Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - mb uitlaatje?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 948 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #41762 - mb uitlaatje?
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 3074 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Riddick89 14-3-2007 23:21 Print reply

Posts: 306
Quote:
En is het geen optie om bijvoorbeeld een hmr2 of r1 om te bouwen en pas te maken?



hoe bedoel je en wat bedoel je ?

 
burn rubber, not your soul!!
mtx-motard 14-3-2007 23:25 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gebroeders_MB
[...]



hoe bedoel je en wat bedoel je ?




nee niet doen, dikke beun lassen enzo dikke lekken in je uitlaat. gewoon techno halen en blazen trust me
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Riddick89 14-3-2007 23:28 Print reply

Posts: 306
ik ga van me oude uitlaat een twinner maken voor 80 cc
als ik de nieuwe techno gekocht heb dan he :P
 
burn rubber, not your soul!!
mblover 14-3-2007 23:29 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gebroeders_MB
[...]



hoe bedoel je en wat bedoel je ?



Ik bedoel dat je een am6 uitlaat past maakt, of desnoods die maten gebruikt maar dan in een vorm last die op honda past, dus zeg maar een opmaat waarbij je de gegevens van bijvoorbeeld de hmr2 gestolen hebt.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]



nee niet doen, dikke beun lassen enzo dikke lekken in je uitlaat. gewoon techno halen en blazen trust me


Als je het netjes doet dan verwacht ik dat dat harder loopt.
 
fietsie 14-3-2007 23:43 Print reply

Posts: 1438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB kenner
Homoet en Fietsie... dat jullie gewoon te onervaren zijn om een brommer goed te laten lopen kan ik niks aan doen, maar ga vervolgens niet beweren dat het niet kan. Een 70 met moeite op de 100, right!!! wat gebroeders MB al zegt... een normale 50 laat je 85 lopen met een standaard carb... laat staan een 20 mm. Een goeie 70 kan zonder tunen makkelijk 110 rijden.

Kijk, dat jullie het gelul vinden van die 50 cc maakt mij niks uit, het getuigt alleen maar van jullie onkunde. Het is namelijk zo dat ik het zelf gereden heb. En om het nog even wat sterker te maken:
70 cc Eurocilindro, 20 mm mikuni, Proma en goed afstellen 117 met meewind, tegenwind 110. Vertanding 15 om 38



onervaren?

je moet niet dingen zeggen die niet kunnen...

je bent pas net op et forum en heb een aardige grote mond...

en jij bent ene mb5 kenner?


50cc immi met standaart carb lukt je dat echt nie
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
gelderboer 15-3-2007 11:55 Print reply
Posts: 226
wat een gezever allemaal! blijf toch es on topic!
@gebreoders mb. je moet de homoet special hebben. dat loopt op een mb als een tierelier!
 
Ik motor ook
Sypie_Honda 15-3-2007 13:17 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB kenner
Leuke setup Sypie! Hoe kom je aan die HM167?? Die zijn zeldzaam...

Zonder tunen, kop en uitlaat kun je m ook best 100 laten lopen hoor... 95 met std uitlaat. 100 met proma. Dat moet die van jou ook makkelijk kunnen of is het een HM167 van 15 jaar oud?



bedankt!

die HM167 waar ik nu mee rijd heb ik van blukaap van dit forum gekocht. en ik heb er laast van een collega van mij ook een gekocht. die zat nog op de originele boring

deze cilinder laat ik uitkotteren, en honen omdat hij vastgelopen is. daarna ga ik de cilinder afdraaien, en daarna ophogen. en waarschijnlijk nog wat aan de uitlaatpoort doen

dan word dit mijn nieuwe setup:

HM 167, opgehoogd en getuned
16mm Mikuni
boyesen kleppen op ori membraan
MPS-300 CDI
5-bak
ori filter met grote buizen
luhao uitlaat

ben benieuwd hoe hard dit wil
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Dit topic is 3074 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved