Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - am6 yasuni uitlaat monteren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1038 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41810 - am6 yasuni uitlaat monteren
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2368 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BasGileraGP 16-3-2007 20:47 Print topicpost

Posts: 34
Ik heb dus een gilera gp en ik heb mn uitlaat eraf gesloopt en mn carb ff bekeken welke sproeier ik had(ivm prop eruit jassen, binnenkort)

Maar, nu krijg ik die PIEP! uitlaat niet in de uitlaatpoort
het uiteinde van de uitlaat is een beetje bol en de uitlaatpoort hol zodat ze mooi in elkaar passen, maar dat zal aan de meeste mensen met am6 blokjes wel bekend zijn.

Hoe de fock krijg ik die uitlaat er nou in???
ik wil weer
 
Bekeerd tot het variodom

Jelmer MX 16-3-2007 20:47 Print reply

Posts: 13514
foto's?

gilera gp heeft trouwens derbi blok

Dit bericht is gewijzigd door Jelmer MX op 16-3-2007 om 20:48 uur.
 
BasGileraGP 16-3-2007 20:50 Print reply

Posts: 34
omg nee geen foto's maar je hebt gelijk het is een derbi blok.. lekker belangrijk gilera dingen zijn hetzelfde als derbi's
 
Bekeerd tot het variodom
HayeSM 16-3-2007 21:04 Print reply

Posts: 3052
gewoon uitlaat even helemaal los maken? en dan zo de flens erin drukken?
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
-simon- 16-3-2007 23:10 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BasGileraGP
Ik heb dus een gilera gp en ik heb mn uitlaat eraf gesloopt en mn carb ff bekeken welke sproeier ik had(ivm prop eruit jassen, binnenkort)

Maar, nu krijg ik die PIEP! uitlaat niet in de uitlaatpoort
het uiteinde van de uitlaat is een beetje bol en de uitlaatpoort hol zodat ze mooi in elkaar passen, maar dat zal aan de meeste mensen met am6 blokjes wel bekend zijn.

Hoe de fock krijg ik die uitlaat er nou in???
ik wil weer


je moet hem eerst bij de cilinder erop doen.
mischien dat je hem al op een ander ophang punt vast hebt zitten. dan moet je hem daar ff los halen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
steven-o 17-3-2007 0:27 Print reply

Posts: 953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BasGileraGP
omg nee geen foto's maar je hebt gelijk het is een derbi blok.. lekker belangrijk gilera dingen zijn hetzelfde als derbi's



best wel belangrijk derbi heeft totaal andere aansluiting

maargoed.. de uitlaat komt er nietecht in, maar tegenaan
ff ophangpunten los.. en zorgen dat ie er bij de cilinder goed tegenaan zit

dan kijk je of de rest er beetje goed voor hangt, en draai je alles netjes vast. goed kijken dat niks forceert
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
-simon- 17-3-2007 8:50 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steven-o
[...]



best wel belangrijk derbi heeft totaal andere aansluiting

maargoed.. de uitlaat komt er nietecht in, maar tegenaan
ff ophangpunten los.. en zorgen dat ie er bij de cilinder goed tegenaan zit

dan kijk je of de rest er beetje goed voor hangt, en draai je alles netjes vast. goed kijken dat niks forceert


idd niks forceren.
bij mij is daardoor een keer bij mer gpr mer demper met een stukje tail pipe afgebroken.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
BasGileraGP 17-3-2007 12:21 Print reply

Posts: 34
ok , maar ik heb em nu gemonteerd tegen de poort aan dus niet erin.
Nu valt ie uit als hij stationair draait(zakt naar 900-800 en valt dan uit) licht het er dan aan dat ik hem verkeerd heb aangesloten ofzo??

owja ik ben er achter gekomen dat het een arrow uitlaat is

Dit bericht is gewijzigd door BasGileraGP op 17-3-2007 om 12:24 uur.
 
Bekeerd tot het variodom
BasGileraGP 17-3-2007 12:23 Print reply

Posts: 34
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steven-o
[...]



best wel belangrijk derbi heeft totaal andere aansluiting

maargoed.. de uitlaat komt er nietecht in, maar tegenaan
ff ophangpunten los.. en zorgen dat ie er bij de cilinder goed tegenaan zit

dan kijk je of de rest er beetje goed voor hangt, en draai je alles netjes vast. goed kijken dat niks forceert



Hoeveel pk's heb je dan wel niet in je armen zitten ??

 
Bekeerd tot het variodom
-simon- 17-3-2007 12:34 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BasGileraGP
ok , maar ik heb em nu gemonteerd tegen de poort aan dus niet erin.
Nu valt ie uit als hij stationair draait(zakt naar 900-800 en valt dan uit) licht het er dan aan dat ik hem verkeerd heb aangesloten ofzo??

owja ik ben er achter gekomen dat het een arrow uitlaat is

Dit bericht is gewijzigd door BasGileraGP op 17-3-2007 om 12:24 uur.


heb je nou de prop eruit gehaalt?
want dan moet je er ook een grotere sproeier inzetten en weer afstellen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
StefanB 17-3-2007 13:01 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BasGileraGP
ok , maar ik heb em nu gemonteerd tegen de poort aan dus niet erin.
Nu valt ie uit als hij stationair draait(zakt naar 900-800 en valt dan uit) licht het er dan aan dat ik hem verkeerd heb aangesloten ofzo??

owja ik ben er achter gekomen dat het een arrow uitlaat is

Dit bericht is gewijzigd door BasGileraGP op 17-3-2007 om 12:24 uur.


Je bent gewoon een prutser! als je al moeite hebt om een uitlaatje te monteren, blijf er dan vanaf
 
E24 M30b35@GT3576
Karlmt5 17-3-2007 14:38 Print reply

Posts: 2296
uitlaat erin krijgen is toch niet zo moeilijk
doe gewoon wat 2-takt olie aan de flens, en druk hem al heen en weer draaiend die uitlaatpoort in.

dan pas de andere ophangpunten bevestigen...

agree with StefanB


 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
Pauluzzz[Furia]Jovinx 17-3-2007 15:13 Print reply

Posts: 924
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
uitlaat erin krijgen is toch niet zo moeilijk
doe gewoon wat 2-takt olie aan de flens, en druk hem al heen en weer draaiend die uitlaatpoort in.

dan pas de andere ophangpunten bevestigen...

agree with StefanB





idd laat anders iemand met een beetje brommerverstand er ff na kijken voordat je de boel verkracht.
 
MrOi 17-3-2007 15:15 Print reply

Posts: 3110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BasGileraGP
[...]



Hoeveel pk's heb je dan wel niet in je armen zitten ??



slapjanusje dus?

kan geen uitlaat tillen
 
XT Supermotard For Sale!
-simon- 17-3-2007 15:18 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MrOi
[...]


slapjanusje dus?

kan geen uitlaat tillen


de uitlaatjes van tegen woordig zijn vort zwaar hoor.

@ts: wat heb je eigenlijk verandert?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
BasGileraGP 17-3-2007 16:38 Print reply

Posts: 34
ik zal nu ff een beetje meer duidelijkheid scheppen.
Ik heb dus die uitlaat eraf gehaald om te kijken waar de prop nou werkelijk zat (bij de uitlaatpoort). Het probleem is dat ik de flens (die btw bol is) niet in de holle uitlaatpoort krijg ( hol van de kant van de uitlaat ) volgens mij zat de flens er voorheen verder in.
owja en het is een gilera cil. dus geen derbi
 
Bekeerd tot het variodom

Dit topic is 2368 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved