Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - mb uitlaatje?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 906 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #41762 - mb uitlaatje?
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3073 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Saknet 14-3-2007 20:59 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB kenner
Leuke setup Sypie! Hoe kom je aan die HM167?? Die zijn zeldzaam...

Zonder tunen, kop en uitlaat kun je m ook best 100 laten lopen hoor... 95 met std uitlaat. 100 met proma. Dat moet die van jou ook makkelijk kunnen of is het een HM167 van 15 jaar oud?


Die ori HM167 cilinders zijn niet zo zeldzaam hoor, ze kosten ook geen stuiver..
Veel harder dan 85 krijg je dat niet makkelijk.

Die std uitlaat van jou staat achterop de frame bevestiging/ophangspunt "Luhao", wat dus m.a.w. geen standaard (hm16*) uitlaat is maar een import

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 14-3-2007 om 20:59 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
fietsie 14-3-2007 21:03 Print reply

Posts: 1438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB kenner
Leuke setup Sypie! Hoe kom je aan die HM167?? Die zijn zeldzaam...

Zonder tunen, kop en uitlaat kun je m ook best 100 laten lopen hoor... 95 met std uitlaat. 100 met proma. Dat moet die van jou ook makkelijk kunnen of is het een HM167 van 15 jaar oud?




lul niet want dan kan niet zonder te tunen man.

jij buig zeker je km wijzer om dus als je 45km rij datie op de 100 staat

Dit bericht is gewijzigd door fietsie op 14-3-2007 om 21:04 uur.
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
MB kenner 14-3-2007 21:05 Print reply
Posts: 6
Oh ik dacht dat je met HM167 een snelle orginele 50 cc Honda cilinder bedoelde. Uitlaat kan inderdaad import zijn, met een echt orginele pijp (met smalle bocht dus) krijg je geen cilinder boven de 65.
 
MB kenner 14-3-2007 21:07 Print reply
Posts: 6
@ fietsie... dan koop jij toch lekker een 110 cc om m boven de 100 te krijgen jongen... Afstellen kunnen we tegenwoordig niet meer zeker? Oke, ik neem het makkelijk weg... maar je kunt een 50 cc imitatie 100 laten lopen, wel met een grotere carb. en uitlaat enz.. niks tunen.rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
fietsie 14-3-2007 21:15 Print reply

Posts: 1438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB kenner
@ fietsie... dan koop jij toch lekker een 110 cc om m boven de 100 te krijgen jongen... Afstellen kunnen we tegenwoordig niet meer zeker? Oke, ik neem het makkelijk weg... maar je kunt een 50 cc imitatie 100 laten lopen, wel met een grotere carb. en uitlaat enz.. niks tunen.rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



jonge ene 70cc boven de 100 laten lopen moe je al veel voor doen dus laat staan een 50cc volgens mij ben je een stuk onbenul die het niet snapt. je moet het wel tunen anders luk je het gewoon niet.

 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
nsrracer 14-3-2007 21:20 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB kenner
@ fietsie... dan koop jij toch lekker een 110 cc om m boven de 100 te krijgen jongen... Afstellen kunnen we tegenwoordig niet meer zeker? Oke, ik neem het makkelijk weg... maar je kunt een 50 cc imitatie 100 laten lopen, wel met een grotere carb. en uitlaat enz.. niks tunen.rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


haha en dat noemt zich een mbkenner, schaam je jongen
 
homoet exhaust 14-3-2007 21:22 Print reply
Posts: 399
Zelfs met een 70cc loopt een honda nog krap 95...
En afstellen ken ik egt wel.
Maar 100 km windje mee is niet zo'n probleem maar probeer dan nog maar eens gang tegenwind te houden.

En een hm166 is een standaard uitlaat.

Een HM-167 cilinder is gewoon een snelle cilinder die je zonder tunen niet harder kan laten lopen dan 85 km/h.
Ik heb alles geprobeerd maar dat gaat gewoon niet zonder tunen.

Beste oplossing om 100 te rijden en dan ook je spullen nog een beetje heel te houden en de slijtage iets te beperken is een 80cc blok eronder schijten.
 
As I get older, the faster I used to be...
driver004 14-3-2007 21:24 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
[...]


haha en dat noemt zich een mbkenner, schaam je jongen


nou idd
dat loopt geen honderd

maar uit een getunde immi valt wel veel te halen..
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
homoet exhaust 14-3-2007 21:24 Print reply
Posts: 399
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


nou idd
dat loopt geen honderd

maar uit een getunde immi valt wel veel te halen..


Waar.
Alleen imi zuigers zijn zwaar kut...
 
As I get older, the faster I used to be...
driver004 14-3-2007 21:26 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: homoet exhaust
[...]


Waar.
Alleen imi zuigers zijn zwaar kut...


een 70 immi boring 46mm getuned liep stuk harder als mijn nsr met 70mallosi (liep 110)




die immi's zijn zeker snel vooral als je hem tuned
wel een merk zuiger erin ander gaat die snel dood
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
homoet exhaust 14-3-2007 21:30 Print reply
Posts: 399
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


een 70 immi boring 46mm getuned liep stuk harder als mijn nsr met 70mallosi (liep 110)




die immi's zijn zeker snel vooral als je hem tuned
wel een merk zuiger erin ander gaat die snel dood


Jah dat kan ook zeker wel. Alleen de afwerking van de imi cilinders is gewoon slecht. Als je alleen de cilinder knap afwerk dan lopen die dingen al bijna net zo snel als een HM-167. (50cctje dan)
Maar getuned gaan ze als de brandweer iid.
 
As I get older, the faster I used to be...
nsrracer 14-3-2007 21:34 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: homoet exhaust
[...]


Waar.
Alleen imi zuigers zijn zwaar kut...


jup is idd troep mja leuke cilinder voor dat geld, en de slijtage heb je zelf wel een beetje in de hand als je rustig rijd kan ie nog aardig lang mee
 
S1lv3r 14-3-2007 21:45 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
[...]

Die ori HM167 cilinders zijn niet zo zeldzaam hoor, ze kosten ook geen stuiver..
Veel harder dan 85 krijg je dat niet makkelijk.

Die std uitlaat van jou staat achterop de frame bevestiging/ophangspunt "Luhao", wat dus m.a.w. geen standaard (hm16*) uitlaat is maar een import

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 14-3-2007 om 20:59 uur.


haha rot op man, niet duuur , kosten anders nog wel even 185 euro, even duur als 70 malossi
 
driver004 14-3-2007 21:46 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


haha rot op man, niet duuur , kosten anders nog wel even 185 euro, even duur als 70 malossi

hij bedoelt 2dehands? en niet niew
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Riddick89 14-3-2007 22:00 Print reply

Posts: 306
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: homoet exhaust
Zelfs met een 70cc loopt een honda nog krap 95...
En afstellen ken ik egt wel.
Maar 100 km windje mee is niet zo'n probleem maar probeer dan nog maar eens gang tegenwind te houden.

En een hm166 is een standaard uitlaat.

Een HM-167 cilinder is gewoon een snelle cilinder die je zonder tunen niet harder kan laten lopen dan 85 km/h.
Ik heb alles geprobeerd maar dat gaat gewoon niet zonder tunen.

Beste oplossing om 100 te rijden en dan ook je spullen nog een beetje heel te houden en de slijtage iets te beperken is een 80cc blok eronder schijten.



met een kut uitlaat en een kleine carb met een kleine membraam haalt mijn mb de 85 met 50 cc imitatie !
ckkrs wel dattie de 100 moet halen met 70

maar goed is een techno race een beetje snel ???


Dit bericht is gewijzigd door gebroeders_MB op 14-3-2007 om 22:01 uur.
 
burn rubber, not your soul!!

Dit topic is 3073 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved