MTX-sh:
- Hoger, dus meer luchtweerstand (niet erg i.v.m. fijner zitten/rijden);
- Het zwaartepunt ligt hoger dus je kunt niet zo hard door de bocht als met een mt'tje;
- Het is nog vetter om met een mtx een skoethur in te halen dan met een mttje.. spetter je die gasten lekker vol uitlaatsmeer hehe
- De ophangpunten van het zadel (beugeltjes onder aan je schuim zegmaar) zijn niet zo heel erg sterk..
- Er zijn leuke 80cc lc 6bakblokjes voor -> sneller -> nog hogere boetes
- Je kunt er fijner mee door een sloot rijden om motorwout en/of auto-wouten kwijt te raken als je er een noppenbandje op legt (-:
- Alle mensjes bij ons op school denken dat het een crossmotor is ofzo schijnbaar.. al een man of 10 gevraagd hehe
Maar waarschijnlijk wist je dit al (-:
ohja, minpuntje:
- pakkingsetjes zijn bij ons in de buurt moeilijk aan te komen maarja, toch niet zo vaak 1 nodig he
- kappen zijn duurder als van mt
- er zit meer op dus er kan ook meer kapot (groot-licht indicator-lampje etc, nulzet-knop van dagteller kan missen (bij mij ook grrr))
- zorg dat je zo'n plastic kettinggelijder op je achterbrug zet anders zaagt je ketting door je achterbrug + achterbrug as heen, en een automatische kettingspanner is aan te raden omdat de ketting er (bij mij dan) nog wel eens af wil lopen
|