Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Rare symptomen, afstellen carb DT50MX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 753 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41883 - Rare symptomen, afstellen carb DT50...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 926 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Seren 19-3-2007 21:52 Print topicpost
Posts: 94
Hey ik krijg mijn brommer niet goed afgesteld.

Voor de duidelijkheid: Het blok is gereviseerd, de cilinder en ontsteking zijn nieuw.

Ik heb een powerfilter op me carb gezet, omdat hij met een normale filter na 2 min verzoop(Ik wil ook meer toeren).
Ik heb geen grotere sproeier gebruikt. Het gekke is, dat er met de powerfilter meer rook uit de uitlaat komt dan voorheen. Me bougi is aan de vette kant dus jou zou denken een te grote sproeier (of slechte ontbranding), maar ik kan alleen starten met choke aan. De brommer komt wel goed op toeren, maar hoe meer toeren, des te meer rook.

Hoe komt het, dat ik met een powerfilter meer rook uit de uitlaat krijg en toch moet starten met choke.

Setup = 50imi, 16mikuni + 85 sproer, Powerfilter, luhao



Dit bericht is gewijzigd door Seren op 19-3-2007 om 21:57 uur.
 

van bussel 19-3-2007 21:53 Print reply

Posts: 695
kapotte keering ofzo??? dat kan het roken veroorzaken


hoeveel smeer je??

en je kan beter een schuim filter nemen ipv een alles zuiger(PF)

Dit bericht is gewijzigd door van bussel op 19-3-2007 om 21:55 uur.
 
Seren 19-3-2007 21:58 Print reply
Posts: 94
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: van bussel
kapotte keering ofzo??? dat kan het roken veroorzaken


hoeveel smeer je??

en je kan beter een schuim filter nemen ipv een alles zuiger(PF)

Dit bericht is gewijzigd door van bussel op 19-3-2007 om 21:55 uur.


nee onlangs gereviseerd en ik kan met 100% zekerheid zeggen dat het niet aan het blok ligt, maar echt aan de carb.

 
Bonomel 19-3-2007 22:13 Print reply

Posts: 1363
Mischien is die rook nog benzine uit de uitlaat van toen die verzoop
 
BMW
dirktimmer 20-3-2007 8:59 Print reply

Posts: 1737
het verhaal klinkt als lekke rechetr keerring, weet je zeker dat je die ijzeren veer niet eraf gedrukt hebt met opbouwen? is mij ook eens gebeurt, en dat was echt niet me 1e blokje watk reviseerde

grt,
dirk
 
Seren 20-3-2007 10:48 Print reply
Posts: 94
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
het verhaal klinkt als lekke rechetr keerring, weet je zeker dat je die ijzeren veer niet eraf gedrukt hebt met opbouwen? is mij ook eens gebeurt, en dat was echt niet me 1e blokje watk reviseerde

grt,
dirk



Ik heb nog geen oli in de carterpan gegoten. Dit witte rook kan dus niet komen van een lekke keerring
 
-Bassie- 20-3-2007 13:09 Print reply

Posts: 6617
probeer eens een grotere sproeier 84 is standaart ik zat met twin air op 94.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Seren 20-3-2007 23:16 Print reply
Posts: 94
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
probeer eens een grotere sproeier 84 is standaart ik zat met twin air op 94.



is 84 niet standaart met 12mm?

Als je 16mm neemt geef je toch meer mengsel aan je cilinder. Ik lees dat sommige setups juist een veel kleinere sproeier nemen dan std. rond de 75.


 

Dit topic is 926 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved