Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - algemene vragen nsr.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1312 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #41757 - algemene vragen nsr.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 515 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hardcore-gek 14-3-2007 9:29 Print topicpost

Posts: 23
Nou ik wil dus een nsr kopen, ik ben pas over 6 maanden 16, maar dat maakt niet uit want t word nog een heel project begin ik te geloven

ik heb hiervoor een Yamaha DT gehad,, beetje beunhaas ding,, zelf gespoten enzo home made cill der onder beetje boren,, je weet t wel,, nu kan ik wel aardig spuiten maar ik laat t bij de nsr doen

de nsr moet 100% worden, wat ik allemaal van plan ben hoor je later nog wel, maar even die vragen, is een nsr een goede keuze met een buged van 1000,- nou ga ik natuurlijk geen 1000,- aan die brommer uitgeven, hoogstens 550,- voor de brommer en dan alles wat ik in die tijd nog bij elkaar kan sparen voor het optische gedeelte en het uiterlijk.

en ik wil er geen 80cc blok onder hebben, gewoon een 50 blok met een 70cc cil. en een leuk carburateurtje, de cil. laat ik niet tunen, kost me te veel geld

en een mooie pijp natuurlijk, wat kan ik als beste voor cil. nemen (merk) en welk merk carb. en hoeveel mm carb? en welke pijp kan ik het beste nemen.
 

Frysk 14-3-2007 9:34 Print reply

Posts: 34928
geef je 2 tips

een NSR hoort in 2 kleuren motief
dus moet minimaal 2 kleuren of meer hebben..

meesten spuiten een NSR helemaal in 1 kleur.. lijkt nergens naar

de velgen zijn het mooiste in een kleur en niet in het zwart (zijn je banden immers wel)



tunen laten kost je 20 max ?.. kun je altijd doen hoor

70cc malossi beetje bijwerken
homoet uitlaat
en een 24mm keihin

dan zal je toch wel een redelijk gangetje rijden

doe er dan wel 4 plaats koppeling in
 
giggitybyte
Hardcore-gek 14-3-2007 9:40 Print reply

Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
geef je 2 tips

een NSR hoort in 2 kleuren motief
dus moet minimaal 2 kleuren of meer hebben..

meesten spuiten een NSR helemaal in 1 kleur.. lijkt nergens naar

de velgen zijn het mooiste in een kleur en niet in het zwart (zijn je banden immers wel)



tunen laten kost je 20 max ?.. kun je altijd doen hoor

70cc malossi beetje bijwerken
homoet uitlaat
en een 24mm keihin

dan zal je toch wel een redelijk gangetje rijden

doe er dan wel 4 plaats koppeling in



jah weet ik dat was ik ook wel vanplan,, namelijk parlemour wit,, kost een aardig centje mja ik kan het gratis door een professionele spuiter laten doen dus.

jah en ik zat te denken om het frame en de velgen hoogglans zwart te doen i.v.m. het hoogglans van t parlemour wit. wat voor een kleur had jij in gedachten voor de velgen dan?

20 euro maximaal? een vriend van me had t over 200 /300 eurie. maar wat doen ze precies aan zo'n cill dan?
en die uitlaten van homoet zijn wel goed maar zoo lelijk,, dats t jammere. ik zat zelf eerder te denken aan zo'n dubbele demper.
jah ik zat ook ongv. in die richting met een carb. alleen ik kan een 25mm voor zeer weinig krijgen (nieuw) van dellorto.

 
crossgek - Forum en Sales Moderator 14-3-2007 9:45 Print reply

Posts: 10560
20 euro max ?
voor licht bijwerken mischien.

echt tunen kost wel meer , helemaal als het het bij een zaak laat doen.

er is niet echt een minimaal of max , als jij naar een beunhaas gaat die hakt voor 5 euro effe in je cilinder .

als jij met je blok naar een motortuner gaat en vraagt of ze er alles uitwillen halen , en ze moeten nog research/test werk doen naar jou type blok dan word het wel een duur geintje
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Royal Club 14-3-2007 9:47 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
20 euro max ?
voor licht bijwerken mischien.

echt tunen kost wel meer , helemaal als het het bij een zaak laat doen.

er is niet echt een minimaal of max , als jij naar een beunhaas gaat die hakt voor 5 euro effe in je cilinder .

als jij met je blok naar een motortuner gaat en vraagt of ze er alles uitwillen halen , en ze moeten nog research/test werk doen naar jou type blok dan word het wel een duur geintje


wat jij als 2e noemt is tunen
@frysk:
cilinder uithakken is gewoon cilinder sneller maken, geen tjoening

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 14-3-2007 om 9:47 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Hardcore-gek 14-3-2007 12:27 Print reply

Posts: 23
Maar wat doen ze precies met je cillinder? gewoon de in en uitlaat poort ietsje groter maken toch? en je spoel poorten? ik werk zelf bij een autobedrijf, hebben ze daar niet de juiste apperatuur voor? bijv een vreesmachine ofzo?
 
MT70-nolimit 14-3-2007 12:31 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardcore-gek


en ik wil er geen 80cc blok onder hebben, gewoon een 50 blok met een 70cc cil. en een leuk carburateurtje, de cil. laat ik niet tunen, kost me te veel geld


als tunen je teveel geld kost, gooi er dan iig maar geen 70cc onder, dat gaat je zoiezo geld kosten, daar kunnen de nsr krukaslagertjes slecht tegen. Beter gooi je er gewoon een GE2 belg onder, niet goedkoop, wel snel, en zeer betrouwbaar. 18mm carbje erachter en wat ik heb me laten vertellen is dat een Kundo uitlaat het mooiste presteerd.
 
gaat lang goed
Hardcore-gek 14-3-2007 19:17 Print reply

Posts: 23
Nou jah ik wil dus wel een 70cc,, jah mja dat heb je evengoed wel als je snel wil toch? en ik wil snel,, dat moet ik zelf wel kunnen vervangen dacht ik,, mare zijn er geen sterkere lagers te krijgen dan?
 

Dit topic is 515 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved