koekie - Administrator |
14-3-2007 21:15 |
Posts: 12588 |
verzuipt volgas, zodat hij niet door de powerband heen komt, of je vertanding te zwaar
Dit bericht is gewijzigd door koekie op 14-3-2007 om 21:22 uur.
|
|
Haaks de hoek om! |
|
- Han - |
14-3-2007 21:15 |
Posts: 9667 |
afstellen?
(btw een cilinder kan je niet reviseren, dat is gewoon hönen)
|
|
<10.000 posts |
|
Toon |
14-3-2007 21:25 |
Posts: 1679 |
wat is je twv en setup ?
|
|
|
|
koekie - Administrator |
14-3-2007 21:27 |
Posts: 12588 |
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Toon |
14-3-2007 21:29 |
Posts: 1679 |
|
|
|
|
koekie - Administrator |
14-3-2007 21:31 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]
kan geen probleem vormen die twv hè koeki, zou het dan bij afstelling zoeken
mja, uitlaat zuigt dus, en demper ook
zou dat eerst is veranderen, en ff GOED afstellen ja
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Toon |
14-3-2007 21:33 |
Posts: 1679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]
mja, uitlaat zuigt dus, en demper ook
zou dat eerst is veranderen, en ff GOED afstellen ja
maar je moet met ori uitlaat toch net makkelijker naar 5e gaan als met proma enz, je hebt toch meer koppel
|
|
|
|
koekie - Administrator |
14-3-2007 21:34 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]
maar je moet met ori uitlaat toch net makkelijker naar 5e gaan als met proma enz, je hebt toch meer koppel
die demper moet sowizo veranderen, en begrenzing moet er ook uit..
uitlaat zelf is prima ja, rij er zelf ook mee
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Uncle BLAM |
15-3-2007 1:02 |
Posts: 1025 |
met alles gehoond/nieuw moet je ook niet boven de 6000 toeren komen de eerste 300 - 500 km ... tenzij je over een paar maanden weer alles nieuw er op zet
|
|
een BF teller is sneller |
|
nsr_tiger |
15-3-2007 14:17 |
Posts: 138 |
als ik niet boven de 6000 toeren uit wil komen dan kan ik alleen maar in de 1 rijden met een snelheid van 10?
er onstnapt ook rook aan de verkeerde kant van de demper
kan dit ook een probleem zijn?
|
|
|
|
spoorlijncrosser |
15-3-2007 15:05 |
Posts: 2687 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nsr_tiger
als ik niet boven de 6000 toeren uit wil komen dan kan ik alleen maar in de 1 rijden met een snelheid van 10?
er onstnapt ook rook aan de verkeerde kant van de demper
kan dit ook een probleem zijn?
Gewoon eerder overschakelen naar zn 2, zodat je cilinder neit meteen voor zn donder krijgt
zal je idd wat slomer rijden als normaal ja
Het probleem van je demper hefethet nisk mee te maken, volgens mij is je cilinder gewoon uitgeboort en heb je nu dus grootere sproeier nodig
|
|
|
|
nsr_tiger |
15-3-2007 15:08 |
Posts: 138 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: spoorlijncrosser
[...]
Gewoon eerder overschakelen naar zn 2, zodat je cilinder neit meteen voor zn donder krijgt
zal je idd wat slomer rijden als normaal ja
Het probleem van je demper hefethet nisk mee te maken, volgens mij is je cilinder gewoon uitgeboort en heb je nu dus grootere sproeier nodig
maar als ik gwoon sgakel dan is dat bij de 10000 toeren
en nu hij gehoont is bij de 8000-8500 omdat hij ander in de volgende versnelling blijft hangen en niet vooruit wil
dus als ik bij 6000 schakel dan valt hij weg
|
|
|
|
Uncle BLAM |
16-3-2007 2:44 |
Posts: 1025 |
Ik zou beginnen met een tanwielverhouding van 12-53 i.p.v. 13-53
dat scheelt al een hoop, anders blijf je het probleem houden dat 'ie het in de laatste versnelling niet trekt
Quote: Oorspronkelijk gepost door: spoorlijncrosser
[...]
volgens mij is je cilinder gewoon uitgeboort en heb je nu dus grootere sproeier nodig
Als je cilinder is geboord en gehoond scheelt dat misschien een halve cc, dan heb je geen grotere sproeier nodig
|
|
een BF teller is sneller |
|