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 927 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41900 - TZR uitlaat
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3034 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Timon88 20-3-2007 19:28 Print topicpost

Posts: 1477
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe uitlaat voor mijn TZR. Mijn setup is nu volledig standaard. Nu weet ik dat de Standaard uitlaat de uitlaat is met de meeste koppel op lagen toeren maar ik wil een uitlaat met ff meer power en een wat hogere top. Maar wel laagtoerig en veel koppel dus geen yasuni of jolly moto want die zijn te hoogtoerig. Bovendien moet het een beetje binnen het budget blijven . Natuurlijk heb ik me al georienteerd op diversen sites, maar ik wordt er niet echt veel wijzer van maar ik kwam wel vaak tegen dat de gianelli goed presteerde. Nu wil ik graag info weten van mensen die ervaring hebben met de volgende uitlaten die genomineerd zijn:

- Tecnigas RSG

- Arrow street

- Gianelli

Welke uitlaat raden jullie mij aan die voldoet aan de door mij gestelde eisen?


Dit bericht is gewijzigd door Timon88 op 20-3-2007 om 19:33 uur.
 
Holland-Meeting

khpoppema 20-3-2007 19:38 Print reply

Posts: 3199
mij staat giasnellie bij als een hoogtoerig uitlaatje

ik zou voor de arrow gaan
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Jelmer MX 20-3-2007 19:40 Print reply

Posts: 13514
arrow was toch gelijk aan gia.. dacht ik
 
Jorn 20-3-2007 19:50 Print reply

Posts: 2780
gia ziet er wel het mooiste uit.
 
Potvis 20-3-2007 19:53 Print reply

Posts: 1910
ontgrens de uitlaat die je er nu op hebt zitten gewoon, scheelt je een hoop centen
 
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!!
Jelmer MX 20-3-2007 19:53 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Potvis
ontgrens de uitlaat die je er nu op hebt zitten gewoon, scheelt je een hoop centen

heeft die al
 
cerberus10 20-3-2007 20:01 Print reply

Posts: 2338
Ik zouw voor giannelli gaan. Liep best op mijn originele cilinder wat meer kracht en stuk hoger top zonder dat het meteen extreem hoogtoerig word.
 
OmafietS 20-3-2007 20:04 Print reply

Posts: 7472
je wil gewoon een snellere uitlaat omdat je t zat bent altijd tegen mijn achterkant aan te kijken

kzou voor de gia gaan
 
Timon88 20-3-2007 20:06 Print reply

Posts: 1477
hahaha ja sure daan
Warsch ga ik ook voor de gia maar die is wel weer t duurste naja Misschien mensen die ervaring hebben met arrow of tacnigas? Of die de powerband van de gia weten op standaard setup?
 
Holland-Meeting
Tzr Madness 20-3-2007 20:11 Print reply

Posts: 4656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Timon88
hahaha ja sure daan
Warsch ga ik ook voor de gia maar die is wel weer t duurste naja Misschien mensen die ervaring hebben met arrow of tacnigas? Of die de powerband van de gia weten op standaard setup?


k heb wel iemand op msn die heeft een technigas onder zn tzr......zodra die weer online is zal ik het wel even vragen voor je
 
ludo 20-3-2007 20:11 Print reply

Posts: 894
ik zou voor de gia gaan omdat het gewoon super uitlaatjes zijn

en ik denk ( weet zker ) dat die ook goedkoper is dan de arrow
 
zie mijn rs project http://www.brommerforum.nl/projects/detail_main/388 :D
Stienzemanrobinson 20-3-2007 20:15 Print reply

Posts: 518
technigas zou ik uit het lijstje schrappen, want het zijn niet echt geweldige uitlaten. Daarnaast zou je ook aan een Dopplerpijp kunnen denken. Zijn gewoon goed en de prijs/kwaliteits verhouding is ook dik in orde(160 euro nieuw).
 
Remco RS 20-3-2007 20:18 Print reply

Posts: 11463
giannelli is heerlijk @ ori cilinder
 
Timon88 20-3-2007 20:45 Print reply

Posts: 1477
Zo te horen is de gianelli wel de favoriet. Waarschijnlijk wordt het die dan ook.
 
Holland-Meeting
Vinnie-89 20-3-2007 20:51 Print reply

Posts: 1870
Vriend van me had een Metrakit, deed het wel goed.
Voordeel van die MK was dat ie er als een standaard uitlaat uitzag.
 
mblover 20-3-2007 21:13 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vinnie-89
Vriend van me had een Metrakit, deed het wel goed.
Voordeel van die MK was dat ie er als een standaard uitlaat uitzag.


Je kan ook gewoon de stickers eraf roppen, of zoals Daanmtx je ori demper pas maken op de 3 bouts aansluiting, als je dan ook een 3 bouts flens op je ori pijp zet kan je dat later ook zo terug in elkaar zetten.
 

Dit topic is 3034 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved